וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א הובסה במשחק אימון

30.9.2007 / 19:30

אולימפיה לובליאנה מחצה 77:97 את מכבי ת"א, במשחק אימון שנערך בסלובניה. צביקה שרף: "משחק לא טוב שלנו, נמשיך לעבוד קשה"

מפתיע ומוזר ככל שזה יישמע - אולימפיה לובליאנה, סגנית אלופת סלובניה, הייתה גדולה הערב (ראשון) בכמה מספרים על מכבי תל אביב במשחק אימון שנערך בעיירה זרצה, ומחצה אותה 77:97. אומנם רק אמש הביסה מכבי את דומז'אלה, האלופה הסלובנית, אך הערב, שוב ללא ניקולה וויצ'יץ', טל בורשטיין ו-וויל ביינום הפצועים, היא נראתה לא מדויקת ועייפה, כאשר רק מרכוס פייזר ודיוויד בלות'נטאל בולטים ומציגים יכולת ראויה.

כבר ברבע הראשון ברחו הסלובנים ליתרון דו-ספרתי, אבל נעצרו ברבע השני. את המחצית השנייה פתחו בריצת 0:10, שמוטטה את הצהובים, ומכאן ועד לבאזר שייטו בקלילות לניצחון. חמישה משחקני לובליאנה, לא פחות, ניצלו את ההגנה הרפה של מכבי וקלעו בספרות כפולות.

"היה משחק לא טוב שלנו, עם לא מעט בעיות בהגנה", הודה בסיום מנכ"ל מכבי, צביקה שרף. "נמשיך לעבוד קשה בשביל להשתפר בהמשך".

במהלך היום המריא בורשטיין חזרה ארצה, כפי שתוכנן מראש, כדי להמשיך בטיפולים המיוחדים שעורך בווינגייט.

מהלך המשחק

עודד קטש כלל גם הערב בחמישייה את וונטיגו קאמינגס, יותם הלפרין, דיוויד בלות'נטאל, מרכוס פייזר וטרנס מוריס. שחקני החוץ של מכבי פתחו את המשחק כשהם מנתבים את מרבית הכדורים פנימה, לכיוונם של מוריס ו-פייזר, שצבר 6 נקודות מהירות. רונל טיילור השיב מנגד בשש נקודות משלו, והעלה את הסלובנים ליתרון 11:13, 6 דקות במשחק. קטש החל במסכת החילופים ומכבי נתקעה מול האזורית של הסלובנים, שרצו 0-11 וברחו ל-11:24, 2 דקות לסיום הרבע. מכבי ירדה לפסק זמן בהול ובדקה האחרונה צברה חמש נקודות נוספות, כדי לצמק את התוצאה לכדי 16:28 ירוק-לבן בסיום הרבע הראשון.

גם בפתיחת הרבע השני המשיך פייזר להיות האיש של מכבי, שאומנם ייצבה את ההגנה, אך התקשתה למצוא את הטבעת בהתקפה. נקודות של דונצ'יץ' עשו 23:35 לסלובנים, 4 דקות בתוך הרבע. מכבי ניצלה את החילופים הרבים שערך מהמט בצ'ירוביץ', מאמנה של לובליאנה, כדי לרוץ 4-14 ולהוריד למינוס 4 בלבד, 41:37, דקותיים לסיום הרבע. עד הישמע הבאזר הספיק פייזר לקבור שלשה נוספת, שחתמה את המחצית על 40:44 ללובליאנה.

הסלובנים פתחו את המחצית השנייה בסערה. מרקו מיליץ' המצוין קבר שלשה והוסיף מהלך של שלוש נקודות, כדי להטיס את לובליאנה ל-0-10 ו-40:54, 3 דקות בתוך הרבע השלישי. בלות'נטאל ליקט נקודות מן הגורן ומן היקב, אך ההגנה של מכבי המשיכה לזייף וההפרש האמיר לכדי 17, 45:62, 4 דקות לסיום הרבע. הלפרין צבר ארבע נקודות רצופות שקיזזו במעט מההפרש, אך הסלובנים לא התקשו בהתקפה ומצאו את הטבעת כמעט בכל פוזשן. ג'אמפר נוסף של הלפרין קבע 53:68 ללובליאנה, תשעים שניות לתום הרבע. לאחר 30 דקות הראה הלוח 54:72 ללובליאנה.

מכבי הרימה ידיים בפתיחת הרבע הרביעי. לובליאנה שלטה במתרחש וקלעה מכל מקום, מכבי נראתה לא מתואמת ומבולבלת, וחמש דקות לסיום זה כבר הפך למעט מביך עבור הצהובים, שנקלעו לבור של מינוס 26 - 89:63. רק פייזר המשיך להילחם ונגס מעט בהפרש - 77:97 ללובליאנה בסיום.

קלעו למכבי: פייזר 19, בלות'נטאל 17, הלפרין 11, מוריס, כספי וקאמינגס 7 כ"א, דה רוסה 4, אליהו 3, שארפ 2.

הרבו ללובליאנה: טיילור 19, מיליץ' 17, הוקיץ ובוקר 13 כ"א, זופאן 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully