וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשוסטר אין סנטימנטים

30.9.2007 / 18:04

מאמן ריאל פגש את קבוצתו לשעבר, חטאפה, והשיג 0:1. אוואט ודפור הפסידו 1:0 לאספניול. ניצחונות לוולנסיה, ויאריאל ואתלטיקו מדריד

המחזור השישי בספרד, שנפתח אמש עם ההצגה הגדולה של ברצלונה מול לבנטה בחוץ, המשיך הערב עם שמונה משחקים. האלופה שבה למקום הראשון לאחר שניצחה 0:1 בחוץ את חטאפה בדרבי של מדריד, במשחק בו פגש המאמן הגרמני ברנד שוסטר את קבוצתו הקודמת. המחזור ננעל עם משחק הניצחון של ולנסיה 0:1 על רקראטיבו.

אתלטיקו מדריד התאוששה מפתיחת העונה המגומגמת משהו, והשיגה ניצחון שלישי ברציפות, 0:2 על אוסאסונה. דודו אוואט ולה קורוניה נוצחו בחוץ על ידי אספניול 1:0. ויאריאל עם ניצחון חמישי בליגה, אחרי 0:1 קטן בבית על אתלטיק בילבאו. בטיס סביליה ניצחה את מאיורקה 0:3 ומורסיה גברה על ויאדוליד 1:4 בקרב העולות. עולה אחרת אלמריה נוצחה בביתה על ידי סנטאנדר 1:0.

הליגה הספרדית, המרתקת ביותר באירופה, מציבה כעת לא פחות מחמש קבוצות שיוצרות ראש חץ בפסגת הטבלה, כשאליהן סביר להניח, תצטרף בעתיד סביליה, שחווה כרגע משבר קל, כך ששמח בספרד תמיד יהיה.

חטאפה - ריאל מדריד 1:0

האלופה והמוליכה ערב המחזור, ריאל מדריד, יצאה ל'קולוסיאום אלפונסו פרז' לדרבי הקטן של מדריד מול חטאפה. מאמן הלבנים, ברנד שוסטר, פגש את קבוצתו לשעבר, אותה הוליך אשתקד לגמר הגביע הספרדי. הגרמני המשיך ברוטציה שלו כשהעלה הפעם את ראול כחלוץ חוד, עקב פציעתו של רוד ואן ניסטלרוי, כשמאחוריו רוביניו, סניידר ורובן. את הקישור האחורי איישו רויסטון דרנטה ופרננדו גאגו.

בדקה ה-13 הייתה קרובה ריאל להבקיע כשהכדור של ראול פגש את הקורה של אוסטארי הארגנטינאי, שהחליף ארגנטינאי אחר בין הקורות, רוברטו 'פאטו' אבוננדסיירי. שש דקות לאחר מכן היה זה תורו של חלוץ חטאפה, מאנו דה מורל, לפגוע בקורה. בדקה ה-68 זה סוף סוף הגיע. ראול הזין את רובן בכדור מצוין, ההולנדי העביר רוחב למרכז וסרחיו ראמוס, שעלה לשחק כבלם, כבש את שער הניצחון. ז'וליו באפטיסטה, שכבש נגד בטיס במספרת יפהפייה, נכנס כמחליף בדקה ה-68, הדביק כדור לקורה בדקה ה-80. לקבוצה של מיכאל לאודרופ היו במהלך המשחק לא מעט מצבים, אבל היא לא ניצלה אותם.

לאחר הניצחון באמצע השבוע שעבר על בטיס, מחברת האלופה ניצחון שני רצוף והיא חוזרת בגאון אל המקום הטבעי מבחינתה, המקום הראשון, שעבר מאז שבת אצל ברצלונה וויאריאל.

אתלטיקו מדריד - אוסאסונה 0:2

הקולוצ'יונרס מתחילים להתחבר והליגה הספרדית צריכה להיזהר. חניכיו של חאבייר אגירה השיגו הערב ניצחון שלישי ברציפות, אחרי פתיחת העונה הצולעת. ראול גרסיה כבש את הראשון בדקה ה-37 ושימח את יושבי הוויסנטה קלדרון. לא רק לברצלונה יש נער פלא ארגנטינה שתופס את מלכות השערים כרגע, אלא גם לאתלטי. סרחיו 'קון' אגוארו, הרשית את השני של הרוחיבלנקוס בדקה ה-81 והחמישי שלו העונה וכעת הוא ניצב בצוותא עם מסי בראש טבלת מלך השערים. הקבוצה מפמפלונה לא מצליחה עדיין לייצב עצמה והיא סמוכה לקו האדום.

אספניול - לה קורוניה 0:1

דודו אוואט וחבריו יצאו לחבל קטאלוניה כדי להתארח במונז'ואיק של אספניול. אחרי שני משחקים בהם לא ספג השוער ודפור לא נוצחה, הגיע באמצע שבוע שעבר הפסד לרקראטיבו, כשהיום נוסף עוד אחד למאזן של הקבוצה מגאליסיה, שממשיכה לדשדש בין אמצע הטבלה לתחתית. קפטן הקטאלונים ראול תאמודו כבש את שער הניצחון בדקה ה-45.

רקראטיבו הואלבה - ולנסיה 1:0

העטלפים יצאו למשחק חוץ לא קל ב'נואבו קולמבינו' מול הקבוצה האנדלוסית, עם הידיעה שכל קבוצות הצמרת השיגו ניצחונות במשחקים שנערכו לפניהן. החלוץ הספרדי המצוין דויד וייה לא התרגש וכבש כבר בדקה הששית בבעיטה מצוינת לאחר מסירה של קרלוס מרצ'נה. בדקה ה-45 ויקטור מונייז, מאמן רקרא, קיבל כרטיס אדום עקב דברים שאמר לשופט. שש דקות לסיום קשר רקרא, קרלוס מרטינז, גם נשלח החוצה לאחר שמחה בפני השופט. ולנסיה, ששמרה על היתרון עד הסוף ואף כבשה שער שנפסל, עלתה למקום השלישי בטבלה.

ויאריאל - אתלטיק בילבאו 0:1

כעת, אפשר לסלוח לצוללת הצהובה על המעידה החד פעמית נגד ריאל מדריד בבית. הקבוצה של מנואל פלגריני אירחה ב'אל מדריגל' את הרוחיבלנקוס והשיגה ניצחון חמישי בליגה משער יחיד של פבריציו פואנטס בדקה ה-62. עם 15 נקודות מ-18 אפשריות העתיד של הצהובים נראה ורוד.

ויאדוליד - מורסיה 4:1

הקרב בין שתי העולות הסתיים בניצחון גדול למורסיה הן מבחינת השערים והן מבחינת השחקנים שסיימו 90 דקות. דניאל צ'יפוונטס (23) ולודוביק בותלה (32) הורחקו מויאדוליד. כשבין לבין הנריקה דה לוקאס (27) העלה את האורחים ליתרון. חוסבה ליורטה, על אף הפיגור בשחקנים, איזן את התוצאה שלוש דקות בתוך המחצית השנייה. היתרון המספרי במגרש החל לתת אותותיו בדקה ה-75 כשפרננדו באיאנו (75), דניאל אלפונזו ואלחו (81) וגומז אבל (87) סתמו את הגולל על ויאדוליד.

אלמריה - סנטאנדר 1:0
אזקייל מרסלו גאראיי (6)

בטיס - מאיורקה 0:3
פרנסיסקו מוניוז (59), אוגוסטו רפאל סוביס (77), לואיס אדו (90)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully