וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר נוצחה בגמר הזוגות בלוקסמבורג

30.9.2007 / 18:43

הישראלית ובת זוגה ויקטוריה אזרנקה נוצחו על ידי בנסובה וחוסורובה 6:4, 6:2. איבנוביץ' זכתה ביחידות אחרי שגברה על האנטוחובה

שחר פאר נוצחה הערב (ראשון) בגמר טורניר הזוגות בלוכסמבורג (על סך פרסים של 600 אלף דולר). פאר ובת זוגה, ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית, נוצחו 6:4, 6:2 על ידי המדורגות 3 בטורניר, איבטה בנסובה (צ'כיה) וג'אנט חוסרובה (סלובקיה).

פאר הודחה כבר בסיבוב השני בטורניר היחידות, אבל קיוותה להשיג תואר שני בזוגות. לצערה, הישראלית ואזרנקה פגשו זוג ותיק ומיומן. חוסורובה, המדורגת 28 בעולם, זכתה היום בתואר ה-12 בקריירה שלה בזוגות, בעוד בנסובה זכתה בחמישי שלה. המנצחות זכו בכ-27 אלף דולר, בעוד פאר ובת זוגה יתחלקו ב-14,900 דולר.

הקאמבק של איבנוביץ'

המדורגת שישית בעולם אנה איבנוביץ' זכתה היום בטורניר היחידות בלוקסמבורג, אחרי שגברה בגמר על הסלובקית דניאלה האנטוחובה 6:3, 4:6, 4:6, בקרב ישיר בין שתיים מהפייבוריטיות הגדולות של טניס הנשים בוואלה! ספורט.

איבנוביץ', 19, כבר פיגרה 6:3 ו-3:0, אבל חזרה לעצמה והשלימה קאמבק מצוין מול המדורגת עשירית.

גאסקה ניצח במומבאי

ריצ'ארד גאסקה הצרפתי זכה בטורניר מומבאי, לאחר שגבר בגמר על הבלגי אוליבייה רוחוס 3:6, 4:6. גאסקה, המדורג 14 בעולם, השלים את הניצחון תוך שעה ו-26 דקות בתנאי לחות קשים כדי לזכות בתואר הראשון שלו העונה מול המדורג 66 בעולם.

גאסקה, 21, שהגיע לחצי גמר ווימבלדון העונה, אמר בסיום: "זה התואר הראשון שלי על משטח קשה במגרש פתוח, מה שמוכיח שאני יכול לשחק על כל משטח".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully