וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב"ש שיחררה את החלוץ יובאנוביץ'

אייל בן יעקב

30.9.2007 / 15:20

האדומים מתכננים להביא במקומו אחד אחר, בנוסף לבלם זר. גם אלירן אסאו ורועי סבג על הכוונת. אחי נצרת החתימה את קרבאליו לעונה אחת

הפועל באר שבע החליטה היום (ראשון) לשחרר את החלוץ איוון יובאנוביץ'. הסרבי שוחרר אחר הצהריים מהקבוצה בשל אי שביעות רצון מיכולתו המקצועית.

האדומים מהנגב יחפשו להביא חלוץ זר אחר לפני תום מועד ההעברות בשבעה אוקטובר, זאת במקביל לניסיונות הבאה של בלם זר. כעת, לבאר שבע זר אחד בלבד, אנדרה קאלדיירה, ובקבוצה מהדרום מעוניינים לחזק את הסגל בשני שחקנים זרים נוספים.

מאמן הקבוצה מרקו בלבול מראה כי הוא חושב התקפה כשגם אלירן אסאו, מלך שערי הליגה הארצית בעונה שעברה, על הכוונת. רועי סבג, בלמה של הפועל אשקלון, גם נמצא בתוכניות של האדומים, שמעידים על כוונותיהם הרציניות להעפיל לליגת העל לאחר נשירתה בעונת 2005.

* פבריציו קראבליו, 27, חתם במכבי אחי נצרת לעונה אחת. הקבוצה מהמגזר, שחיפשה קשר אחורי ובחנה מספר רב של שחקנים, החליטה לבסוף להחתים את הקשר הברזילאי המנוסה. כזכור, שיחק קראבליו בעבר בהפועל תל אביב והפועל כפר סבא.

בני לוד- עירוני ראשל"צ (שני, 15:00)

במגרש הכי קרוב לנתב"ג יתקיים מחר (שני) משחק השלמה למחזור הרביעי בליגה הלאומית. המארחים מגיעים למשחק בידיעה שניצחון יקנה להם את המקום הראשון בליגה, הדריכות גבוהה, והתקווה היא כי הקבוצה תדע לשמור על היכולת, אותה הפגינה בשני ניצחונותיה הרצופים בליגה.

"אנחנו דרוכים. הקבוצה נמצאת במומנטום טוב ומרבה להבקיע שערים", אמר מאמן הקבוצה מישל דיין, "אנחנו צריכים לנצל את הביתיות והאוהדים שלנו ולנצח. זה סוג של משחק שיכול לשדרג את המועדון". מוחמד עיסא, חלוץ הרכש של הקבוצה שמתח שריר במשחק גביע הטוטו נגד הפועל פתח תקווה, הוא השחקן היחיד שיחסר ללוד במשחק.

אצל הכתומים אין שינוי במצבם של גיא טוביאק ואסי בוזגלו הפצועים, והם לא ישחקו. הקשר צחי שמריהו, שהיה פצוע במשך חודש וחצי, חוזר לסגל וצפוי להשתלב במשחק. בקבוצה נשקלת הבאתו של איוון יובאנוביץ, החלוץ הסרבי ששוחרר היום מהפועל באר שבע. מאמן הקבוצה, אבי פיטוסי, מודע לכושר הטוב בה נמצאת יריבתו: "לוד נמצאים במומנטום טוב וניצחו את שני המשחקים האחרונים שלהם. מדובר במשחק חוץ קשה, אבל אני מאמין שהקבוצה שלי מספיק טובה כדי לצאת עם נקודות מלוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully