וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער בכורה למגרלשווילי

30.9.2007 / 17:23

הבקיע בניצחון ויטסה 2:4 נגד אוטרכט. בן סהר פתח והוחלף בדקה ה-60 בק.פ.ר, שהובסה 5:1. בלילי בישל ב-2:3 של סיבהספור, שלוש דקות לורמוט ב-2:2 של גנט

חיים מגרלשווילי, מגינה של קבוצת ויטסה ארנהיים, כבש הערב (ראשון) שער בכורה במשחק הניצחון של קבוצתו 2:4 על אוטרכט. ויטסה הגיעה לשמחק חוץ, אבל עלתה כבר בדקה הרביעית על הלוח משער של גיל סוורטס. סיבארד ספרוקל הכפיל את היתרון בדקה ה-16 ומדס יאנקר כבש את השלישי לזכות ויטסה ארבע דקות בתוך המחצית השנייה. גרגור ואן דיק (62) צימק בפנדל, אבל בדקה ה-78 כבש מגרלשווילי את השער שסתם את הגולל על ניסיונות החזרה לחיים אוטרכט. רובין נליסה, שבעבר הרחוק היה מועמד לבית"ר ירושלים, כבש את השני לזכות אוטרכט.

אחרי ששה מחזורים מדורגת ויטסה במקום החמישי בליגה ההולנדית כשהיא עם 12 נקודות. למוליכה, איאקס, 16 נקודות.

קבוצתו של גילי ורמוט, גנט, סיימה את משחק החוץ שלה במחזור השמיני נגד בירשחוט בחוץ בתיקו 2:2 דרמטי. הקשר הישראלי נכנס למשחק בדקה ה-87. גנט הובילה משערים של בריאן רואיז (29) ומילוש מאריץ' (40), אבל המקומיים הישוו משערים של הרנאן לוסאדה (75) ואדרסון טורמאנה (87). לורמוט הייתה הזדמנות טובה להבקיע שער ניצחון בתוספת הזמן, אבל הוא שלח את הכדור גבוה. גנט במקום השביעי עם 13 נקודות.

ק.פ.ר, קבוצתו של בן סהר, נחלה היום מפלה קשה, 5:1, בחוץ לווסט ברומיץ'. החלוץ הישראלי פתח בהרכב הקבוצה והוחלף בדקה ה-60 על ידי אפרים. את שער הניחומים לק.פ.ר כבש גארת' איינסורת'. אחרי ההפסד מדורגת ק.פ.ר במקום האחרון, המקום ה-24, בליגת הצ'מפיונשיפ.

החלוץ הישראלי פיני בלילי וקבוצתו סיבאספור קטפו היום ניצחון נוסף בליגה הטורקית, במסגרת המחזור השביעי. סיבה ניצחה בבית את בורסהספור 2:3 אחרי שכבר פיגרה במחצית 2:0, והיא עם 15 נקודות במקום השני ועם משחק חסר. למוליכה, גלאטסראיי, 19 נקודות. בליל בישל את השער הראשון לקבוצתו בדקה ה-56.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully