וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר כהן: "עטר שיקם לי את הקריירה"

אריק רחמיאן

30.9.2007 / 17:10

קשר מכבי נתניה, תמיר כהן, מודה למאמנו על האמון שרחש לו, ושמח על זימונו לנבחרת: "הגשמת חלום". עטר: "אנחנו לא מתכוונים להתחזק"

בנתניה מתקשים היום להירגע מחגיגות הניצחון אמש (שבת) על אשדוד (1:6). הקשר תמיר כהן, שמצוי מתחילת העונה בכושר מצוין, חגג אתמול שער בכורה בליגת העל, והיום חגג זימון לנבחרת הבוגרת של ישראל, שתשחק ביום שלישי במשחק ראווה נגד נבחרת הזרים. תמיר כהן, שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב והיה אחד מכוכבי הצהובים בקמפיין ליגת האלופות, איבד מאוחר יותר את מקומו בסגל המורחב של המאמן דאז, ניר קלינגר. אין ספק שבמצבה הקשה של מכבי תל אביב כיום, היה יכול הקשר לסייע לה, ולמרות שניתן לנחש מה חושב כיום כהן על הקבוצה שזרקה אותו, הוא לא מעוניין להרחיב בנושא. "מה שהיה עם מכבי תל אביב נגמר. באתי לנתניה לשחק, אני שמח שהכל התחבר לי בצורה טובה. הגעתי למקום טוב, ואני רק יכול לומר תודה לצוות המקצועי והניהולי, על קבלת הפנים לה זכיתי כשהגעתי".

אפשר לומר שראובן עטר שיקם לך את הקריירה?

"נכון מאוד. עטר שיקם אותה, האמין בי מתחילת העונה ונתן לי את הבמה והביטחון שהייתי צריך. אני חושב שעד עכשיו הוכחתי בגרות, ונתתי לראובן חומר למחשבה לגבי ההמשך. אני מקווה שראובן ימשיך להאמין בי, וייתן לי את חולצת ההרכב הראשון".

ועכשיו בא הזימון לנבחרת, ועימו ההכרה בעבודה הקשה שלך ובכושרך הטוב.

"אכן. הזימון לנבחרת הוא הגשמת חלום, כל שחקן שמתחיל קריירה מקצועית חולם לשחק בנבחרת ואני שמח על שנפל בחלקי להיות מוזמן. אני צריך להוכיח שמדובר בזימון מוצדק".

כהן, שהתבקש להתייחס לתקופה בה ישב ביציע ולא שיחק במכבי תל אביב, השיב: "גם בתקופה שישבתי ארבעה חודשים, מעבר לעובדה שזה לא היה קל לשחק כדורגל, הייתי צריך להתאמן קשה ולבד, ולתת את הכל למכבי נתניה שנתנה לי את ההזדמנות לשחק כדורגל. אני רק יכול להגיד תודה לעטר שסמך עלי. אני מבטיח לעבוד קשה, גם בהמשך, כדי לעזור לקבוצה ולאוהדים של מכבי נתניה".

כהן התייחס למשחק אמש ולשער שכבש. "אחרי שסיימנו את העונה שעברה בהצלחה גדולה, שהיתה מעבר למצופה, התחלנו את העונה עם מטרות שאינן נופלות מהמטרות בעונה שעברה, והמשחק אתמול רק מוכיח שלנתניה יש קבוצה טובה. נכון, ההרחקה של שריקי מאשדוד גרמה להם להתפרק, אבל מבחינתנו אני שמח שהכל התחבר כמו שצריך, וניצחנו בתוצאה כל כך גבוהה".

"זה הסגל של מכבי נתניה, עם זה אנחנו ממשיכים"

המאמן ראובן עטר, שראה אתמול את חגיגות השחקנים בחדר ההלבשה צינן את התלהבותם: "אני מבקש להישאר עם הרגליים על הקרקע. יש משחק נגד מכבי פ"ת בשבת הבאה, והוא מתחיל ב-0:0".

עטר התייחס ליכולתו של ג'ורג' בה, שכבש נגד אשדוד. "זה שאנשים מחפשים לחתוך שחקנים זרים אחרי משחק או שניים זה לא מענייני. זה לא הקצב שלי. ג'ורג' הגיע לנתניה ללא הכנה וללא כושר משחק. עבדנו איתו עם המון סבלנות, והוא נכנס לכושר, אתמול הוא שיחק טוב וכולם ראו את יכולתו. הבן אדם שיחק בליגה הראשונה בצרפת, יכול להיות שהוא לא שחקן?". על השאלה אם נתניה תתחזק השיב: "זה הסגל של מכבי נתניה, עם זה אנחנו ממשיכים, אנחנו לא מתכוונים להתחזק".

בנתניה הגיבו על כך שסבסטיאן רוזנטל וזנו בונדאה כעסו על הדחתם מההרכב. "מדובר בשחקנים מקצועיים שצריכים לדעת לקבל החלטות של מאמן", אמר גורם בקבוצה, "החלטות שאינן תמיד פופולריות. מוטב שיעבדו קשה, כדי לחזור להרכב".

מכבי נתניה תשוב מחר להתאמן לקראת המשחק בשבת (17:00) נגד מכבי פתח תקוה. ביום שלישי תשגר הקבוצה את סטניסלב אנגולביץ' לנבחרת הזרים, ועטר מתלבט אם לשלוח בנוסף את רוזנטל או ג'ורג' בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully