וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר אור קבע את הקריטריון הישראלי לבייג'ינג

30.9.2007 / 15:05

הסייף הישראלי עלה לשמינית גמר אליפות העולם בסנט פטרסבורג, ויצטרך רק לשמור על דירוגו העולמי. לוחמי הטאקוונדו הצליחו פחות

הסייף הישראלי תומר אור עלה היום (ראשון) לשמינית גמר אליפות העולם בסנט פטרסבורג, רוסיה - ובכך קבע את הקריטריון הישראלי למשחקים האולימפיים בבייג'ינג. כדי להבטיח את מקומו סופית, אור יצטרך לשמור על דירוגו העולמי בחודשים הקרובים, משימה שהוא אמור לעמוד בה.

אור, שדורג 13 באליפות, עלה אוטומטית לשלבי הנוק-אאוט ופתח עם ניצחון 10:15 על מאטיי קוסאר הסלובני. הקרב הבא היה צמוד יותר, אלא שבסופו תומר אור השיג ניצחון 11:12 (בנקודה מכריעה) על רנאל גאנייב הרוסי. בשמינית הגמר הוא התמודד מול פטר יופיץ' הגרמני (מדורג 4 בתחרות) והפסיד 9:8 בתום קרב צמוד.

שאר הסייפים הישראלים בקטגורית הרומח לגברים הודחו בקרב הראשון בשלב הנוק-אאוט (64 האחרונים). מאור חתואל הפסיד ליריב אוקראיני 15:11 ומאור אורן הפסיד ליריב מאיטליה 15:5.

נועם מילס, מדליסטית הכסף מהאוניברסיאדה האחרונה בדגם הדקר לנשים, עלתה לשלב הנוק-אאוט אחרי שלושה ניצחונות בבית המוקדם, ןתתחרה בו מחר (שני). מילס תתחרה מול סייפת צרפתיה, המדורגת 6 בעולם.

טאקוונדו: חובב היה רחוק קרב מהקריטריון

חברי נבחרת ישראל בטאקוונדו התחרו בסוף השבוע בתחרות המבחנים האולימפיים, שהתקיימה באנגליה. המטרה הייתה לתפוס את אחד מארבעת המקומות הראשונים בכל קטגורית משקל, כדי לזכות בכרטיס אוטומטי למשחקים. בפועל, חלק מהישראלים היו קרובים, אבל זה לא הספיק.

יחיעם שרעבי (משקל עד 58 ק"ג) הוגרל כבר בסיבוב הראשון מול חואן ראמוס הספרדי והפסיד 3:2. תום חובב (משקל עד 68 ק"ג) עלה אוטומטית לסיבוב השני, שם הביס יריב בולגרי 0:7. בסיבוב הבא הוא ניצח יריב מסנגל 3:4 אבל הפסיד 2:1 לאיסיאס המכסיקני, בקרב שיכל לסדר לו מקום בבייג'ינג.

לשרעבי וחובב תהיה הזדמנות נוספת לקבוע את הקריטריון. זה יקרה סמוך למשחקים האולימפיים, בתחרות המיונים האירופיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully