וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בווינר יוצרים שפה חדשה

30.9.2007 / 7:51

בקמפיין חדש מנסה מועצת ההימורים ליצור בנייתה של שפה שתשמש את אוהדי הכדורגל. האם זה אפשרי? למה לא, בעצם?

דריבליסט, תרסן הקומץ ביציע, ולדראמה, אבוקסיס, משחק חוץ, רדיוס בלי קהל - אלה הם רק חלק מההגדרות הכלולים במילון החדש למושגי ספורט, המופיע בקמפיין החדש למותג ווינר. הקמפיין יוצר שפה חדשה – "ווינרית".

בשני סרטי פרסומת, האחד המתרחש בשפת-הים והשני במספרה, מסופרים שני סיפורים, כשהשפה המדוברת בהם לקוחה מעולמות הכדורגל והכדורסל. מסתבר כי ניתן לקיים דו-שיח מלא וגם מובן בשפה זו ואף לספר סיפור מעניין. "הלכנו צעד נוסף עם האסטרטגיה של ווינר שידע בספורט שווה כסף, כשאיחדנו את מונחי הספורט, השגורים בפי האוהדים, לשפה פרסומית, המובנת לכל", מדגיש חיים עורקבי, סמנכ"ל השיווק של מועצת ההימורים.

לצד שני הסרטים יועלה קמפיין ויראלי באינטרנט, שיאפשר לגולשים, בין השאר, להציג הסברים משלהם למונחי הספורט השונים ולהיות שותפים בבנייתה של שפה חדשה. הקמפיין מטעם TBWADIGITAL. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע, כולל גם עיתונות, רדיו ושילוט אלקטרוני ויושקעו בו כ- 3 מיליון שקלים.

ווינר הוא מותג ההימורים המוביל בשוק הישראלי והכנסתו השנתית היא כ- 1.2 מיליארד שקלים. הוא מהווה כ-80 אחוז מכלל הכנסות מועצת ההימורים (20 אחוז הנוספים שייכים לטוטו), שיגיעו השנה לכ- 1.6 מיליארד שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully