וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו בברצלונה משפריצים מחמאות הדדיות

30.9.2007 / 13:24

פתיחת העונה הצולעת נשכחה ופינתה מקומה לאופוריה. דקו מפרגן למסי, שמצדו מאושר עבור הנרי, שבכלל מתגעגע לארסנל

פתיחת העונה הצולעת פינתה מקומה לאופוריה בברצלונה. אמש (שבת) הביסו הבלאוגרנה את לבנטה 1:4, והעניקו מתנה למאמם פרנק רייקארד, שחוגג יום הולדת 45. "הפציעות קצת קילקלו לי", התייחס ההולנדי לפגיעתם של גבי מיליטו ויה יה טורה. המאמן מודע ליכולתם הנוכחית המצוינת של שחקניו, אבל חושב על המשך העונה, במיוחד כשמדובר בכוכב הקבוצה ליאונל מסי. "השחקנים קצת מלאים, ולפנינו הרבה משחקים". האחרונה בטבלה, לבנטה, לא היוותה יריבה ראויה לקטלונים, ורייקארד לא יוצא מפרופורציות. "הגול הראשון ריווח עבורנו את המשחק. האווירה בקבוצה רגועה ואפשר להחמיא לשחקנים על משחקם".

המשחק נגד לבנטה יזכר בעיקר משום השלושער שכבש תיירי הנרי, וחגג בכורה בליגה הספרדית. אבל מי שראה את המשחק ראה בבירור שהמנוע והברק של סגנית אלופת ספרד מרוכזים בארגנטינאי הקטן, מסי. "הוא סוף סוף הבקיע, אני מרגיש מאושר בשבילו", פירגן מסי לתיירי הנרי. "הגול שלי היה תוצאה של מהלך מהיר", התייחס לשער הפרטי והחמיא לחברו לקבוצה, דקו, שפתח עבורו את הגנת היריבה.

"יש לו יכולת מדהימה באחד-על-אחד", אישר דקו את דברי הארגנטינאי והוסיף, "הקבוצה שיחקה טוב, אנו גדלים ומשתפרים ממשחק למשחק. ניצחון חוץ תורם לביטחון שלנו". האחווה בברצלונה פשוט לא נגמרת, ופציעתו של יה יה טורה עוררה את רחמיו של דקו. "חבל מאוד עבורו, הוא שיחק נפלא".

אמנם הנרי חגג אמש במדי בארסה, אבל נראה שהלב שלו עדיין באצטדיון האמירויות. "אני מקווה שלעולם לא אצטרך לשחק נגד ארסנל", אמר החלוץ ל"דיילי מיירור", "לא משום חשש מפניהם, אלא כי זה יהיה מוזר. שיחקתי בעבר נגד יובנטוס וזו היתה הרגשה אחרת, כי היה לי זעם כלפיהם". למי ששכח, בצעירותו הצרפתי יובש על ספסלה של הגברת הזקנה. נגד התותחנים ההרגשה תהיה בוודאי שונה לגמרי. "אין לי כלפי ארסנל כעס, זה יהיה מאוד אמוציונלי וקשה, ולכן אשמח לא לשחק נגדם. הייתי שם 8 שנים, יש שם אנשים שאני מכיר. לא נמצאים באותו מקום כל כך הרבה שנים ופשוט עוברים הלאה. תמיד אני בודק את התוצאות שלהם ונכנס לאתר הקבוצה כדי להתעדכן. אני אוהב את המועדון ותמיד אוהב אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully