וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת התאקל פוטבול מגיעה לישראל

30.9.2007 / 8:02

לראשונה בארץ תיפתח ליגה שכוללת ציוד מלא לשחקנים. ב-2 באוקטובר יתקיים המשחק הראשון של קדם העונה, בכפר הבפטיסטים בפ"ת

האקשן האמיתי של ליגת "תאקל פוטבול" הגיע לישראל, כשבפעם הראשונה ילבשו שחקנים ישראלים את מגני הכתפיים והקסדות לשחק את המשחק המלהיב והפיזי.

בתחילת נובמבר יחלו ארבע קבוצות לשחק לראשונה בליגת התאקל. בחודשים האחרונים השחקנים התאמנו ללא הציוד, תחת השגחתו של מאמן העל של הליגה והקומישינר, אריק אמקראוט. השבוע יתקבצו כל שחקני הליגה בכפר הבפטיסטים בפתח תקווה, ילבשו לראשונה את הציוד וישתתפו במחנה אימונים לקראת העונה החדשה. מאמנים מארה"ב, בראשם דון פיק, יעבירו את מחנה האימונים ויעזרו לשחקנים לפתח את יכולתם האישית וקבוצתית.

העיתונות והקהל מוזמנים לחזות במשחק התאקל פוטבול הראשון בארץ, שייערך בסיום המחנה בכפר הבפטיסטים ביום שלישי, ה-2 לאוקטובר בשעה 15.30. לפני המשחק תיערך מסיבת עיתונאים בנוכחות פיק, אמקראוט, נשיא הארגון סטיב לייבוביץ וכמה שחקני מפתח. ליגת התאקל תיערך בחסות פילדטורף – החברה המובילה בעולם לדשא סינטטי. הקבוצות בליגה הן ביג בלו ירושלים, מייקס פלייס תל-אביב, דנסינג קאמל השרון וחיפה.

ליגת התאקל מנוהלת ע"י התאחדות לפוטבול אמריקאי בישראל. משרדיה נמצאים באצטדיון משפחת קראפט בירושלים, והיא מנהלת את ליגות הפלאג פוטבול, המונות 4 ליגות עם 90 קבוצות ומעל ל-1,000 שחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully