וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א נגד פיני גרשון - ב-5+ לייב

30.9.2007 / 11:20

ערוץ הספורט רכש את הזכויות לטורניר פתיחת העונה בניקוסיה, וישדר גם את טורניר לימאסול, שיפגיש את פאו ושאראס עם הפועל ירושלים

ערוץ הספורט רכש השבוע את זכויות השידור של טורניר פתיחת העונה בכדורסל שיתקיים בניקוסיה, וישדר את המפגש הראשון של מכבי תל אביב ועודד קטש על הקווים מול המאמן פיני גרשון ועוזרו ארז אדלשטיין באולימפיאקוס. בנוסף, רכש ערוץ הספורט את זכויות השידור של המפגש המסקרן של שאראס במדי פנאתנייקוס מול הפועל ירושלים. כל המשחקים ישודרו ב-5+ LIVE.

הפועל ירושלים תציג את הקבוצה החדשה שבנה דן שמיר בטורניר לימאסול, במשחק מסקרן במיוחד מול אלופת אירופה, פנאתינייקוס (יום שישי, 5.10, 14:45, 5+LIVE), כאשר הרכש החדש של היוונים, שאראס, אמור לערוך את הופעת הבכורה שלו בירוק.

טורניר ניקוסיה הוא טורניר משולש בהשתתפות מכבי ת"א, אולימפיאקוס ופאנלינוס, שעלתה השנה לליגה הראשונה ביוון. המשחק הראשון יהיה של מכבי ת"א מול פאנלינוס (יום שישי, 5.10, 16:00, 5+GOLD), וזו תהיה ההזדמנות הראשונה לראות כיצד התחברה הקבוצה של עודד קטש. ב-5+ LIVE, במהלך השידור של הפועל ירושלים, תהיינה פריצות למשחק של מכבי ת"א, כאשר המשחק במלואו ישודר כאמור ב-5+ GOLD. ביום שבת: המפגש הראשון של פיני גרשון עם קבוצתו לשעבר (יום שבת, 6.10, 18:45, 5+LIVE).

את משחקי טורניר ניקוסיה ישדר ישירות מהמגרש בקפריסין ניב רסקין, ועופר שלח יפרשן לצידו.

בנוסף לשידור הישיר של מכבי נגד פאנלינוס, יוקדשו שידורי 5+ GOLD בסוף השבוע הזה למשחקי עבר ולרגעים המרגשים של מכבי ת"א והפועל ירושלים בכדורסל, ולצורך כך נרכשו מארכיון הערוץ הראשון משחקים משנות השבעים והשמונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully