וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום ראשון הגדול

30.9.2007 / 10:12

המטס ניצחו, פילדלפיה הפסידה, קולורדו בתמונה לאחר הפסד הפאדרס. שמח ב-NL לקראת היום האחרון. בוסטון סיימה ראשונה ב-AL

ראשית, הבהרה: אתמול פורסם כאן כי קולורדו רוקיז איבדה את הסיכוי לעלות למיני-פלייאוף, אולם לא כך היה הדבר, וסיכויי הרוקיז אף גברו הלילה בעקבות הניצחון על אריזונה וההפסד של סן דייגו. ואחרי ש"הכנסנו" אותם מחדש לתמונה, הנה מה שקורה ב-NL הבוער.

הסיפור הוא כזה: פילדלפיה הפסידה בבית לוושינגטון 4:2 וניו יורק מטס ניצחה את פלורידה 0:13. המצב במזרח הוא שוויון במאזן - 73:88 לשתי הקבוצות.

במרכז שיקגו קאבס כבר עלתה, וכל שנותר למילווקי הוא לדפוק קצת את סן דייגו. מי שעשה זאת הוא באופן הסימבולי ביותר בעולם טוני גווין ג'וניור, בנו של כוכב העבר של הפאדרס טוני גווין, ששבר שמירה לטרבור הופמן והברוורס ניצחו 3:4. ניצחון היה מעלה את סן דייגו לפלייאוף, בלי קשר לתוצאות המשחקים האחרים. קולורדו ניצחה את אריזונה 1:11, הדיאמונדבקס הבטיחו, למרות ההפסד, את ראשות בית המערב, בעקבות מאזן פנימי חיובי במפגשים מול סן דייגו.

טבלת המערב נראית כך:

1. אריזונה 71:90
2. סן דייגו 72:89
3. קולורדו 73:88

שיקגו קאבס ואריזונה בפלייאוף. מה לגבי הכרטיסים האחרים?

אם סן דייגו תנצח הערב - היא בפנים בכל מקרה. אם היא תפסיד, במקרה של ניצחון של המטס, קולורדו או פילדלפיה, היא תשחק עימן במיני פלייאוף.

אם המטס ופילדלפיה תפסדנה, הן ייאבקו ביניהן במיני פלייאוף. ייתכן גם מצב שבו למטס ולפילדלפיה, לסן דייגו ולקולורדו יהיה את אותו מאזן. במקרה כזה המטס ישחק נגד פילדלפיה בקרב על ראשות הבית, והמפסידה תיאבק במיני פלייאוף מול הרוקיז והפאדרס. מסובך במיוחד.

תוצאות לפרוטוקול ב-NL: יוסטון - אטלנטה 2:3, פיטסבורג - סט. לואיס 7:3, לוס אנג'לס דודג'רס - סן פרנסיסקו 5:6.

ב-AL הבטיחה בוסטון רד סוקס את הביתיות לכל אורך הפלייאוף, לאחר שניצחה בבית את מינסוטה 4:6. קליבלנד נוצחה על ידי קנזס סיטי 3:2, לוס אנג'לס איינג'לס גברה על אוקלנד 2:3 וניו יורק יאנקיז הכניעה באמצעות עשר ריצות באינינג הרביעי את בולטימור - 10:11. טורונטו עברה את טמפה ביי 3:5, שיקגו וייט סוקס גברה על דטרויט 2:3 וסיאטל ניצחה את טקסס 1:5.

המטס מתפוצצים ברגע הנכון

ניו יורק מטס - פלורידה 0:13

באינינג השמיני החמיץ ג'ון מיין, בהופעה מעולה, נו היטר ראשון בהיסטוריה של המטס, אבל עדיין סיים עם משחק קריירה של 7.2 אינינגים ו-14 חשמולים. אחר כך באה הבשורה על הפסד פילדלפיה, ופתאום ניו יורק שוב בעסק, רגע לפני שטום גלאווין עולה מול דונטרל וויליס למשחק המכריע, הערב. האמוציות גברו באינינג החמישי, בקטטה מנקת ספסלים בעקבות זריקה מסוכנת של המגיש של המארלינס הארווי גארסיה. בכל מקרה, לסטינגס מילדג' חבט פעמיים להומר, רמון קסטרו הוסיף אחד וניו יורק יכולה להיכנס בכל זאת לפלייאוף.


פילדלפיה - וושינגטון 4:2

נו, והפיליז, שרק יממה לפני כן היו על גג העולם, חזרו מהר למציאות שהם מכירים, זו של נשיכת שפתיים עד זוב דם. ניצחון היה מבטיח לפילדלפיה כניסה לפחות למיני פלייאוף עם המטס, אבל שגיאה קריטית של ריאן הווארד בפיגור 2:0 באינינג השביעי העלתה ל-4:0, והומרים של ארון רוואנד והווארד עצמו לא עזרו. שישה וארבעה למאט צ'יקו בניצחון, שמירה לצ'אד קורדרו והפסד לאדם איטון.


מילווקי - סן דייגו 3:4

מכל האנשים בעולם, דווקא הבן של טוני גווין אחראי לכך שהפאדרס (עדיין) לא בפלייאוף. טוני גווין ג'וניור, שגדל כאוהד הפאדרס, חבט לטריפל משווה על טרבור הופמן באינינג התשיעי, ודחה את החגיגות של סן דייגו ביממה, אם בכלל. "זה בהחלט אירוני", אמר באנדרסטייטמנט באד בלאק, מאמן הפאדרס. ויני רוטינו חבט לסינגל הניצחון באינינג ה-11, כשהוא מעניק W למיץ' סטטר. הומר לריקי וויקס ממילווקי ולאדריאן גונזאלס מסן דייגו, הפסד לג'ו ת'אצ'ר.


קולורדו - אריזונה 1:11

הרוקיז יקוו שתסריט מילווקי יחזור גם היום, וינסו לנצח בצורה דומה את הדיאמונדבקס. עם ארבע ריצות על אדגר גונזאלס באינינג הראשון חיזקה קולורדו את סיכוייה, כשטרוי טולוביצקי הכריש רושם גראנד סלאם ראשון בקריירה באינינג השישי (בן שש ריצות). חמישה ושישה למארק רדמן בניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully