וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גרנט לא מספיק טוב"

30.9.2007 / 9:00

בצ'לסי לא מעריכים את המאמן: "האימונים חובבניים, כמו לפני 25 שנה". קלארק יתפטר, אברמוביץ' מאוכזב מההדלפות, טרי ייעדר חודש

אם לא די לאברהם גרנט בחוסר התמיכה והפרגון מצד אוהדי צ'לסי, אם הפציעה של ג'ון טרי, שעלול להחמיץ גם את משחקיה המכריעים של נבחרת אנגליה בגלל שבר בלחי, עכשיו גם שחקני המועדון הכחול מתלחשים מאחורי גבו של המאמן.

"הוא לא מספיק טוב", אמרו מספר מקורות בקבוצה וגם שחקנים ל"אובזרבר" האנגלי, כשלפחות גורם אחד בצוות האימון אמר כי הוא מתעתד לעזוב אם לא ייערך שינוי מיידי. גורם אחר במועדון אומר כי שיטות האימון של גרנט מיושנות. "הוא מאמן כמו לפני 25 שנה".

העיתון הבריטי "ניוז אוף דה וורלד" מדווח היום שגרנט יעזוב בינואר הקרוב. "תחת מוריניו האימונים היו מרגשים ומלאי השראה. כל יום היה שונה מקודמו, אמר אחד השחקנים, "מאז שז'וזה עזב, האימונים הפכו חובבניים. היה סשן השבוע בו רק הקפנו עם הכדור את הקונוסים. חלק מהשחקנים אמרו שהם לא עשו דבר כזה מאז גיל 14. אין סיכוי שאברם ישאר, הוא יעזוב עד חג המולד, כי השחקנים פשוט אינם איתו". השחקנים קיבלו בעצב את הידיעה שסטיב קלארק, עוזר המאמן ששימש חוליה מקשרת לימי מוריניו, החליט להתפטר מהמועדון אחרי משחק הליגה הקרוב מול בולטון.

בעוד יש המאמינים כי רומן אברמוביץ' ימצא מאמן חלופי במידה שגרנט לא יספק את הסחורה, אחרים חושבים כי ידבוק בהחלטה להישאר עם המאמן הישראלי עד תום העונה. בתוך כך, מפרסם "סאנדיי מיירור" כי אוהדי צ'לסי מאשימים את אברמוביץ' במצבה של הקבוצה. המיליארדר הרוסי ישב ביציעי סטמפורד ברידג' ושמע במהלך המשחק את האוהדים הכחולים שרים "ז'וזה מוריניו, פשוט הכי טוב".

אבל את אברמוביץ' מעניינים דברים אחרים. הטייקון מאוכזב מכמות ההדלפות העצומה מחדר ההלבשה של צ'לסי. הוא גם לא מרוצה מהעובדה שהמאמן המתפוטר, ז'וזה מוריניו, נשאר בקשר עם מספר שחקנים בקבוצה. מוריניו שולח הודעות SMS לשחקנים, בהן הוא מהלל את יכולתם ומספר כמה הוא אוהב את המשחק שלהם.

טרי נפצע ב-0:0 מול פולהאם וצפוי להיעדר מספר שבועות, כשהוא יחמיץ גם את משחקיה של נבחרת אנגליה בבית נגד אסטוניה (13 באוקטובר) ובחוץ נגד ורוסיה (17 באוקטובר). הוא שבר את עצם הלחי ולא צפוי להיות כשיר למשחקים מול אסטוניה ורוסיה. בינתיים הוא מכחיש שמועות כאילו הוא זה שסילק את מוריניו מהקבוצה. "הוא זכה בשישה תארים והוא המאמן הטוב ביותר שעבדתי עמו", אמר הקפטן, שגם ביקש מהשחקנים ומהאוהדים להתאחד מאחורי גרנט. המאמן הישראלי החמיא לקפטן שלו על ההקרבה. "הוא לא התלונן על הפגיעה במחצית, ורצה להמשיך, אך לא רצינו לסכנו".

אפילו דויד וייה עוקץ את גרנט

מסתבר שהביקורת על מינוי גרנט, אינה נחלתם של האנגלים בלבד. גם לחלוץ ולנסיה, דויד וייה, יש מה לומר על המאמן הישראלי של המועדון הלונדוני. "צ'לסי התעניינה בי, והיה ברור שמוריניו רוצה אותי, אבל כנראה שהיו מחלוקות בעניין כי מעולם לא הוגשה הצעה רשמית", אמר החלוץ הספרדי ל"ניוז אוף דה וורלד".

השבוע תתמודדנה שתי הקבוצות בליגת האלופות, ו-וייה מעריך שמינוי גרנט פגע במורל היריבה שתתארח במסטאייה. "אברהם גרנט לא בליגה של מוריניו. אני לא מכיר את גרנט, אבל אני לא חושב שהם באותו מעמד. צפיתי בהפסד שלהם למנצ'סטר יונייטד, וזו היתה צ'לסי אחרת ממה שראינו קודם לכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully