וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב רוני לוי יצטרך לבחור

30.9.2007 / 8:07

מאמן חיפה יודיע לשחר את מי מהזרים לשחרר, כשבשלב זה קרוסה ומסיללה מועמדים לעזוב. רפאלוב בדכאון, קטן איחר לחימום בגלל טיפול

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

למאמן מכבי חיפה, רוני לוי, יש לא מעט בעיות. המאמן רוצה להחתים את החלוץ הדרום אפריקני, ת'מבינקוסי פנטאני, אבל לפני זה הוא צריך להחליט את מי מהזרים לשחרר. פיטר מסיללה הציג יכולת טובה מול מכבי תל אביב, ולוי אמר לסובבים אותו לאחר המשחק כי הוא שוקל להשאירו בקבוצה. קשה להאמין שהמאמן יוותר בקלות על רנאטו ופאוליניו, שגילו ניצוצות של שחקנים גדולים במשחק האחרון. במועדון עלתה אתמול אפשרות שאם מסיללה לא ישוחרר דייגו קרוסה ישלם את המחיר, אבל המאמן לא מעוניין להסתמך על הגנה "ישראלית" טהורה, לפחות לא בשלב זה. "בכל מקרה, בוקולי, רנאטו ופאוליניו לא ישוחררו", אמרו אתמול בחיפה לאחר המשחק. אגב רנאטו,בחיפה טענו כי בשלב זה הוא אינו זקוק לניתוח.

סבירות גבוהה היא שמסיללה יושאל לקבוצה אחרת משום שזאת העמדה הפחות קריטית עבור המאמן. לאחר השעייתו של אדורם קייסי, רוני גפני צפוי למלא את המשבצת הזאת החל מעוד שלושה שבועות. לגבי המגן אלירן דנין, אם הוא יצורף הוא יתחרה על מקום בהרכב עם גפני. אתמול הוזכר שמו של עומרי אפק כמועמד, אבל בחיפה לא להוטים להחתימו משום שלא מדובר בשחקן שיכול לשחק באחת העמדות הקריטיות: מגן שמאלי או חלוץ. בכל מקרה, ביום חמישי תם מועד ההעברות בכדורגל הישראלי. לוי ויעקב שחר יגבשו את ההחלטה הסופית במהלך היממה הקרובה וההחלטה הסופית תתקבל ביום רביעי, זאת במטרה להעביר שחקנים חדשים בבקרה. פנטאני, בכל מקרה, צפוי לקבל הודעה על הצטרפותו כבר ביום שני.

לפני המשחק מול מכבי תל אביב (0:3) עלו שחקני מכבי חיפה להתחמם, אבל יניב קטן איחר לעלות על הדשא, וניגש ישר לספסל. קטן, שנודע לו לפני המשחק שרוני לוי מתכוון להשאירו מחוץ להרכב הראשון, הודיע כי הוא נזקק לטיפול. בקבוצה סיפרו היום כי קטן סבל ממתיחה במפשעה. שחקנים בקבוצה סיפרו כי קטן ערך טיפול מסז' וחבישות לפני המשחק ולכן איחר. קטן עצמו סירב להגיב.

בעליית השחקנים והצוות המקצועי לכר הדשא לאחר ההפסקה, אבוקה שנזרקה משער 7, המאכלס את אוהדי מכבי חיפה, לכיוונו של המאמן רוני לוי, פגעה בראשו של עוזרו, סלובדאן דראפיץ'. חיפה תועמד לדין בעקבות האירוע המביש. לפני פתיחת המשחק נרשם עימות אלים בין שני מחנות האוהדים הבולטים של מכבי תל אביב, 'אולטראס מכבי' ו'השחקן ה-12' על מאבקי שליטה ביציע.

רפאלוב לא מרוצה

בצל החגיגות, הקשר ליאור רפאלוב יצא אתמול מחדר ההלבשה כשראשו מורכן. שחקנים בקבוצה סיפרו כי הקשר התאכזב מכך שרוני לוי לא כלל אותו בסגל, ובקבוצה אמרו על כך: "מדובר באקט הצהרתי ומשמעתי ולא בהחלטה מקצועית נטו". כזכור, הקשר התבקש באחד האימונים שנערכו בשבוע שעבר לערוך אימון נוסף עם מאמן הכושר, במחאה על כושרו הירוד.

"עשו לו קטע משפיל, אבל הוא שחקן חזק וייצא מזה", אמרו חבריו לקבוצה. בדרך חזרה הביתה עם הקבוצה, רפאלוב סיפר לסובבים אותו שהוא מאמין שיחזור להרכב. חברו לקבוצה, יניב קטן, שכבש צמד מול מכבי תל אביב, התחמק מכלי התקשורת לאחר המשחק. בקבוצה מאמינים שהחלוץ הבין את הרמז ששידר לו רוני לוי לפני המשחק, כשהושיב אותו על הספסל.

שחקני הקבוצה עדיין מתקשים לעכל את המסרים שמגיעים מחדר ההלבשה לכיוונו של המאמן. כמה משחקני הקבוצה סיפרו כי הם חושדים שמספר שחקנים משתפים פעולה עם הצוות המקצועי ומדווחים להם מה נאמר בחדר ההלבשה, שחקנים "שתולים", כהגדרתם. "עכשיו נדע ממי להיזהר ואיך לדבר", הם אמרו.

אתמול עלתה הקבוצה לשחק עם מדים שחורים ולא עם המדים הירוקים המסורתיים, משום שהאמינה שזה מה שיוציא את הקבוצה מהמשבר. בעקבות הניצחון, בקבוצה שוקלים לעלות גם במשחק החוץ הבא עם תלבושת זהה.

בקבוצה קיבלו הבוקר פקס מההתאחדות שמודיע על קיום משחק ביום שלישי בין נבחרת ישראל לנבחרת הזרים. מדובר במשחק ראווה למען ילדי קו העימות בדרום וייפתח בשעה 18:00 באצטדיון באשקלון. לצורך כך, אפשר לשחרר למשחק את רנאטו וגוסטאבו בוקולי. חיפה תודיע מי יהיו הישראלים שישחקו במפגש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully