וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נורא, ציפי

30.9.2007 / 7:51

אובזילר נוצחה בגמר גאונגז'ו על ידי הצרפתיה וירג'ין רזאנו - 6:0, 6:3, ותתנחם ב-13 אלף דולר ובמאיה הראשונה בעולם. ונוס זכתה בסיאול

אחרי שבוע מוצלח במיוחד שיחקה היום (ראשון) ציפי אובזילר בגמר טורניר גאונגז'ו בסין (סך פרסים של 175 אלף דולר). זה היה גמר טורניר ה-WTA הראשון שלה בקריירה, ולאחר שכבר הבטיחה לעצמה 13 אלף דולר ומקום במאיה הראשונה, קיוותה הטניסאית הישראלית הותיקה להמשיך את המומנטום. אלא ששאיפות לחוד ומציאות לחוד, ואובזילר נוצחה על ידי הצרפתיה וירג'ין רזאנו - 6:0, 6:3.

אובזילר העפילה לגמר לאחר ניצחון על הרוסיה אנסטסיה רודיונובה, שפרשה בחצי הגמר כשהתוצאה הייתה 1:6, 1:3 לזכות הישראלית. רזאנו ניצחה בחצי הגמר את הסלובקית המדורגת 52 בעולם, דומיניקה סיבולקובה.

הפתיחה של אובזילר לא הייתה טובה, רזאנו שברה את שתי ההגשות הראשונות שלה ועלתה ל-0:3. היא המשיכה במומנטום, כשהיא לא משאירה לישראלית סיכוי בדרך ל-0:6 קל.

בפתיחת המערכה השניה סופסוף הצליחה הישראלית לעלות על הלוח, לאחר ששמרה על ההגשה והשוותה ל-1:1. רזאנו שברה ועלתה ל-1:3, בדרך למה שנראה כמערכה קלה נוספת, אבל אובזילר שברה בחזרה והשוותה ל-3:3. אלא שרזאנו עלתה ל-3:4 ושברה שוב בדרך ל-3:5 ולניצחון במשחק כולו.

* ונוס וויליאמס זכתה הלילה (ראשון) בגמר טורניר סיאול אחרי שניצחה את הרוסיה מריה קירילנקו 3:6, 6:1, 4:6. אחרי שזכתה במערכה הראשונה, נפגעה האמריקאית ונחבשה בשוק רגלה הימנית. קירילנקו ניצלה זאת כדי להשיג שלוש שבירות בדרך לניצחון קל במערכה השניה. המערכה השלישית היתה צמודה, ו-וויליאמס התעלתה על עצמה חרף הכאבים, שברה במשחקון השביעי את הרוסיה בת ה-21 בדרך אל התואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully