וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפנאן של עומר גולן

29.9.2007 / 20:30

חלוץ מכבי פ"ת כבש (7) ופירגן שני בישולים לחבריו, בניצחון 1:3 על הפועל קרית שמונה. יוסי מזרחי: "צריך להישאר עם הרגליים על הקרקע"

היה מדובר בקרב צמרת, אבל בסופו של דבר רק קבוצה אחת הופיעה למשחק. מכבי פתח-תקוה אירחה בביתה את הלהיט של ליגת העל, הפועל קרית שמונה, והנחילה לה הפסד בכורה העונה, 3:1. אחרי הפתיחה הלא מרשימה, הקבוצה של יוסי מזרחי כבר עם ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות. המלאבסים הגיעו עם ביטחון רב למשחק, ולמרות שתחילת המשחק היתה שייכת לחבורה של רן בן שמעון, הקבוצה מהצפון נכנעה ליכולת טובה של עומר גולן, שכבש את השער הראשון של המארחים, ופירגן לחבריו עם שני בישולים.

הפתיחה היתה שייכת למארחים שעלו ליתרון 0:1 כבר בדקה ה-7 משער של עומר גולן. השער המוקדם העיר את קרית שמונה ששלטה בשדה, ויזמה התקפות, אך האורחים מהצפון לא הצליחו להבקיע את קו הביצורים של מוראד מגאמדוב וחבריו. משחקה של פתח-תקוה התמקד בעיקר בהתקפות מתפרצות. על סף סיום המחצית, גולן בישל לסרסור את השני של פתח-תקוה, והעלה את המארחים ליתרון 0:2.

במחצית השנייה היה זה דני פרדה שנהנה מבישול של גולן כדי לקבוע 0:3 בדקה ה-65. כעבור 3 דקות צימק ירון בלו לזכות האורחים בכדור עונשין. עד הסיום שמרו המלאבסים על יתרונם ורשמו ניצחון ליגה שלישי ברציפות.

מאמן מכבי פתח תקוה, יוסי מזרחי אמר לאחר המשחק: "שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד והתקפית, הם יצרו לנו בעיות בפתיחה, וככל שהתקדם המשחק נכנסנו לעניינים. חבל שספגנו, אבל אני מרוצה. יש אצלנו שיפור ממשחק למשחק, זה נותן למערכת ביטחון ואמונה, אבל צריך להישאר עם הרגליים על הקרקע. הליגה עוד ארוכה".

המאמן המפסיד, רן בן שמעון: "אולי מה שקרה לנו היום זה סוג של נאיביות. יש עוד כמה דברים, אבל אפשר להזכיר את המילה הזאת".

מהלך המשחק

דקה 7 - גול! עומר גולן ניצל ערבוביה ברחבת קרית שמונה, הגנתה לא הצליחה להרחיק את הכדור, החלוץ היה שם כדי לדחוק פנימה ולקבוע 0:1 למכבי פתח-תקוה.

דקה 40 - בעיטה חזקה של לירן כהן מצאה את שביט אלימלך מוכן, השוער הדף היטב וחילץ את הפועל קרית שמונה מספיגת שער שני.

דקה 43 - גול! עומר גולן פרץ מצד ימין, הרים כדור לרחבת האורחים ונגיחה של סרסור קבעה 0:2 לפתח-תקוה.

דקה 65 - גול! עומר גולן שוב מפרגן לחבריו, והפעם דני פרדה היה זה שקיבל כדור מחוץ לרחבה ובעט בחצי גובה פנימה. 0:3 לפתח-תקוה.

דקה 68 - גול! בלו מחזיר את הצבע ללחיי קרית שמונה, כשכבש בבעיטה חופשית וצימק ל-3:1.

הרכב מכבי פתח תקוה : אוהד כהן; איסמעיל עמאר, ניצן דמארי, מוראד מגמאדוב, קובי גנון; חאבייר דירסאו, סולי צמח, לירן כהן, בלסינג קאקו; רוביל סרסור, עומר גולן.

הרכב הפועל קרית שמונה: שביט אלימלך; עמיר נוסבאום, יניב לביא, סאלח חסארמה, ברק בכר; עבאס סואן, פיטר אוויריקאווה, ג'ואל צ'ירסאווה, עמנואל אמנגואה, גיא צרפתי; ירון בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully