וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכיחו שאתם שווים משהו, ברונקוס

29.9.2007 / 15:02

דנבר תתארח אצל אינדיאנפוליס, הג'איינטס במשחק אש מול פילדלפיה, קרוליינה נגד טמפה ביי והפטריוטס בסינסינטי במאנדיי נייט

במידה מסוימת הפכו ההפתעות והסנסציות של ה-NFL לדבר הכי צפוי בעולם. באופן פרדוקסלי אנחנו כבר לא מתרגשים מהעובדה שמועמדת פלייאוף ודאית כמו ניו אורלינס עומדת על מאזן 3:0, בעוד שקבוצה "גמורה" כמו גרין ביי פתחה את העונה על 0:3. אין שום אלמנט סנסציוני בכך שדייויד "הבטטה" גרארד מוביל את ג'קסונוויל לניצחון בדנבר, שדאלאס משחילה 34 נקודות בשיקגו או שמיאמי שוב תראה את הפלייאוף מהבית.

וכמובן, כל זה לא גורע ומפחית מאום מפולחן יום ראשון המסורתי, של בירות ופיצוחים בסלון וחגיגה ענקית של פוטבול. בשבוע שעבר קצת הזנחנו את ה"דאנסינג קאמל", אבל הדיווחים שקיבלנו על המקום מכאלה שראו שם פוטבול היו חיוביים בסך הכל, כך שאנחנו שוב ששים לספר לכם שיש מקום לצפיה משותפת בפוטבול בימי ראשון, והוא נמצא ברחוב התעשיה 12 בתל אביב. אם אתם מכירים מקום אחר שמשדר (עם ווליום) - אל תהססו לספר לנו.

איך עבדנו עם ההימורים בשבוע שעבר? פשוט מזעזע. פתחנו טוב, וגם ההפתעות שבהן נפלנו (מיאמי על הג'טס, אריזונה על בולטימור) נדונו לכישלון. אבל מה שקרה במשחקים המאוחרים פשוט מזעזע - 1 מ-7 (הנבלות מקרוליינה הפילו אותנו לראשונה העונה), 7 מ-16 במאזן השבועי ו-25 מ-45 במאזן הכללי. אבוי, נקרע קריעה.

טוב, מה מכינות לנו הרשתות? בואו נצא למסע:

19:00: מינסוטה - גרין ביי (METV)

19:00: דאלאס - סט. לואיס (FOX)

22:15: אריזונה - פיטסבורג (METV)

2:15: ניו יורק ג'איינטס - פילדלפיה (ESPN)

2:30, מאנדיי נייט: סינסינטי - ניו אינגלנד

דאלאס לא מתכוונת לרחם (שעה ראשית - 19:00)

דאלאס (0:3) - סט. לואיס (3:0)

הראמס לא רק שפתחו את העונה עם מאזן שלילי שמוציא אותם כמעט כליל מהתמונה ועם מכת פציעות נוראית, אלא גם עומדים בפני מבחן קשה ביותר מול הקבוצה הכי חמה בליגה, בלי הרץ האחורי סטיבן ג'קסון. דאלאס לא הייתה במאזן 0:4 מאז ימי השלטון של טרוי אייקמן ואמיט סמית' באמצע העשור הקודם, הראמס דווקא חוו פתיחה של 4:0 (וגם 5:0) לא כל כך מזמן, ב-2002. טוני רומו וטרל אואנס התעללו בהגנה של שיקגו בשבוע שעבר, בעוד מארק בולג'ר לא הצליח לעבור את הפיראטים של טמפה ביי.

התחזית: כבר היו הפתעות גדולות מאלה, אבל ניצחון של הראמס במצבם בדאלאס? לא נראה לנו. ניצחון לקאובויס.


בפאלו (3:0) - ניו יורק ג'טס (2:1)

עוד קבוצה בדיכאון היא בפאלו, שאיבדה בהפסד לניו אינגלנד את הקוורטרבק ג'יי פי לוסמן ובכלל נראית כמחפשת דרך וכיוון. כמו הראמס, גם הבילס סובלים ממכה איומה של פציעות, והשבוע איבדו את הליינבקר הרוקי פול פוסלוז'ני. טרנט אדוארדס יפתח בעמדת הקוורטרבק. בניו יורק דווקא חזר בשבוע שעבר הקוורטרבק הפותח, וצ'אד פנינגטון החזיר לעניינים את הג'טס עם ניצחון בכורה על מיאמי.

התחזית: נלך על הג'טס, עד שאדוארדס יוכיח אחרת. ניצחון לסילונים.


אטלנטה (3:0) - יוסטון (1:2)

העונה של הפאלקונס הולכת מדחי אל דחי, והמהלך שבו איפשר ד'אנג'לו הול לקרוליינה לנצח (שלוש עבירות, 67 יארד בעונש טוטאלי, בדרייב אחד!) היה סימבול לאיך שהקבוצה הזו נראית. מאט שאוב חוזר לג'ורג'יה דום, אולם בו היה משחק העונה באופן קבוע לו היה רוצח הכלבים מייקל ויק נתפס מוקדם יותר. הטקסאנס הפסידו בשבוע שעבר לאינדיאנפוליס, אבל עדיין נראו טוב בחלקים גדולים של המשחק.

התחזית: ניצחון לאטלנטה דווקא.


דטרויט (1:2) - שיקגו (2:1)

במידה מסויימת, כאן יכולה להיות מוכרעת העונה של הברס. הדובים העבירו את רקס גרוסמן לספסל, ובריאן גריסי יפתח מול הגנת אריות שחטפה בראש 56 נקודות מפילדלפיה בשבוע שעבר. מצד שני, לליונס יש את אחת ההתקפות האוויריות הטובות בליגה, כשקלווין ג'ונסון הפצוע עשוי לשחק בכל זאת ולהצטרף לרוי וויליאמס ולשון מקדונלד. אם התקפת שיקגו לא תייצר מהלכים, האריות עשוים לטרוף באוויר כמו שעשו רומו ואואנס ביום ראשון האחרון.

התחזית: ניצחון לשיקגו.

על אפם ועל חמתם של הויקינגים

מינסוטה (2:1) - גרין ביי (0:3)

אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, החל מיום ראשון יהיה ברט פארב המחזיק היחיד בתואר שיאן המסירות לטאצ'דאון, כשהוא עושה זאת דווקא במגרש שבו הוא הכי פחות רצוי ואהוד - המטרודום של מיניאפוליס. "המאזן שלנו הוא לא מזל, קשה להגיע ל-0:3 במזל", אמר פארב, שינסה להוליך את הפאקרס ל-0:4 הראשון שלהם מאז 1998.

מינסוטה נראית רע מאוד. מאז המשחק מול אטלנטה במחזור הראשון, הויקינגים לא מצליחים לייצר כלום בהתקפה. בעמדת הקוורטרבק עשוי קלי הולקומב לתפוס את מקומו של טרוואריס ג'קסון הפצוע, שהיה בלתי יעיל גם כששיחק והיה בריא.

התחזית: קשה, קשה. ניתן קרדיט לפארב והחבר'ה מגרין ביי. ניצחון לפאקרס.


קליבלנד (2:1) - בולטימור (1:2)

אם יש קבוצה שממש, אבל ממש, לא אוהבים במכלאה, זוהי בולטימור, שהיא בעצם הבראונס הקודמים לאחר המעבר ב-1995. הרייבנס ניצחו שני משחקי בית, מול הג'טס ואריזונה, אחרי שהניחו ליריבותיהם לעשות קאמבקים ברבע האחרון, ובאופן כללי לא נראים משכנעים. הבראונס החמיצו הזדמנות בשבוע שעבר לצאת עם משהו מאוקלנד, לאחר שבעיטת שער שדה שלהם נחסמה בשניות הסיום. ג'מאל לואיס פוגש בעמדת הרץ האחורי את הקבוצה שבשורותיה רץ נגד קליבלנד ל-295 יארד ושני טאצ'דאונים ב-2003.

התחזית: ניצחון לקליבלנד הפעם.


מיאמי (3:0) - אוקלנד (2:1)

ואם מדברים על מפגשים עם האקסיות, הרי שדאנטה קולפפר חוזר לפרו פלייר במיאמי חודש אחד בלבד לאחר שעזב את דרום פלורידה. קולפפר עזר לריידרס לגבור על הבראונס, והוא מוכן ומזומן להשחיל ליונקים הפסד רביעי בארבעה משחקים. עם זאת, אם ג'וש מק'קאון הפצוע יוכל לשחק, ייתכן שהוא יפתח. הדולפינס שיכנעו לפרקים במשחק מול הג'טס, אבל לקאם קמרון יש עדיין הרבה מאוד עבודה משני צידי הכדור.

התחזית: ניצחון ראשון למיאמי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

כשמאנינג פוגש את הברונקוס (שעה ראשית: 23:05-23:15)

אינדיאנפוליס (0:3) - דנבר (1:2)

מייק שנאהאן התעקש שוב להוכיח בשבוע שעבר שהוא יותר חכם מכולם, והפסיד את המשחק לג'קסונוויל. מנגד ממשיך טוני דאנג'י, בדרכו השקטה, לתת את המושכות בידי פייטון מאנינג ולא להתרגש מכל מיני טפילים כמו יוסטון וטנסי. הקולטס שואפים ל-0:4 שלישי ברציפות, בדרך ל(אולי) גם 0:9 שלישי ברציפות. ג'וזף אדאי נראה מעולה בשבועות הראשונים, וצפוי להמשיך לחגוג מול הגנת הריצה של דנבר. מנגד יצטרך ג'יי קאטלר להביא את החואבוס שלו ל-RCA דום, אולם שמסוגל לעשות טרור לקבוצות האורחות.

התחזית: אי אפשר ללכת נגד אינדי. קולטס.


קרוליינה (1:2) - טמפה ביי (1:2)

משחק אש בשארלוט, כשהפנתרים יפתחו עם דייויד קאר במקומו של ג'ייק דלהום הפצוע. זה לא יהיה פשוט מול הגנה מלאת השראה של הבאקנירס, ועם הרבה סדר בהתקפה שבהנהגת ג'ף גארסיה. ארנסט גרהאם זרח במשחק הקרקע מול הראמס, כשהוא מחליף את קארנל וויליאמס הפצוע. ועכשיו לדבר החשוב באמת במשחק הזה - התחזית.

אז הנה התחזית: תראו, זה לא פשוט. הפנתרים הם 7 מ-8 במשחקים האחרונים נגד טמפה ביי, והם גם מארחים. בנוסף, לא נשמע סביר שהבאקנירס יעלו למאזן 1:3, נכון? מצד שני, זה דייויד קאר, אמן ההשכבות על הדשא, שפותח. אז מי, בעצם, פייבוריט פה? המממ... שאלה טובה. קרוליינה פייבוריטית. לכן נלך על ניצחון לטמפה ביי.


אריזונה (2:1) - פיטסבורג (0:3)

קורט וורנר חווה רנסנס בשבוע שעבר מול בולטימור, כשנכנס במקום מאט ליינארט והצליח להוביל את הקרדינלס לקאמבק ולשוויון, רגע לפני שנוצחו. אלא שבמשחק הזה יפתח ליינארט, אם כי מאמן הציפורים האדומות, קן וויזנהאנט, אמר כי וורנר יראה סנאפים. הסטילרס מגיעים עם מאזן 0:3 ונראים פשוט מצוין. מייק טומלין יוצר קבוצה מלבבת ורעננה, ווילי פארקר פורח על הקרקע והפלדות מחפשות פתיחה ראשונה של 0:4 מאז 1979.

התחזית: ישיגו אותה. ניצחון לפיטסבורג.


סן פרנסיסקו (1:2) - סיאטל (1:2)

משחק לא קל לניבוי ולחיזוי, וקרב ישיר בין שתי המועמדות העיקריות להעפיל מהמערב. שתי הקבוצות לא הרשימו במיוחד בצד ההתקפי, אבל עצירות הגנתיות אפשרו לשתיהן לעמוד על מאזן חיובי. המפתח בשתי הקבוצות הוא משחק הקרקע, כשסיאטל תצטרך את שון אלכסנדר ביכולת של 2005 והניינרס מעדיפים לוותר על השבוע הקודם של פרנק גור, שנעצר לחלוטין בפיטסבורג (39 יארד).

התחזית: ניצחון לסיהוקס.


סן דייגו (2:1) - קנזס סיטי (2:1)

אם הצ'ארג'רס יפסידו גם את המשחק הזה ואם לדניאן טומלינסון לא יתחיל לשחק כמו MVP, הכסא של נורב טרנר, מאמן סן דייגו, יתחיל לבעור. לא, הוא לא יפוטר, אבל תדמית הבינוניות שהוא כל כך מצטיין בה תפרוץ במלוא עוזה בתקשורת האמריקאית. קנזס סיטי ניצחה את מינסוטה בבית בשבוע שעבר, אבל רחוקה מאוד מלהרשים.

התחזית: סן דייגו, כי אין ברירה.

פאלמר מחכה לבריידי

ניו יורק ג'איינטס (2:1) - פילדלפיה (2:1) - בין ראשון לשני, 2:15

משחק אש בג'איינטס סטדיום. האיגלס, אחרי שני משחקי פתיחה מגומגמים, חזרו לטווח עם 56 נקודות מול דטרויט, כשדונובן מקנאב וקווין קרטיס באוויר ובריאן ווסטברוק על הקרקע נותנים הצגות גדולות. אלא שהג'איינטס נראו בוושינגטון כמי שלא מוכנים לוותר על הכבוד שלהם, ומפיגור 17:3 במחצית חזרו מנצחים. זהו משחק חשוב מאוד לשתי הקבוצות, שלא רוצות לאבד יותר מרחק מדאלאס וגם לא להיקלע לפתיחה של 3:1.

התחזית: ניצחון לפילדלפיה.


סינסינטי (2:1) - ניו אינגלנד (0:3) - מאנדיי נייט, 2:30

בעונה שעברה הגיעו הפטריוטס לסינסינטי ותפרו את הבנגאלס 13:38, למרות שלא באו כפייבוריטים. השבוע הם מגיעים עם ליין של 6.5 נקודות בסוכנויות ההימורים, גם בזכות השילוב המופלא בין טום בריידי לרנדי מוס, אבל גם משום שהבנגאלס לא נראים טוב מפתיחת העונה ושהרץ האחורי רודי ג'ונסון לא ישחק, כנראה, בגלל פציעה. קרסון פאלמר היה בסדר גמור עד כה העונה, אבל ההגנה לא עמדה מאחוריו בקליבלנד ובסיאטל.

התחזית: ניצחון לניו אינגלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully