וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאבס בפנים, מהפך במזרח

29.9.2007 / 12:44

שיקגו ניצחה ועלתה במרכז, אריזונה בפלייאוף, מילווקי הודחה. עוד הפסד למטס, שפינו את המקום הראשון לפילדלפיה. בוסטון אלופת ה-AL מזרח

איזה בלגאן, איזו דרמה. לפני שמתפנים לסיקור מורחב של המשחקים, הנה מה שקורה בחטיבת ה-NL.

מזרח: עוד הפסד לניו יורק מטס, 7:4 לפלורידה, כשפילדלפיה גברה על וושינגטון 0:6 ועלתה ליתרון בן משחק אחד בראש הטבלה. כל שהפיליז צריכים הוא ניצחון נוסף על וושינגטון כדי להבטיח לפחות מאבק במיני פלייאוף.

ככה זה נראה, כשיש עוד שני משחקים:

פילדלפיה 72:88
ניו יורק מטס 73:87


במרכז, מילווקי הודחה סופית לאחר שהפסידה לסן דייגו 6:3 ושיקגו קאבס עברה את סינסינטי 0:6. הקאבס, עם מאזן 76:84, בכל מקרה יהיו במקום השלישי בדירוג בפלייאוף, ולא יכולים לפנות צפונה או דרומה.


במערב גברה אריזונה על קולורדו 2:4 ועלתה לפלייאוף בזכות הפסד המטס (שלא יוכלו בכל מקרה להדביק אותה בתמונת הויילד קארד), וסן דייגו ניצחה את מילווקי. הרוקיז בחוץ. התמונה היא כזו:

אריזונה 70:90
סן דייגו 71:89


ב-AL: בוסטון זכתה באליפות המזרח לראשונה מזה 12 שנה, לאחר שגברה על מינסוטה 2:5, והיאנקיז הפסידו בבולטימור 10:9. במרכז הבטיחה קליבלנד את יתרון הביתיות בסיבוב הראשון בפלייאוף (בכל מקרה תארח את היאנקיז) לאחר ניצחון 3:5 בקנזס סיטי. במערב גברו האיינג'לס על אוקלנד 0:2.

NL: מה יהיה, ווילי, מה יהיה?

ניו יורק מטס - פלורידה 7:4

רבותיי, המהפך הושלם, ועכשיו המטס כבר לא תלויים בעצמם. עוד יכולת מזעזעת של ההגשה (הפעם אוליבר פרז) העניקה לפלורידה יתרון מוקדם, עליו שמר הבולפן ואותו נעל קווין גרג עם השמירה. ניו יורק ממשיכה להיראות רע, וההפסד הזה דוחק אותה מהמקום הראשון, משחק אחד מאחורי הפיליז. משמעות הדבר היא שהלילה הקרוב עלול בהחלט להיות הלילה האחרון של העונה עבור אנשי "שיי סטדיום".

"אני חושב שזה פתטי, שעם כל כך הרבה משחקי בית אנחנו לא מצליחים למצוא דרך לנצח", אמר דייויד רייט, השחקן המצטיין של המטס ובין הבודדים שמתפקדים. "ההרגשה רעה מאוד".

פלורידה קפצה ליתרון מוקדם של 1:4, וגם לאחר צמצום ל-4:3, הצליחה (בזכות שגיאה של רייט) לעלות ל-3:6 ולקבור את המטס עם הומר של מאט טריינור. אוליבר פרז לא הצליח לעצור את הדימום של ההגשה, והפסיד אחרי 3.2 אינינגים רעים מאוד. ביונג היונג קים היה המגיש שניצח, ג'רמי הרמידה מפלורידה וקרלוס בלטראן חבטו להומרים נוספים.


פילדלפיה - וושינגטון 0:6

שעתיים בלבד דרומה, הרוחות נושבות בכיוון אחר לחלוטין. הפיליז, רק לפני שלושה שבועות בפיגור 6.5 משחקים מהמטס, עלו למקום הראשון בטבלה. קול האמלס היה מצוין עם שמונה אינינגים אימתניים שכללו 13 חשמולים, ריאן הווארד המעולה הכיש עם ההומר ה-45 שלו ולפילדלפיה יתרון בן משחק, כשהם יכולים להעפיל כבר הלילה.

"עדיין לא עשינו שום דבר ואין לנו כלום ביד - עד שיהיה", אמר צ'רלי מנואל, מאמן פילדלפיה. "אם אני מריח את זה? בטח שאני מריח את זה, ואני גם רוצה להיות שם". טים רדינג הוא המגיש המפסיד.


סינסינטי - שיקגו קאבס 6:0

ארבע שנים אחרי טרגדיית סטיב בארטמן, הקאביז חוזרים לפלייאוף. ההפסד של מילווקי נעל עבור שיקגו סופית את בית המרכז, כשקרלוס זמבראנו עושה את שלו עם שבעה אינינגים מצויינים, ואלפונסו סוריאנו ודרק לי חובטים להומרים על ברונסון ארויו, המפסיד.

"אני מאוד גאה בעצמי", לקח סוריאנו קצת קרדיט. "היה לי ספטמבר מצוין הפעם, אחרי שמעולם לא היה לי אחד. הקבוצה הייתה צריכה את זה". ריאן דמפסטר, הקלוזר, זוכר שבשנה שעברה האלופה באה מבית המרכז. "אנחנו טובים כמו כל אחד אחר ויש לנו סיכויים להגיע לצלחת" (רק אם לא תעמוד על הגבעה, יא פאשלונר).


מילווקי - סן דייגו 6:3

הסיפור העצוב של סינדרלת העונה מסתיים כאן. מילווקי אולי תסיים במאזן חיובי, אבל את הפלייאוף היא תראה מהבית, למרות היתרון הגדול בו אחזה עד לפגרת האולסטאר. חמישה אינינגים של גרג מדוקס עזרו לו לנצח, באמצעות הומר ושלושה ריביז של חליל גרין, וגם שמירה של טרבור הופמן, שהכיש את כל הצד. קורי הארט עם הומר לברוורס. הפאדרס עדיין רחוקים מלחגוג, אם כי ניצחון הלילה והפסד של המטס יבטיח להם מקום בפלייאוף.


קולורדו - אריזונה 4:2

את קורס פילד ברנדון ווב לא ממש אוהב, אבל הסיי יאנג (היוצא כנראה) רשם הופעה טובה ויציבה של שבעה אינינגים, ניצח את ג'ף פרנסיס והקנה כרטיס לפלייאוף לדיאמונדבקס. קונור ג'קסון עם הומר וחוזה ולוורדה עם השמירה.

הלב יוצא אל הרוקיז, שהיו צריכים לנצח 11 משחקים ברציפות רק כדי לראות איך בדיוק ברגע שבו הרצף הזה נגדע, הם מחוץ לתמונה. לא נורא, אולי בשנה הבאה.


במשחקים נוספים:

לוס אנג'לס דודג'רס - סן פרנסיסקו 3:8
יוסטון - אטלנטה 7:2
פיטסבורג - סט. לואיס 6:1

AL: היאנקיז שניים, וזה סופי

בוסטון - מינסוטה 2:5

עוד לפני שידעו שהיאנקיז הפסידו בבולטימור, הרד סוקס עשו את שלהם וחיכו לחדשות. דייסקי מאטסוזקה הגיש שמונה אינינגים יפהפיים עם שמונה הכשות, ג'ונתן פפלבון סגר היטב ודייויד אורטיז סיפק כוח עם הומר מספר 35.

"מתחתי את שריר הירך כשקפצתי מהספה", אמר טרי פרנקונה, מאמן בוסטון. הרד סוקס היו אלופי העולם ב-2004, אבל רק מי שמכיר את היריבות בין היאנקיז לבוסטון עומד על חשיבותה של אליפות הבית. בוסטון תארח את האיינג'לס בסדרת הבכורה בפלייאוף.


קנזס סיטי - קליבלנד 5:3

ואולי עם קצת פחות דרמה ויריבות פנימית אבל לא פחות סטייל, האינדיאנס חוגגים את יתרון הביתיות, לפחות בשלב הראשון בפלייאוף ואולי לאחר מכן גם לכל אורכו. סי סי סבאתיה, המועמד לסיי יאנג, הגיש שבעה, הכיש ארבעה וזכה בניצחון ה-19 שלו העונה. המאבק עם חברו לקבוצה, פאוסטו קרמונה, ועם ג'וש בקט מבוסטון יוכרע על נקודות. ג'ו בורובסקי לא פישל, לשם שינוי, וזכה בשמירה ה-44 שלו, טראוויס הפנר עם הומר לקליבלנד. קייל דייויס עם ההפסד, אסטבאן חרמאן ירה החוצה בקנזס סיטי.


בולטימור - ניו יורק יאנקיז 9:10

היאנקיז היו קרובים (וצריכים) לדחות את החגיגות של הרד סוקס לפחות ביממה, אבל מריאנו ריברה שבר שמירה בצורה ממש ברוטאלית, ביתרון 6:9 באינינג התשיעי, ובעשירי חבט מלווין מורה לבאנט הניצחון על אדוואר רמירז. רגע לפני הפלייאוף יש למו ERA של 3.15, וזה מאוד גבוה יחסית לקלוזר הטוב בהיסטוריה.

מי שכן יכול לחייך בערב שכזה הוא אלכס רודריגז. ה-MVP המיועד חבט להומר מספר 54 עם ארבעה ריביז, ו-155 הכנסות הרצים שלו שמו אותו לצד ג'ו דימאג'יו במאזן הטוטאלי העשירי בטיבו בהיסטוריה של המועדון והטוב ביותר מ-1937. הומר גם לג'וני דיימון, מייק מוסינה הסריח כהוגן, אבל אלמלא השבירה של ריברה היה זוכה בניצחון.


אוקלנד - לוס אנג'לס איינג'לס 2:0

אחרי הסוויפ שחטפו מטקסס חזרו האיינג'לס לנצח, וכעת הכל הוא בגדר חזרה גנרלית למפגש עם הרד סוקס, בסדרה שתחל בפנוויי פארק. ג'ון לאקי סיבך כהוגן את תמונת הסיי יאנג, כשהגיש שבעה אינינגים, קצר ניצחון מספר 19 וזכה ב-ERA הנמוך ביותר ב-AL, של 3.01. נכון לעכשיו לאקי הוא המועמד המוביל, לפחות לפי המספרים הללו, לזכות בתואר, אבל לכו תדעו איך יתפתחו העניינים. פרנסיסקו רודריגז שמר היטב.

יתר התוצאות:

טורונטו - טמפה ביי 4:5
סיאטל - טקסס 4:6
שיקגו וייט סוקס - דטרויט 2:5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully