וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוסיפו שש למדורה: נתניה הביסה את אשדוד

29.9.2007 / 20:05

היריבות הטעונה בין אשדוד לנתניה מתעצמת אחרי ששחקניו של עטר פירקו את עיר הנמל 1:6. חזן: "לא הייתי קורא לזה תצוגה מבישה"

המשחק הטעון ממילא בין מ.ס אשדוד למכבי נתניה, העצים את היריבות הערב (שבת) באצטדיון הי"א כשהאורחים הביסו 1:6 את שחקניו של אלון חזן. לא ברור איך זה קרה, אבל בין מ.ס אשדוד למכבי נתניה, שתי קבוצות מרכז טבלה סימפטיות ותו לא, נוצרה יריבות חמה, בה מחנות האוהדים טורחים ללבות את היצרים. תחילת המשחק ההוגנת והרגועה לא ניבאה את סופו. שתי הקבוצות הציגו במחצית הראשונה משחק שקול ומשובח, שהסתיים בשוויון 1:1.

במחצית השניה היה זה שער מעורר מחלוקת של איתי שכטר, שכבש בזמן ששחקן אשדוד שכב פצוע על הדשא. במהלך חגיגות שערו של החלוץ, רץ אליו שחקן אשדוד עידן שריקי וניסה לפגוע בשכטר ללא כדור, אך כשל בנסיון. השופט אשר כהן ראה זאת והרחיקו באדום. ב-10 שחקנים אשדוד התפרקה ונתניה לא ריחמה.

הפתיחה היתה של האורחים, אשר כבר בהתקפה המסודרת הראשונה שלהם במשחק, עלו ליתרון 0:1 משער של אמייה טגה. היתרון של נתניה החזיק מעמד רק 11 דקות, כשניר נחום כבש את שער הבכורה שלו בליגת העל ואיזן ל-1:1. המשחק התנהל בקצב מהיר, ושתי הקבוצות הירבו לתקוף מהאגפים.

המחצית השנייה נפתחה בסערה. בדקה ה-47 שני שחקני אשדוד שכבו פצועים על הדשא, נתניה המשיכה את המהלך ולא הוציאה כדור החוצה, ובסופו שכטר העלה אותה ל-1:2. על המגרש התפתחה מהומה שבסופה הורחק עידן שריקי האשדודי, ונשלף צהוב לשטראובר. 11 דקות אחר כך תמיר כהן נעץ את השלישי. בשלב הזה אשדוד התפרקה ובדקה ה-60, שכטר הרשית את הרביעי של נתניה. דלה ימפולסקי וג'ורג' בה השלימו את מסכת השערים.

מהלך המשחק

דקה 4 - גול! נתניה פסחה על שלב הגישושים, וכבר בהתקפה הראשונה המסודרת שלה מצאה את רשת האורחים. שכטר בעט ממרכז הרחבה לעמוד שערו של אג'יי, טגה עט על הכדור וכבש מקרוס. 0:1 לנתניה.

דקה 15 - גול! רחמים צ'וקול פרץ באגף שמאל, וכדור רוחב שלו מצא את ניר נחום, שבעט כדור קשתי לרשת של שטראובר, וכבש כדי לאזן ל-1:1.

דקה 33 - הולצמן הכניס כדור עומק לשריקי, שבעט שטוח בלי לעצור, אך מחוץ למסגרת של שטראובר.

דקה 34 - החמצה גדולה של האורחים מנתניה. ג'ורג' בה קיבל כדור מאוקוצ'ה, וחופשי מול אג'יי שיחרר פצצה למשקוף.

דקה 39 - כדור עומק הגיע להולצמן על מפתן הרחבה, אבל החלוץ בעט ברשלנות החוצה, והותיר את אשדוד מאוכזבת.

דקה 47 - גול! בזמן ששחקן אשדוד היה שרוע על כר הדשא, והקבוצה הביתי היתה בטוחה שנתניה תעצור את המשחק, אבל האורחים המשיכו בהתקפה, איתי שכטר קיבל כדור עומק, ובעט בסיבוב מתוך תיבת ה-5 פנימה, וזה 1:2 לנתניה. שחקני אשדוד התפרצו בכעס על השופט אשר כהן, התפתחה מהומה שבסופה נשלף בתגובה אדום לשריקי, וצהוב לשטראובר הנתנייתי.

דקה 58 - גול! תמיר כהן פרץ קדימה ושיחרר בעיטה שטוחה לפינה הרחוקה של אג'יי, כדי לקבוע 1:3 לנתניה.

דקה 60 - גול! אשדוד התפרקה לחלוטין. כדור עומק מצא את שכטר בתוך הרחבה, והחלוץ הנתנייתי גילגל מול אג'יי וקבע 1:4 לנתניה.

דקה 70 - גול! עכשיו היה תורו של המחליף דלה ימפולסקי לחגוג מול אשדוד המפורקת. 1:5 לנתניה.

דקה 88 -גול! צגאי הקפיץ מעל אג'יי, וג'ורג' בה דחק מקרוב וקבע 1:6 לנתניה.

הרכב מ.ס. אשדוד: סמי אג'יי, מיקי עטיה (אנדראה לואיס, 33), אדיר טובול, מאור זוהר, רחמים צ'קול, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, ניר נחום, קובי דג'אני, דוד רביבו, עידן שריקי, שי הולצמן.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, לואיס מרין, אבי סטרול, טל מעבי, קלמי סבן, אמייה טגה, תמיר כהן, אלמוג כהן, ג'ורג' בה, עבדל סאמד אוקוצ'ה, איתי שכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully