וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי הניצחון יבואה?

29.9.2007 / 19:00

הפועל ת"א היתה קרובה לניצחון ראשון, אבל שער מאוחר של יבואה קבע 1:1. עובד כבש, אנסומבו הורחק. אוחנה: "אני מאוד מאוכזב"

הפועל תל אביב כבר הריחה את ניצחון הליגה הראשון שלה הערב (שבת) באיצטדיון לויטה, אבל הפועל כפר סבא האטרקטיבית של אלי אוחנה הצליחה לחלץ נקודה ביתית, ולהשאיר את האדומים עם אפס עגול בטור הניצחונות גם אחרי המחזור הרביעי.

בהמשך ישיר לתצוגה ההתקפית שלה בבלומפילד מול מכבי תל אביב מהמחזור הקודם, פתחה כפר סבא מצוין גם נגד התל אביבית השניה, והגיעה למספר רב של מצבים, אך לא השכילה לנצל אף אחד מהם. דווקא האורחים, שהיו פחות מסוכנים, עלו ליתרון בדקה ה-27 באדיבותו של ראובן עובד, שהפגין יכולת נהדרת אחרי שזכה לעלות לראשונה העונה בהרכב של לוזון.

מי שקילקל לאדומים את התכניות היה דווקא מזואה אנסומבו, שזכה לכרטיס אדום מוצדק בדקה ה-50 אחרי שקיצץ את רגלו של בן לוז באלימות. כפר סבא חזרה לעניינים, סיכנה את השער, ובאה על גמולה בדקה ה-83 עם שער השוויון היקר של סמואל יבואה.

הרגע המפחיד של המשחק הגיע בדקה ה-42, בו ספג דני בונדר מכה חזקה בפניו מברכו של לירה, והוחלף באופן מיידי. לאחר מכן פונה בונדר לבית החולים עם חשש לזעזוע מוח.

מהלך המשחק

דקה 11 - בן לוז פרץ מימין והעביר לג'יזרמו ישראלביץ', שבעט חזק מ-16 מטר החוצה.

דקה 15 - אביחי ידין החליט לבחון את בן שאנן והפגיז מ-25 מטרים, אבל הכדור חלף מעל המשקוף.

דקה 17 - בסיום מבצע קבוצתי נהדר של כפר סבא השאיר ישראלביץ' כדור נהדר לבן לוז, שבעט מחוץ למסגרת.

דקה 18 - המקומיים המשיכו בלחץ הכבד על השער האדום, והפעם היה תורו של אבי כנפו להחמיץ אחרי הכנה של לוז.

דקה 27 - גול! פאביו ג'וניור הרים מימין לליאור אסולין, שהוריד בראש לראובן עובד, שירה טיל מקצה הרחבה ישר לרשת של לויטה. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 50 - מזואה אנסומבו תיקל בחריפות את בן לוז, שי שטרית הראה לו את הכרטיס האדום המתבקש.

דקה 54 - ישראלביץ' פרץ עד 18 מטרים מהשער ובעט חזק, אך ליד הקורה.

דקה 69 - עובד סיחרר את ההגנה הכפר סבאית והכניס מסירת אומן לפאביו ג'וניור, שבעט חזק אך החמיץ.

דקה 83 - גול! ישראלביץ' העביר למחליף יוליוס אגבור, שהזין את סמואל יבואה שמצא את עצמו חופשי לחלוטין ברחבה וכבש בקלות - 1:1.

הרכב הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; אורי אוזן, לירון זרקו, דגלאס דה סילבה, לירודיאו גונזלבאש; אלירן סיימון (יעוזה אבו בקרי 46), אביחי ידין (יוליוס אגבור 64), בן לוז (גיא דיין 74), גיז'רמו ישראלביץ'; סמואל יבואה, אבי כנפו.

הרכב הפועל ת"א: גליל בן שאנן, דני בונדר (עמאר מנצור 45), רמי דואני, גבריאל דוס סנטוס, יגאל אנטבי, איתי אלקסלסי (ברוך דגו 28), מזואה אנסומבו (הורחק 50), ואליד באדיר, ראובן עובד, ליאור אסולין (ביברס נאתכו 56), פאביו ג'וניור.

אוחנה: "השליטה שלנו היתה מוחלטת"

גיא לוזון אמר בסיום המשחק: "הגענו להזדמנויות ויכולנו להגדיל את התוצאה. זה חבל, במיוחד אחרי שהובלנו, אבל אין לי טענה למי שהיה היום על כר הדשא".

אלי אוחנה: "אני מאוד מאוכזב. מהדקה הראשונה היינו טובים יותר מהפועל. השליטה שלנו הייתה מוחלטת. הם כמעט ולא ניסו להתקיף, ניסו להפתיע אותנו במתפרצות, אבל לאורך כל המשחק שיחקנו טוב והנענו את הכדור בצורה מצוינת. אבל בכדורגל כמו בכדורגל, כשאתה לא מבקיע אתה סופג מהתקפה מקרית, שבאמת יכולנו למנוע".

"אני יוצא מהמשחק ברגשות מעורבים", המשיך אוחנה. "מצד אחד אוהב את היכולת שהצגנו, אבל לא שמח מזה שלא ניצחנו, כי יכולנו לעשות את זה, מכל הבחינות. מנענו מהפועל מלסכן אותנו, למעט שער מקרי, ולכן האכזבה היא גדולה".

ג'יזרמו ישראלביץ' היה מאוכזב כמו מאמנו: "אני חושב שהיה לנו חוסר מזל ליד השער. עם עוד קצת מזל היינו יכולים לעלות ליתרון מוקדם, אבל אחר כך קיבלנו גול והכל הפך יותר קשה. אני חושב שכל הקבוצה משחקת טוב מאוד, אולי בגלל זה גם אני משחק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully