וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: אנגליה ברבע הגמר

28.9.2007 / 23:25

ניצחה את טונגה 20:36 במשחק שקבע את זהות העולה השניה מבית א' אחרי דרום אפריקה. התחנה הבאה: אוסטרליה, ועכשיו האקשן מתחיל

אם אתם חובבי ראגבי, ובעצם גם אם אתם לא, הכינו את הפנקסים ורשמו לפניכם: שבת הבאה, ה-6 באוקטובר, אלופת העולם אנגליה משחקת במארסיי מול אוסטרליה. ערוץ הספורט ו"אגו טוטאל" (בעלי הזכויות לשידור המשחקים) ישתפו פעולה בהעברת השידורים, ואנו מקווים שהמשחק המרתק יועבר בערוץ 5.

דרכם של האנגלים לרבע הגמר לא הייתה קלה, לאחר שלא שיכנעו, בלשון המעטה, בניצחונות על סמואה וארצות הברית, וגם בניצחון הלילה (שישי) על טונגה - 20:36 (10:19). לטונגאים המפתיעים היו לא מעט הזדמנויות לחולל סנסציה, אבל הם לא הצליחו לנצל את הטעויות של האנגלים, כשמנגד שילמו על שגיאות שהם עצמם עשו. טונגה כבר הייתה ביתרון 3:10 אבל סדרת טעויות החזירה לאנגליה את היתרון בהפסקה. טעות של הגנת טונגה אפשרה למארק קואטו לפרוץ ולקבוע 13:24, ג'וני ווילקינסון הוסיף המרה, לאחר מכן כבש בהצלחה גם אחרי טריי של אולי ברקלי, ובמצב של 13:33 המשחק היה גמור.

הבקיעו לאנגליה:

טריי - סאקי (2), טייט, פארל

המרה: ווילקינסון (2)

עונשין: ווילקינסון (2)

דרופ גול: ווילקינסון (2)


הבקיעו לטונגה:

טריי: הופנגה, ט. פול

המרה: הולה (2)

עונשין: הולה (2)

מחר יתקיימו ארבעה משחקים נוספים באליפות. בבית ב' ייפגשו וויילס ופיג'י כשהמנצחת עולה לרבע הגמר, בבית ג' יתקיים עימות ישיר בין סקוטלנד ואיטליה, גם הוא על כרטיס לרבע, כשהמשחקים בין ניו זילנד לרומניה ואוסטרליה לקנדה יהיו לפרוטוקול בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully