וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשל"צ ואס"א הזיעו במשחק הפתיחה

28.9.2007 / 21:29

סגנית האלופה מראשל"צ ניצחה בקושי את בני הרצליה 26:28. אס"א ת"א ניצחה את הקרייתים 20:23. ארזים ר"ג-מכבי ת"א 25:26

המחזור הראשון בליגה הלאומית בכדוריד הושלם היום (שישי) כמעט במלואו, כאשר המשחק שנדחה בין א.כ נס ציונה לא.ס רמת השרון, ישוחק רק בעוד שבוע וחצי.

בדומה לשני המשחקים הראשונים ששוחקו ביום שני, לא היו הפתעות במחזור הפתיחה, אלא שהפעם הן היו מאוד קרובות לקרות.

הפועל ראשון לציון, סגנית האלופה, יצאה למשחק חוץ מול בני הרצליה. סער פרנקל, שאימן בעונה שעברה את הרצליה, חזר הבית לראשון לציון וכמעט חטף בראש מחניכיו בעונה שעברה. האדומים נראו רע מאוד במחצית הראשונה ואף איבדו את גיל יעקב שהורחק בכרטיס אדום. המשחק היה צמוד לכל אורכו והמארחים מהרצליה, עם דימה ינדוביצקי שהגיע מהפועל ראשל"צ, הובילו בחלקים מסויימים שלו. בסופו של דבר הפועל ראשל"צ ניצלה את הסגל העמוק שלה במאני טיים כדי לנצח 26:28.

קבוצת צמרת נוספת שכמעט והושפלה הייתה אס"א תל אביב, שהתארחה אצל העולה החדשה מכבי קרייתים. המארחים מהקריות הפתיעו את אס"א כשעלו ליתרון במחצית הראשונה, אלא שהתל אביבים חזרו לעצמם לקראת ההפסקה ושמרו את היתרון אצלם בדרך לניצחון 20:23.

משחק צמוד נוסף הפגיש בין שתי קבוצות שאמורות להתברג לאורך העונה במרכז הטבלה, כאשר מכבי ארזים רמת גן ניצחה את מכבי תל אביב 25:26.

בשנימשחקים שהתקיימו בתחילת השבוע, מכבי ראשון לציון הביסה את עירוני פתח תקוה 19:34 והפועל רמת גן ניצחה את מכבי ק"ש חולון 28:29. מכבי ראשון לציון תארח בשבת (19:00) את אלופת פורטוגל בראגה, במסגרת גביע האיחוד האירופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully