וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר אור ותם חובב ינסו להשיג קריטריון אולימפי

28.9.2007 / 19:46

הסייף ולוחם הטאקוונדו שעדיין לא השתתפו במשחקים האולימפיים, ינסו לתפוס מקום במשלחת בתחרויות שיתקיימו בסוף השבוע

סוף השבוע הקרוב הוא משמעותי מאוד עבור הסייפים הישראלים, וגם עבור לוחמי הטאקוונדו. שתי תחרויות משמעותיות מאוד יתקיימו בסוף השבוע הקרוב, בהם יוכלו הספורטאים לקבוע את הקריטריון למשחקים האולימפיים בבייג'ינג.

אליפות העולם בסיוף יצאה לדרך ביום שישי במוסקבה. הנציגים הישראליים ייכנסו למעגל התחרויות ביום שבת, כאשר הבולט שביניהם הוא סייף הרומח תומר אור. בעבר הוא היה אלוף העולם לנוער ונחשב לקריטריון מבטיח, אלא שלפני המשחקים האולימפיים בסידני ובאתונה, לתומר אור לא היה יותר מדי מזל והוא נכשל בקביעת הקריטריון.

אור, שרשם הישגים יפים בתחרויות סבב הגביע העולמי, מדורג 14 באליפות העולם ולכן הוא ייכנס למעגל התחרויות רק בשלב הנוק-אאוט. כדי להבטיח את מקומו בבייג'ינג, הוא יצטרף לסיים בין 16 הראשונים באליפות. סייפים נוספים שיתחרו ברומח לגברים הם: מאור חתואל, מאור אורן ואורן בסל. אצל הנשים, נועם מילס שזכתה במדלית הכסף באוניברסיאדה האחרונה בבנגקוק בסגנון הדקר, תנסה להפתיע ולהגיע רחוק בשלב הנוק-אאוט.

תחרות נוספת שמתקיימת בסוף השבוע הנוכחי היא תחרות המבחנים העולמיים בטאקוונדו, שמתקיימת במנצ'סטר, אנגליה. בכל אחד מארבעת המשקלים (לגברים ולנשים) המטרה היא לזכות באחד מארבעת המקומות הראשונים כדי לזכות בכרטיס אוטומטי למשחקים האולימפיים. עיני המשלחת הישראלית יהיו נשואות לכיוונם של תום חובב, סגן אלוף אירופה לשעבר ויחיעם שרעבי. נכון להיום, השניים האלה נחשבים ליחידים בעלי סיכוי כלשהוא להגיע למשחקים האולימפיים. חובב יצא לאליפות למרות שבר בידו, והוא יתחרה ביום שבת עם חבישה מיוחדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully