וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: מאזן מושלם לשיקמה/רמת חן

28.9.2007 / 16:23

השיגה ניצחון שלישי ב-3 משחקים אחרי שגברה על קרית אתא בחוץ 1:3. בית"ר/שמשון ניצחה את מרמורק 0:2. בני ג'דידה הובסה ע"י נס ציונה 3:0

מכבי השיקמה/רמת חן, הנציגה הרמת גנית היחידה שנותרה בליגה הארצית, שמרה היום (שישי) על מאזן מושלם אחרי שניצחה את עירוני קרית אתא 1:3 בחוץ, במשחק שפתח את המחזור השלישי. המארחים מקרית אתא היו אלה שעלו ליתרון מוקדם משער של יובל שבתאי בדקה החמישית. שלומי בן חמו כבש את השער הראשון לשיקמה בדקה ה-18 ובריאן מן קבע 1:2 כעבור 10 דקות. אריק בן אדרת חתם את התוצאה בדקה ה-77 וקבע 1:3 לשיקמה.

במשחק השני שהתקיים היום, ניצחה בית"ר/שמשון תל אביב את הפועל מרמורק 0:2 והתייצבה במקום השני. שי אבוקסיס החמיץ פנדל בדקה ה-42, אבל השתלט על הריבאונד וכבש את הראשון לתל אביבים. בדקה ה-68 אבוקסיס השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק.

מכבי כפר קנא השיגה ניצחון דחוק 0:1 על הפועל 'סאסי יונה' ירושלים משער של מוחמד עבאס בדקת הסיום. אבל לפני שהכובש הספיק לחגוג הוא הורחק. הפועל כפר שלם ועירוני טירת הכרמל נפרדו בתיקו 1:1. שחר משה העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-52, אבל עופר שטרית הבלתי נגמר השווה שבע דקות לסיום. יהודה אבוהב מטירת הכרמל הורחק בדקה ה-92. סקציה נס ציונה הביסה 0:3 את בני ג'דידה, העולה מליגה א'. אלירן אוחנה (31), מוסא בן חיים (52 פנדל) ואודי כבודי (85) כבשו לקבוצה מנס ציונה. במשחק נוסף גברה הפועל בני טמרה על הפועל אשקלון 1:2. אחמד דיאב כבש צמד לטמרה (14, 64). קובי אבדייב איזן בדקה ה-33 באופן זמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully