וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס גארסיה סיכם במכבי ת"א

28.9.2007 / 16:28

הגארד הברזילאי סיכם לשתי עונות בשורות האלופה, אולם טרם הוחלט האם יצורף לסגל או יושאל לקבוצה אחרת. מחר תפגוש מכבי את דומז'אלה

הגארד הברזילאי אלכס גארסיה (27, 1.91), שחקן אוניברסאו ברזיליה, סיכם עקרונית את תנאיו במכבי תל אביב לשנתיים הקרובות. גארסיה, חבר נבחרת ברזיל, צד את עיני המאמן עודד קטש ועוזרו גיא גודס במהלך הטורניר הקדם-אולימפי בלאס ווגאס בחודש שעבר, אליו נסעו השניים כדי לעקוב אחר הסנטר מוריליו דה-רוסה.

גארסיה, הנחשב לשומר קשוח, יחזק את הקו האחורי הרעוע של הקבוצה, לאחר שבמכבי הביעו דאגה ממצבו של טל בורשטיין, הסובל מכאבים טורדניים בעקביו ובקרסולו. שלשום הצטרף בורשטיין לחבריו במחנה האימונים בזרצה, סלובניה, אם כי הוא עדיין מנוע מלהתאמן. בורשטיין עובר טיפולים מיוחדים, הצפויים להימשך בעשרת הימים הקרובים לפחות. רק לאחר שיתברר סופית מצבו של הישראלי, יוחלט האם יצורף גארסיה לסגל כבר בעונה הקרובה, או יושאל לקבוצה אחרת. באם אכן יצורף, צפויה מכבי להשאיל את דה-רוסה.

למעט שתי קדנציות כושלות ב-NBA, העביר גארסיה את מרבית הקריירה המקצוענית בברזיל. בשנים האחרונות נחשב לאחד הגארדים הטובים בליגה הברזילאית ועבר בכל נבחרות הנוער של ברזיל, כאשר בשנת 2001 צורף לסגל הנבחרת הבוגרת.

בספטמבר 03' חתם בסן אנטוניו ספרס, אולם שותף בשני משחקים בלבד לאורך העונה. בקיץ 2004 עבר לניו-אורלינס הורנטס, במדיה לקח חלק בשמונה משחקים נוספים. בעשרת משחקיו ב-NBA העמיד גארסיה ממוצעים של 4.7 נקודות, 1.8 אסיסטים ו-1.5 ריבאונדים ב-16 דקות. לאחר מכן שב למולדת, ובעונה שעברה סחף את אוניברסאו לאליפות, כשהוא קולע לאורך העונה 19 נקודות, מוריד 4.6 ריבאונדים, מחלק 3.1 אסיסטים וחוטף 1.9 כדורים בממוצע. במהלך הקיץ, כאמור, שיחק עם נבחרת ברזיל בטורניר הקדם-אולימפי, שם הציג יכולת סבירה וסיפק 7 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים.

"החבר'ה נהדרים, כולם מרגישים מצוין"

במקביל להתפתחויות בגזרת הזרים, ממשיכים שחקני הקבוצה להזיע במסגרת מחנה האימונים בסלובניה. מחר (שבת) תערוך מכבי משחק אימון ראשון, מול דומז'אלה המקומית, כאשר המשחק מול אולימפיה לובליאנה ייערך ביום ראשון.

"עברנו חמישה ימים טובים מאוד", סיפר לוואלה! ספורט יותם הלפרין. "אנחנו עובדים קשה ומתחילים להכיר את החבר'ה החדשים. עד עכשיו אפשר לומר שהכל חיובי והכל כיף. יש כאן אנשים נהדרים ושחקנים מצוינים, ואלו שהצטרפו משתלבים מצוין מבחינה חברתית ומקצועית. יש לנו עדיין דרך ארוכה לעבור, אבל עם כל יום שעובר וכל שנייה שאנחנו יחד על המגרש, מרגישים שהקבוצה הולכת ומתגבשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully