וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היינו צריכים יצירתיות, יוסי נתן לנו את זה"

29.9.2007 / 17:58

בניון נכנס כמחליף (53) וכבש 22 דקות אחרי ב-0:1 של ליברפול על וויגן, בניטז נשמע מרוצה. 0:0 לצ’לסי וגרנט מול פולהאם

מזל טוב ליוסי בניון. קפטן נבחרת ישראל כבש היום (שבת) את שערו הראשון בפרמיירליג במדי ליברפול, שהעניק לה ניצחון 0:1 חשוב בוויגן. בניון, שנכנס כמחליף בדקה ה-53, כבש שער מצוין אחרי שעבר בצורה מרשימה מגן, והוכיח שוב שהוא נמצא בכושר מצוין אחרי השער היפהפה שכבש בגביע הליגה לפני ימים ספורים.

אצל גרנט, מנגד, הדברים נראים אחרת. המאמן הישראלי וקבוצתו צ'לסי התקשו היום מאוד במשחק הביתי מול פולהאם, נראו חסרי מחץ ולא מרשימים וסיימו ב-0:0 מאכזב. זאת ועוד: במהלך המשחק נפצע הקפטן ג'ון טרי, הוחלף במחצית ולאחר בדיקה התברר כי שבר את עצם הלחי. טרי עשוי לעבור ניתוח כבר מחר, ואפשר שייעדר תקופה ארוכה.

מי שממשיכה לפרוח היא ארסנל, שניצחה 0:1 את ווסטהאם בדרבי הלונדוני ונשארה בודדה בפסגה.

צ'לסי - פולהאם 0:0

אפילו אברמוביץ' יודע, זה פשוט לא נראה טוב. אחרי שני משחקים כמאמן בפרמיירליג, אברהם גרנט עם נקודה אחת בלבד, ואם ההפסד למנצ'סטר יונייטד עוד התקבל בהשלמה - הפעם זה כבר מדאיג. מעבר לאיבוד הנקודות החשובות, צ'לסי נראתה רע, ושיחקה בצורה מבולבלת. גם ההרחקה של דרוגבה לא יכולה לשמש כתירוץ עבור גרנט, שלא מספק את התוצאות עדיין. מד הלחץ בסטמפורד ברידג' עולה, גרנט מתחיל להרגיש אותו. ג'ון טרי, כאמור, נפצע במהלך המחצית הראשונה, ושבר את עצם הלחי. הוא עשוי להיעדר תקופה ממושכת.

"אני לא חושב שהצגנו את הכדורגל הטוב ביותר שלנו, אבל הגענו למספיק מצבים כדי לנצח את המשחק", אמר גרנט בסיום. "פולהאם נאבקה כפי שצפינו מראש, ולצערי לא הצלחנו לכבוש. רצינו לנצח את המשחק ולא עשינו את זה, אז ברור שאנחנו לא שמחים. אנחנו אומנם מרוחקים 7 נקודות מרסנל, אבל אנחנו יכולים לסגור את הפער כי הנקודות הן לא הבעיה. הבעיה היא שאנחנו לא מבקיעים שערים, דבר שלא עשינו מספיק ממנו גם בחמישה-ששה המשחקים האחרונים. אנחנו צריכים להתחיל לשחק כפי שאנחנו יודעים", סיכם.

אגב, טרי הכחיש מוקדם יותר היום את הטענות לפיהן סכסוך בינו לבין מוריניו הוא זה שגרם לעזיבתו של הפורטוגלי. "אהבתי את ז'וזה, ואני יכול להגיד עליו רק דברים טובים", אמר טרי, שהוסיף כי הוא עומד לתבוע את העיתונים שפרסמו את הדברים, "האוהדים יודעים כמה אני נאמן למועדון".

ווסטהאם - ארסנל 1:0

עם ארבעה ניצחונות רצופים בפרמיירליג, פתיחה חלומית בליגת האלופות ועוד ניצחון מרשים בגביע הליגה, התותחנים לא התכוונו לתת לפטישים לעצור אותם, למרות שהמארחים נראים בכלל לא רע מפתיחת העונה.

הסיפור המרכזי שהגיע מארסנל בסוף השבוע היה קשור לבעלי המניות בקבוצה, כשקבוצת משקיעים בראשותו של האוליגרך הרוסי אלישר אוסמאנוב, הגדילה את אחזקתה בקבוצה והשלימה את רכישתן של 23 אחוזים ממניותיה. למרות זאת, ראשי המועדון הודיעו כי השליטה בו לא תעבור לאף אחד אחר.

וויגאן - ליברפול 1:0

עזבו אתכם מאברם, תשכחו מבן חיים, המלך הישראלי בפרמיירליג הוא יוסי בניון. הכוכב מדימונה לא פתח בהרכב של בניטז למרות השער המצוין שכבש בגביע הליגה, ונכנס רק כמחליף בדקה ה-53.

עד אז ליברפול עוד הייתה תקועה על 0:0 משמים, אבל בדקה ה-75 בניון קיבל כדור על סף הרחבה, ליהטט בגויס, מגן וויגאן, ולא התבלבל מול השוער וכבש את שערו הראשון בפרמיירליג, שער מצוין. ליברפול השיגה שלוש נקודות חשובות, בניטז חייב הרבה תודות ליוסי.

"כשאתה מנסה למצוא פתרונות, אתה צריך שחקנים יצירתיים ואיכותיים, ויוסי נתן לנו בדיוק את זה", שיבח בסיום רפא בניטז. "אני לא אומר שיוסי ייפתח מעכשיו כל משחק על הספסל. פשוט במשחק הערב רציתי לעשות דברים שונים. יוסי שיחק במשחק הקודם והייתי זקוק לרגליים טריות, אז התחלתי עם ג'רמיין פנאנט. הגענו לכמה מצבים וצריך לנצל אותם אם אתה רוצה משחק פתוח. בגלל שלא עשינו את זה, היינו צריכים להכניס שחקנים עם איכויות שונות ויוסי היה טוב. זה היה פשוט מצוין", הוסיף המאמן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ברמינגהאם - מנצ'סטר יונייטד 1:0

היונייטד ממשיכים בכושרם הטוב, ולאחר פתיחת העונה המגומגמת לוכדת היונייטד את המקום השני בטבלה, כאשר היא ממשיכה להינות מההגנה המשובחת בראשות ריו פרדיננד המצוין, שספגה שני שערים בלבד עד כה העונה.

מי-אם-לא רונאלדו ניצל בדקה ה-51 טעות גסה בהגנת ברמינגהאם כדי להעניק לשדים האדומים שלוש נקודות חשובות, ולהותיר את העולה החדשה בידיים ריקות.

מנצ'סטר סיטי - ניוקאסל 1:3

איזה משחק מצוין היה היום באיצטדיון סיטי אוף מנצ'סטר, שהוכיח שוב שהקבוצה שבנה סוון גוראן אריקסון מתכוונת להישאר בצמרת זמן ממושך. זה התחיל בשער של אובפמי מרטינס, שעצר מצוין ברחבה ברגל שמאל והקפיץ פנימה ברגל ימין, אבל מרטין פטרוב השווה אחרי תשע דקות. אותו פטרוב פרץ לאורך 40 מטר לפני שהשאיר את אמפנזה לנגיחה קלילה שקבעה 1:2 לסיטי, אבל הבונבון האמיתי הגיע רק בדקה ה-89, כשאלאנו שלח טיל מ-25 מטר היישר לחיבורי הקורות וקבע 1:3 לסיטי. התכולים, לפחות באופן זמני, העפילו למקום השני.


פורטסמות - רדינג 4:7

הקהל בפראטון חזה בהצגה וגם נהנה - 11 שערים (!) וניצחון. בנג'אני מארוארי כבש שלושער (8, 37 ו-70) לפומפי. הרמן הריידארסון (55), ניקו קראנג'ר (75), שון דייויס (82) וסוליי עלי מונתארי (90 פנדל) הוסיפו שער לקבוצה של הארי רדנאפ. מן העבר השני כבשו לרדינג: סטיבן האנט (45), דייב קיטסון (48), שיין לונג (79), ניקי שוריי כבש בדקה ה-90 וגם החטיא פנדל ה-65.

תוצאות נוספות:

דרבי קאונטי - בולטון 1:1
סנדרלנד - בלקבורן 2:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully