וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפ"ס-הפועל ת"א: מחפשים את נקודת המפנה

שחקניו של גיא לוזון רואים בעימות עם כפר סבא משחק מפתח, אבל יודעים: "זה לא יהיה קל". חודשו המגעים לצירופו של עמרי אפק

חניכיו של גיא לוזון רוצים המשכיות, ולאחר הניצחון על בני יהודה במסגרת גביע הטוטו באמצע השבוע, מקווים האדומים להשיג ניצחון בכורה בליגה כבר מחר מול הפועל כפ"ס. בקרב השחקנים קיימת התחושה שהמשחק מחר יהווה נקודת מפנה העונה, כשנצחון יכול לפתוח דרך חדשה וטובה יותר מפתיחת הליגה של הקבוצה, אולם התבוסה בגביע הטוטו 4:1 לכפ"ס עדיין מהדהדת בזכרונם של השחקנים, שלא מקלים ראש ביריבה.

"אפשר וצריך לנצח מחר", אמר היום (שישי) אחד משחקני הקבוצה לוואלה! ספורט, "אבל לא הולך להיות לנו קל בכלל. כפ"ס קבוצה מצוינת, שפתחה את העונה הרבה יותר טוב מאיתנו וגם הם נמצאים במומנטום ורוצים ליצור רצף נצחונות אחרי שניצחו את מכבי בבלומפילד. אנחנו ממש רוצים לנצח, אבל לא מזלזלים ביריבה, יהיה משחק קשה".

לוזון יצטרך להסתדר במשחק ללא אבדג'י, שסובל ממתיחה בגיד וקיבל מנוחה עד יום ראשון. לעומתו, מי שחל שיפור במצבו הוא מזואה אנסומבו, שמחלים מפציעה בכף הרגל, אולם טרם ברור אם יפתח מחר וההחלטה הסופית תתקבל בסמוך למשחק. מי שיקבל את הקרדיט ב-11 הפותחים יהיה ראובן עובד, שיפתח באגף ימין במקומו של אבדג'י, כשגם איתי אלקסלסי הצעיר נמצא בתמונת ההרכב ועשוי לפתוח במידה ואנסומבו לא יימצא כשיר.

שחקן נוסף שיחזור לקישור הוא השחקן המצטיין של הקבוצה עד כה, ברוך דגו, שהחלים מהפציעה בכף הרגל ושב לאימונים מלאים לפני החג. גליל בן שאנן, שהציג יכולת טובה בגביע הטוטו, ימשיך לפתוח בין הקורות בשל הרחקתו של וינסנט אניימה, כשעל הספסל ימתין שוער הנוער, אריאל טליאס.

בתוך כך, הפועל ת"א לא ממשיכה לחשוב על חיזוק, ולאחר שלפני כשבוע צירפה לשורותיה את החלוץ רועי דיין, נמצאת הקבוצה במגעים מול קשר בית"ר ירושלים וקשר האדומים בעבר, עומרי אפק. שמו של אפק הוזכר לא פעם כמועמד לחזור לוולפסון, ובימים האחרונים חודשו המגעים מול השחקן.

הרכב משוער: גליל בן שאנן, דני בונדר, רמי דואני, גבריאל דוס סנטוס, יגאל אנטבי, איתי אלקסלסי (מזואה אנסומבו), ואליד באדיר, ברוך דגו, ראובן עובד, ליאור אסולין, פאביו ג'וניור.

עדכון אחרון: 28.9.07, 15:11

בכפ"ס מקווים להמשיך ולשמור על רשת נקיה

בהפועל כפר סבא מקווים לשמור גם לאחר המחזור הרביעי על רשת נקייה. המאמן אלי אוחנה, ספג בעונה שעברה ביקורת על משחק ההגנה, הוכיח עד כה שמדובר בקבוצה דומיננטית בחוליה הזאת.


המגן השמאלי לירודיאו גוזלבאש והבלם לירון זרקו, אמורים לפתוח בהרכב, על אף שנפצעו במשחק גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים באמצע השבוע. החלוץ יוליוס אגבור תורגל לסירוגין בהרכב הראשון ומחוצה לו, אבל נראה שיפתח בהרכב.


הרכב משוער: אוהד לויטה; אורי אוזן, לירון זרקו, דגלאס דה סילבה, לירודיאו גונזלבאש; אלירן סיימון, אביחי ידין, בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ'; סמואל יבואה, יוליוס אגבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully