וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-קרית שמונה: קרב צמרת אמיתי

28.9.2007 / 12:17

ניצחון של העולה החדשה מאצבע הגליל יעלה אותה, לפחות זמנית למקום הראשון. גם הלוזונים רוצים לנצל את התרדמת של הגדולות

מגן מכבי פתח תקוה, אסמעיל עמאר, אמר לאחרונה למקורביו כי הוא מתכוון לעזוב את הקבוצה בסוף העונה. המגן רחוק מלסכם בקבוצה, ואחד ממקורביו סיפר כי: "גם בשנה שעברה הוא רצה לעזוב לבני יהודה או מכבי תל אביב. רק בסוף העונה דברים יתבהרו". עמר הודיע לראשי הקבוצה כי המשא ומתן יחודש רק בסוף העונה, במטרה להתרכז בליגה. בקבוצה קיבלו את דבריו בהבנה.

הקבוצה של יוסי מזרחי מגיעה למשחק הליגה מחר מול (מוצ"ש), מול קריית שמונה ("האורווה", 19:00) לאחר שני נצחונות ליגה (מכבי ת"א, מכבי חיפה) ושלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות (ניצחה את בני סכנין באמצע השבוע במסגרת גביע הטוטו). המאמן יוסי מזרחי מתלבט האם לפתוח בעמדת הקישור עם סולי צמח, שמגלה לאחרונה יכולת טובה, או עם בלסינג קאקו. אחד מהשניים יפתח בעמדת הקישור האחורי לצדו של חאבייר דירסאו.

המאמן, אגב, מרבה לצחוק עם שחקניו באימונים. "מדי פעם יוסי זורק איזו בדיחה וכולם צוחקים. לפעמים טוב לשבור קצת את השגרה", העידו שחקנים בקבוצה. החלוץ אוהד קדוסי תורגל היום מחוץ להרכב הקבוצה באימון המסכם. יוסי מזרחי שוקל לתת הזדמנות לרוביל סרסור שכבש שער במשחק מול סכנין.

הרכב משוער : אוהד כהן; איסמעיל עמאר, ניצן דמארי, מוראד מגמאדוב, קובי גנון; חאבייר דירסאו, סולי צמח (בלסינג קאקו), לירן כהן, ננאד סאביץ'; רוביל סרסור (אוהד קדוסי), עומר גולן

עבאס סואן: "מכבי פ"ת בתנופה"

סגנית המוליכה, עירוני קריית שמונה, עדיין לא הפסידה העונה. במאזן הקבוצה של רן בן שמעון 7 נקודות לאחר שלושה מחזורים. לפי האימון המסכם, עמיר נוסבאום שכבש צמד בגביע הטוטו מול מכבי תל אביב, חזר לעמדה הטבעית שלו במרכז ההגנה. יובל אבידור וירו בלו אמורים לפתוח בחוד ההתקפה.


"אני חושב שכמו כל המשחקים בליגת העל, זהו משחק חשוב מבחינתו", אמר הקשר עבאס סואן. "חשוב לחזור משם עם נקודות. אנחנו יודעים שמכבי פתח תקוה בתנופה גדולה, אבל גם אנחנו בתקופה טובה מאוד. אנחנו צריכים לחזור משם עם נקודות".


הרכב משוער, קריית שמונה: שביט אלימלך; עמיר נוסבאום, יניב לביא, סאלח חסארמה, ברק בכר; עבאס סואן, ג'ואל צ'ירסאווה, עמנואל אמנגואה, גיא צרפתי; יובל אבידור, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully