וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אווירה של סוף עידן

מיקי יואכים

28.9.2007 / 11:37

ראשי ברסה קולטים שהקבוצה למדה להסתדר מצוין בלעדיו, הפרשנים המקומיים מתעקשים שזה אפילו עדיף כך. האם אנו על סף עידן פוסט רונאלדיניו?

בבארסה הרשמית מסרבים להודות, אבל נראה כי היחסים בין רונאלדיניו והמועדון אכן עלו על שרטון ויש סיכוי שהמצב לא הפיך. השמועות מדברות שמס' 10 של ב"בלאוגרנה" יעזוב את הקבוצה כבר בימים הקרובים. רשמית, שני הצדדים ממשיכים לשחק את תדמית העניינים כרגיל והברזילאי מצליח להתחמק מהתקשורת בצורה דומה להתחמקויות שלו מתיקולי היריבים על המגרש. המאמן, פרנק רייקארד, ממשיך להצהיר שרונאלדיניו היה האיש שהפך את בארסה לקבוצה האטרקטיבית על הפלנטה והמנהל הספורטיבי צ'יקי בגיריסטאיין ממשיך להתעקש שרוני הוא השחקן הטוב בעולם.

מצד שני, בתוך הקבוצה היצרים עולים על גדותיהם. עיתוני ספרד פרסמו בימים האחרונים כי השבוע ראשי בארסה הציבו לרוני אולטימטום – "או שאתה משנה את היחס שלך לעניינים או שאתה עוזב את בארסה". האולטימטום דלף לצ'לסי ומילאן ואלה חידשו את המאמצים לצרף את השחקן אותו הן חמדו עוד בקיץ. עד ינואר רונאלדיניו יהיה בבארסה בכל מקרה, חלון ההעברות נסגר, מה שנותר הוא "לשנות את היחס".

הידיעות על המשבר החדש בבארסה הכניסו את קטלוניה להלם. אבל העונה בעיצומה ואין זמן להתפרקויות. אין רונאלדיניו? צריך לשחק בלעדיו. והשאלה איך תיראה בארסה בלי מספר 10 שלה נפתרה בשני משחקי הבית האחרונים – מול סביליה וסראגוסה, מקומות שלישי ושישי אשתקד, בהתאמה. בארסה כבר הפסידה עם רונאלדיניו – מה יהיה עכשיו, המבול?

המבול הגיע, אבל בצד השני של המגרש. בשבת האחרונה בארסה הכניעה ללא תנאי את סביליה וברביעי קרעה לגזרים את סראגוסה. בשני המקרים הבריק וכבש צמד מסי – הכוכב החדש בקטלוניה. הניחוח היה באוויר. גם נדב יעקובי בערוץ הספורט אמר ש"עידן מסי התחיל". משחקה של בארסה היה כה יפה ומשכנע, שאיש אפילו לא נזכר בהיעדרו של רונאלדיניו. עיתוני ספרד חיללו ביום חמישי את הקודש והצהירו: "בארסה נראית טוב יותר בלי רונאלדיניו".

מי זוכר שלפני זמן קצר לא ניתן היה לדמיין את בארסה ללא רוני. אמרת ברצלונה – התכוונת רונאלדיוניו, אמרת רונאלדיניו – אמרת ברצלונה. האם עכשיו הדרכים נפרדות? רק הזמן יענה על השאלה הזו, ריח חריף של שינוי מתנדף באוויר ה"קמפ נואו" והמפסיד בעימות האחרון הוא רונאלדיניו – האיש שהוכח שהקבוצה גדולה ממנו. בארסה הוכיחה שיש לה חבורת כוכבים אדירה – מסי, אינייסטה, דקו, הנרי, צ'אבי, אטו – ואלה לא יתנו לסגנון האטרקטיבי לדעוך. מצד שני – האם ימצא רונאלדיניו קבוצה אחרת שבה ירגיש אותו חופש על המגרש?

רונאלדיניו חזר להתאמן בחמישי האחרון. הוא נראה רץ לבדו במגרש האימונים הסמוך ל"קמפ נואו". סופו של עידן?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully