וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-מכבי חיפה: ההזדמנות האחרונה

אוי ואבוי לקבוצה שתפסיד במשחק הזה (שבת, 19:30), אם בכלל תהיה כזו. מסיללה ורנאטו יפתחו אצל הירוקים, ז'אן חתם אצל הצהובים, אסף קינן ישפוט במקום יפת החולה

לקראת המשחק מחר (שבת) בבלומפילד מול מכבי תל אביב, שיחת היום באימון הבוקר של מכבי חיפה עסקה בעיקר בהשעייתו של אדורם קייסי מהקבוצה. המאמן רוני לוי לא דיבר על כך, אבל השחקנים שוחחו על כך בחדר ההלבשה. "אין ספק שאדו חסר לנו, אנחנו מאמינים שהוא עוד יחזור", אמר אחד מהם. בחיפה מתכוונים כעת לערוך בירור בנוגע לשחקנים אחרים בקבוצה. לידי הצוות הבכיר בקבוצה הגיעו שמועות כאילו גם שחקנים אחרים "לכלכו מאחורי הגב על המועדון".

כמה משחקני מכבי חיפה סיפרו הבוקר לוואלה! ספורט, כי הם חושדים שמספר שחקנים משתפים פעולה עם הצוות המקצועי ומדווחים להם מה נאמר בחדר ההלבשה, שחקנים "שתולים", כהגדרתם. "עכשיו נדע ממי להיזהר ואיך לדבר", אמרו.

לפי תחילת האימון המסכם, לא נראה היה שהחלוץ יניב קטן אמור לפתוח בחוד ההתקפה, אך מאוחר יותר הוא תורגל בהרכב ונראה כי הוא יכלל ברשימת שחקני ההרכב. המגן קשר מדרום אפריקה, פיטר מסיללה, תורגל כמגן שמאלי ונראה שהוא עתיד לפתוח בהרכב במקומו של אלון חרזי המנוסה. רוני לוי עדיין אינו שבע רצון מהיכולת שמגלה הקשר ליאור רפאלוב, ולכן האחרון עשוי לפתוח מחר על הספסל. הקשר הברזילאי רנאטו מגלה יכולת טובה, והמאמן מתלבט אילו שני שחקנים להעלות בהרכב מתוך שלושה: בירם כיאל, ג'ובאני רוסו ורנאטו. נראה כי השניים האחרונים יפתחו בהרכב.

כזכור, אתמול, יומיים לפני מפגש התחתית נגד מכבי תל אביב, מפלס הלחץ במועדון מהכרמל עלה, זאת לאחר שהחליט המאמן רוני לוי להשעות את קייסי עד להודעה חדשה. הטענה של המאמן הייתה שהמגן "ריכל על שחקנים ועל המועדון מאחורי הגב". לפני שהחל אימון הבוקר של הקבוצה, לוי ביקש מהמגן הוותיק להגיע לשיחה אישית, ובה סיפר לו את אשר שמע.

המאמן חשד כי קייסי אמר דברים חמורים על המועדון ובין היתר נקב בשמות של שחקנים ספציפיים. קייסי הכחיש את הדברים ובין השניים התנהל ויכוח חריף. "כל מי שילכלך יעוף מפה", אמר גורם בקבוצה, "אנחנו צריכים כאן מערכת חזקה. נעשה בירורים ואם יהיו עוד שחקנים גם הם יעופו". בעקבות ההשעייה, צפויה מכבי חיפה לפנות לבית"ר ירושלים, במטרה להשאיל את אלירן דנין. נכון להבוקר (שישי) עדיין לא נעשתה פניה רשמית לקבוצה, אך בקבוצה כבר שוחחו עם סוכנו, גלעד קצב.

לקראת המשחק מול מכבי תל אביב אמר רוני לוי: "אנחנו מגיעים למשחק מול קבוצה נוספת שלא נמצאת בכושר טוב. אבל עדיין, זו מכבי תל אביב והיא משחקת בבית. אנחנו מנסים לעשות הכל כדי להוציא את הקבוצה מהתקופה בה היא נמצאת. נכון שמשחק ההגנה שלנו לא טוב, אבל אנחנו מקווים לשפר אותו כדי להוציא נקודות".

לוי הוסיף כי המגמה היא להחתים את החלוץ ת'מבינקוסי פנטאני. "אני מקווה שנסגור את זה בשבוע הבא", הוסיף המאמן. בקבוצה מקווים שהחלוץ יוחתם עד יום שני, ואז ככל הנראה יוחלט לשחרר את פיטר מסיללה. גורם בקבוצה אמר שלא מן הנמנע, לאור השעייתו של קייסי והפציעה של רוני גפני, שהשחקן שישוחרר יהיה פאוליניו, אך הסבירות לכך נמוכה יותר.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, דייגו קרוסה, פיטר מסיללה; פאוליניו, ג'ובאני רוסו (בירם כיאל), רנאטו (ג'ובאני רוסו), גוסטבו בוקולי; יניב קטן (רנאטו), תומר חמד.

* ההתאחדות לכדורגל הודיעה שאסף קינן ישפוט במשחק בבלומפילד במקומו של אלון יפת החולה.

ז'אן חתם לשלוש שנים במכבי ת"א

קשר מכבי תל אביב, ליאור ז'אן, חתם הבוקר (שישי) על חוזה חדש לשלוש שנים בקרית שלום, זאת לאחר תקופה ארוכה בה לא התאמן עם הקבוצה וניהל עימה משא ומתן. כזכור, ז'אן החרים את אימוני הקבוצה בשבועות האחרונים לאחר שלא היה מרוצה ממעמדו אצל המאמן הקודם, אלי כהן, והבהיר כי מאחר וחתם על חוזה של חמש עונות בהיותו קטין, הינו שחקן חופשי.


לאחר פיטוריו של כהן והחתמתו של ניר לוין, חודשו המגעים בין הקשר-בלם הצעיר לקבוצתו, ולאחר לחץ כבד של ניר לוין ואבי נמני על משפחתו של השחקן , חזר ז'אן רשמית למועדון בו גדל."היו שמועות שאעבור לקבוצות אחרות, אבל מכבי זה הבית שלי", אמר ז'אן לאחר החתימה. ז'אן, שירוויח כ-70 אלף דולרים לעונה, נטל חלק כבר באימון הבוקר של הצהובים, לא לפני שערך שיחה קצרה עם לוין.

בתוך כך, הבוקר הציג המאמן בפני שחקניו קלטת וידאו של משחק ההפסד בליגה להפועל כפר סבא ועבר עימם על הליקויים, כשלאחר האסיפה יצאו השחקנים לאימון המסכם לפני מפגש התחתית מול מכבי חיפה מחר בבלומפילד. בקרב השחקנים קיימת דריכות גדולה לקראת המשחק, שכן הפסד נוסף לא יעבור בשתיקה על ידי האוהדים.

באימון המסכם נטלו חלק כל שחקני הסגל למעט קובי מוסא, עומר פרץ ומושיקו מישאלוב הפצועים, שעברו טיפולים ולא יכללו בסגל למשחק. לעומתם, מילאן מרטינוביץ, אבי נמני, אורי שטרית, יניב עזרן ודן רומן השלימו אימון מלא ויעמדו לרשותו של לוין מול הקבוצה של רוני לוי. מרטינוביץ', נמני ושטרית צפויים לקבל את הקרדיט בהרכב, בעוד שעזרן ורומן צפויים לפתוח על הספסל.

באימון ערכו השחקנים חימום, משחקוני 'טניס-רגל' ולאחר מכן עברו למשחקון טקטי בו בדק המאמן אופציות להרכב השחקנים למשחק מול חיפה. על פי האימון מסתמן כי שרן ייני, שהחלים מפציעה ברגלו, ישוב להרכב הראשון ויפתח בקישור האחורי, כשגם ארז מסיקה צפוי לקבל קרדיט ב-11 הפותחים.


הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', ניסו קפילוטו, אורי שטרית, שרן ייני, ארז מסיקה, יוסי שבחון, אבי נמני, רודי חדד, יאניק קמנאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully