וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבצ'נקו קורא לאחדות, גרנט מוזהר

28.9.2007 / 10:52

"זהו הרגע בו השחקנים חייבים לתת הכל עבור המועדון", אומר החלוץ האוקראיני של צ'לסי. אברמוביץ' למאמן: "אל תבקר שופטים"

הגעתו של אנדריי שבצ'נקו לצ'לסי בקיץ שעבר נחשבה לאחד השיאים ביחסיהם העכורים של רומן אברמוביץ' וז'וזה מוריניו. כעת, לאחר פיטורי המאמן והחלפתו באברהם גרנט, מנסה החלוץ האוקראיני להביא לאחדות מאחורי האיש החדש על הקווים. "זהו רגע קשה עבור המועדון, השחקנים ועבור הקבוצה, מכיוון ששינויים גדולים קורים", אמר שבצ'נקו, "זהו רגע בו השחקנים חייבים להתאחד ולתת את המירב עבור המועדון".

האוקראיני ינסה לחגוג את יום הולדתו ה-31 עם ניצחון מול פולהאם בראשון הקרוב והצהיר כי אינו מצפה וגם לא צריך טיפול מיוחד מהמאמן הישראלי: "אני מכיר אותו מאז שהוא מנהל מקצועי במועדון, כמו כל שחקן. הוא מנסה עכשיו בתור מאמן ולכל שחקן יש איתו את אותה מערכת יחסים".

לא רק שבצ'נקו מגבה את מאמנו החדש, גם חברו להתקפה, דידייה דרוגבה. החלוץ, שהשמיע לאחר עזיבת מוריניו התבטאויות הרומזות על אי רצונו להישאר במועדון, אמר לגרנט השבוע בשיחה אישית שהתנהלה בין השניים: "אני ב-100 אחוזים מאחוריך". עוד מספרים בתקשורת האנגלית כי גרנט אמר לשחקניו: "אם אקרא על אחד מכם שהוא לא מרוצה, אגיד לו בהצלחה".

לרומן נמאס מבעיות המשמעת

רומן אברמוביץ', בעלי צ'לסי, שוב מודאג, ולא כל כך מסוגיית המאמן כמו מהמוניטין שיצאו לקבוצתו. הכרטיס האדום של ג'ון אובי מיקל, ההתפרצות של עוזר המאמן סטיב קלארק והביקורת של אברהם גרנט כלפי השופט גרמו לאברמוביץ' לפעול, מכיוון שהוא מעוניין למנוע מהדימוי השלילי של קבוצתו להתפשט.

המאמן הקודם של צ'לסי, ז'וזה מוריניו, היה ידוע בלשונו החדה והמשתלחת כלפי שופטים, ואברמוביץ' לא מעוניין שגרנט ימשיך את הקו שהציב הפורטוגלי. "רומן מאמין שהמועדון רק סובל מההערות האלה", אמר מקור בצ'לסי ל"סאן". "הוא יודע שמוריניו תרם לתחושה שצ'לסי היא מפסידה גרועה ואינו מעוניין שגרנט ימשיך בכך. הוא רוצה שהמאמן יאמץ גישה ג'נטלמנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully