וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיגלאס פורש מכדורסל

שגיא ניר

28.9.2007 / 10:19

הסקורר היווני, האחרון שהביא אליפות וגביע אירופי לאולימפיאקוס, תולה את הנעליים בגיל 36. סלבניץ' פוטר מסרביה, רקלקטי ממשיך באיטליה

"ג'ורג'" סיגלאס, אחד הקלעים הגדולים באירופה בשני העשורים האחרונים, פורש מכדורסל. הפורוורד היווני, שבילה את השנתיים האחרונות באריס סלוניקי, נוטש את הפרקט בגיל 36.

סיגלאס גדל באולימפיאקוס, ושיחק בה עד עונת 1996/7 שהסיימה עם תואר משולש, אליפות, גביע וזכיה ביורוליג, בהנהגתו של דושאן איבקוביץ', כשסיגלאס זוכה בתואר שחקן העונה ביוון. בסך הכל זה סיגלאס עם הקבוצה בחמש אליפויות ושני גביעים, אולימפיאקוס לא הצליחה לזכות מאז באליפות או בתואר אירופי.

בעונה שלאחר מכן המשיך לעונה בודדת במילאנו, חזר לשנתיים באריס סלוניקי ושנתיים בפאוק, העביר עונה שהתחלקה בין גרנאדה הספרדית ורג'יו קלאבריה מאיטליה, וחזר ליוון למקדוניקוס, פאניוניוס ואריס. לסיגלאס עבר עשיר בנבחרת יוון, שכולל שש הופעות באליפות אירופה ואחת באליפות העולם.

קרלו רקלקטי ימשיך לאמן את נבחרת איטליה גם בשנתיים הבאות, חרף הכישלון ביורובסקט. מי שהכישלון באליפות אירופה עלה לו במשרתו הוא זוראן סלאבניץ', מאמן סרביה, שהודחה כבר בתום השלב הראשון אחרי שלושה הפסדים רצופים, האחרון שבהם לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully