וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היפה של החיה

27.9.2007 / 22:58

ז'וליו 'החיה' באפטיסטה כבש שער נהדר בבעיטת מספרת ב-0:2 של ריאל מדריד על בטיס. ראול הבקיע את הראשון. האלופה שבה לפסגת הליגה

ריאל מדריד אירחה הערב (חמישי) בסנטיאגו ברנבאו את בטיס סביליה, במשחק שנעל את המחזור החמישי בליגה הספרדית. כשיריבותיה עקפו אותה אמש בטבלה, ידעו הלבנים של שוסטר שרק ניצחון יחזיר אותם לפסגה.

ביום ראשון הצליחה אלופת ספרד להיחלץ מהפסד מול ויאדוליד כשהשוותה שלוש דקות לסיום (1:1). הערב, סבר המאמן הגרמני שזה יהיה הרבה יותר קל ונתן מנוחה להולנדים רוד ואן ניסטלרוי ורויסטון דרנטה. הגרמני הציב את חאבייר סאביולה כחלוץ בודד בחוד, כשראול, היגואין וגוטי מספקים לו את התמיכה מאחור. ראול אמנם הגיע למספר מצבים במחצית הראשונה, שלא הניבו פרי, אבל באופן כללי ריאל המשיכה את היכולת הלא משכנעת מהמשחק מול ויאדוליד. חניכיו של הקטור קופר הקשו על שחקני ריאל וסיכנו לא מעט את איקר קסיאס.

גם במחצית השנייה ריאל המשיכה לדשדש. סמוך לדקה ה-60 הכניס שוסטר את רובן ורוביניו במקומם של היגואין וסאביולה ואלו הכניסו קצת תנופה. בדקה ה-67 הקפטן ראול הצליח לסחוט פנדל, אחרי ספק הכשלה של דויד ריבאס. הסמל בעט בעצמו את כדור העונשין, ריקארדו זינק ימינה, הכדור הלך שמאלה, 0:1 לאלופה. עשרות אלפי צופים, בנוסף למאמן בלונדיני אחד, הוציאו אנחת רווחה גדולה. שבע דקות אחרי השער, מאמדו דיארה כמעט והבקיע שער עצמי, כשהכדור שניסה להרחיק, אחרי בעיטה חופשית של בטיס, פגש את משקוף השער. שתי דקות אחר כך בעיטה של מארק גונזאלס גם פגעה בעמוד.

בדקה ה-80 החליף ז'וליו באפטיסטה את ווסלי סניידר וחמש דקות אחרי זה כבש את השני. הברזילאי, שלא הבקיע במשחק רשמי מאז השער הנהדר נגד ארגנטינה בגמר הקופה אמריקה, כבש בבעיטת מספרת מדהימה. כנראה ש'החיה' מסכים לכבוש רק שערים עוצרי נשימה. ריאל חוזרת למקום הראשון, בעוד בטיס של קופר ממשיכה לשהות מתחת לקו האדום כשהיא ללא ניצחון ורק עם שתי נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully