וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאסיקביצ'יוס: "פיני יישאר תמיד חבר שלי"

27.9.2007 / 21:33

הגארד הליטאי, שחתם לשנתיים בפנאתניינקוס, התקבל ע"י כ-1,500 אוהדים באתונה. "מאחל לגרשון את כל ההצלחה שבעולם, רק לא נגדי"

לכזאת קבלת פנים לא ציפה שרונאס יאסיקביצ'יוס. הגארד הליטאי, שחתם בפנאתנייקוס לשנתיים, התקבל על ידי כ-1,500 אוהדים ירוקים במחיאות כפיים, צהלות שמחה ושלל מחוות אחרות, שקידמו את פניו.

שאראס, שזכה שלוש פעמים ביורוליג, פעמיים עם מכבי תל אביב ופעם עם ברצלונה, ישתכר בסכום עתק של כ-7 מיליון דולר, אבל לפיו, לכסף אין משמעות: "הכסף שאקבל הוא רב, אבל הוא לא שיחק תפקיד בהחלטה שלי לחתום. פאו זו קבוצה מצוינת. זה היה השיקול המרכזי שהביא אותי לאתונה".

יאסיקביצ'יוס מצטרף לרכש מרשים שערכה הקיץ פאו, שכלל את ואסיליס ספאנוליס מיוסטון רוקטס ואנדראה זיזיץ' מאולימפיאקוס. הגארד מאמין בסגל: "יש לנו הרבה עבודה ונצטרך לעמול קשה, אבל עם קאדר השחקנים שיש לנו כאן, אני בטוח שהכול יהיה בסדר גמור". באשר ללחץ שיש על פאו, אחרי שזו קטפה בשנה שעברה את שלושת התארים, גביע ואליפות יוון וגביע היורוליג, אמר: "אני לא חש לחץ מאף גורם".

שאראס נשאל גם לגבי המפגש שצפוי לו מול פיני גרשון, מאמן אולימפיאקוס, מהעבר השני של המתרס: "אני אוהב את פיני, הוא חבר שלי. עברנו שנתיים נהדרות ביחד במכבי תל אביב והוא יישאר תמיד חבר שלי. אני מאחל לו ולקבוצתו את כל הטוב שבעולם, מלבד כמובן, במשחקים בהם אשחק נגדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully