וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשוב מאוד שטל כאן איתנו"

27.9.2007 / 22:03

מכבי ת"א מתאמנת בסלובניה, מחרתיים תערוך משחק אימון מול לובליאנה. קטש: "המטרה היא לבדוק את הדופק. נצטרך ליישם דברים שעבדנו עליהם"

מכבי תל אביב ממשיכה את הכנותיה לעונה הקרובה במסגרת מחנה האימונים בזרצה, סלובניה. אתמול (רביעי) בצהריים הצטרפו טל בורשטיין הפצוע, מנכ"ל הקבוצה, צביקה שרף, והיו"ר שמעון מזרחי. בשבת בערב תערוך מכבי משחק אימון ראשון, מול אולימפיה לובליאנה המקומית, וביום ראשון תפגוש את דומז'אלה.

"התנאים מעולים והאוויר נהדרת. אנחנו עובדים בקצב טוב, בדיוק לפי התוכניות", סיפר המאמן עודד קטש. "כל החבר'ה כאן רציניים והשחקנים החדשים משתלבים מצוין. סדר היום מאוד צפוף, כמעט כל יום שני אימונים. היום היה קצת יותר רגוע והשחקנים קיבלו מסאז'ים וטיפולים. בורשטיין עושה כל מה שהוא יכול במסגרת המגבלות שלו, אבל חשוב מאוד שהוא כאן איתנו. ניקולה וויצ'יץ' כל הזמן עובד קשה בצד ועושה את כל הדברים שלא מצריכים מגע ישיר בין הכדור לאצבע השבורה. וויל ביינום מתח היום שריר באזור המפשעה, וינוח יום או יומיים".

באשר לצמד משחקי ההכנה הקרובים, הוסיף קטש כי "נצטרך לעשות חלוקת דקות נכונה וליישם דברים שעבדנו עליהם. אלו משחקים ממש ראשוניים, והמטרה שלהם, בין היתר, היא לבדוק את הדופק של הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully