וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ראשון לציון נכנסת לקצב

1.10.2007 / 16:55

הקבוצה מעיר היין טיפסה למקום השני אחרי 0:3 על בני לוד. הפועל פ"ת נפרדה מהפועל חיפה בתיקו 0:0. ב"ש ניצחה את אחי נצרת, הכח את עכו

המחזור הרביעי של הליגה הלאומית נחתם היום (שני) במשחק בו אירחה הפועל בני לוד את עירוני ראשון לציון. האורחים מעיר היין השיגו ניצחון שני ברציפות, הפעם 0:3, מצמד של רוני אוחנה (25, 76), ושער של מור גולן (45), והנחילו לקבוצתו של מישל דיין את הפסדה השני העונה.

היורדת הפועל פתח תקוה לא הצליחה להשיג את ניצחונה השני העונה ופיספסה הזדמנות לחבור לצמרת, אחרי שסיימה בתיקו 0:0 מול הפועל חיפה בקרית אליעזר.

הפועל רעננה שמרה על מקומה הראשון, לפחות זמנית, אחרי שסיימה בתיקו 0:0 בבית מול הפועל רמת גן. הקבוצה השנייה של רמת גן, הכח עמידר, ניצחה בוינטר את הפועל עכו 1:3.

בשבת שיחררה הפועל באר שבע קצת לחץ עם ניצחון ביתי 0:1 על אחי נצרת. בנצרת עילית חילצה הקבוצה המקומית ניצחון 0:1 על עירוני רמת השרון.

הפועל חיפה-הפועל פ"ת 0:0

המשחק המרכזי של המחזור בקרית אליעזר הבטיח הרבה, אבל לא ממש קיים. שתי הקבוצות נפרדו בתיקו ללא שערים, מה ששירת יותר את המארחים, ששיחקו ללא השוער הראשון קובי שאלו ושמרו על מקומם בצמרת. למרות זאת, להפועל חיפה נקטע רצף של ארבעה ניצחונות בליגה ובגביע הטוטו.

הפועל פתח תקוה, לעומת זאת, רחוקה ב-3 נקודות מהפועל חיפה וב-4 נקודות מהמוליכה הזמנית הפועל רעננה.

מאמן הפועל פתח תקוה אורי מלמיליאן אמר בסיום: "לא היינו במשחק הזה, אבל לפחות לא הפסדנו. אנחנו צריכים לעבוד הרבה בקטע המנטלי. אנחנו צריכים לשחק יותר טוב, שחקנים צריכים לקחת את עצמם בידיים ולדעת שהשם מחייב. לא צריך לדבר על חיזוק כל הזמן, יש לנו שני שחקנים טובים והם צריכים לתת את הטון".

מאמן הפועל חיפה שלומי דורה: "התוצאה מאוד מאכזבת, הופתעתי מאוד מהמשחק של הפועל פתח תקוה כי חשבתי שהם יזמן יותר. הייתי בטוח שבמחצית השניה ננצל איזה מצב, זה לא קרה ונקודה זה גם טוב. שיחקנו מול אחת הקבוצות הטובות בליגה ושלטנו ב-70 אחוז מהמשחק, כך שזה נתן לנו הרבה ביטחון".

רעננה-הפועל רמת גן 0:0

קבוצתו של אלי כהן פיספסה הזדמנות גדולה להגדיל את הפער בצמרת, ומבחינתה איבדה שתי נקודות יקרות במגרש הביתי, מול העולה החדשה מהארצית. למרות זאת, הפועל רעננה ממשיכה להוביל את הליגה עם 8 נקודות, לפחות זמנית.

הפועל רמת גן הגיעה למשחק במערך התקפי אחרי ניצחון משכנע על עכו בגביע הטוטו, אבל זה לא עזר לה לכיבוש השערים. למזלה, היא הצליחה לצאת מרעננה עם נקודה וגם זה משהו.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

הכח עמידר רמת גן - הפועל עכו 1:3

שתיים מהקבוצות היותר התקפיות העונה נפגשו בוינטר וכבשו ביחד ארבעה שערים. רפי כהן ערך הופעת בכורה בהכח עמידר וחגג עם חבריו ניצחון שני העונה, שהעלה אותם זמנית למקום השלישי בטבלה. הקבוצה של אייל לחמן רשמה הפסד שני העונה, והתרחקה מהצמרת.

אופיר עזו העלה את הכח עמידר ליתרון ראשון בדקה ה-13, אלא שמאבה אדק הישווה לאורחים מהצפון כעבור 7 דקות. בדקה ה-30 המארחים הרוויחו כדור עונשין מ-11 מטרים וברק בדש קבע 1:2 לזכותה של הכח. חמודי כיאל חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-52, 1:3 להכח עמידר.

הפועל באר שבע - מכבי אחי נצרת 0:1

בווסרמיל נערך משחק בעל חשיבות רבה, בעיקר לאדומים מבירת הנגב, שהגיעו למשחק לאחר שהפסידו במחזור האחרון בעכו, והלחץ הנשמע מהיציע הלך וגבר. הפרוייקט השאפתני של אלונה ברקת לא עלה עד כה על דרך המלך, אבל שער דרמטי של אופיר חיים, הרכש החדש-ישן ממכבי נתניה, שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, העניק למרקו בלבול שלוש נקודות חשובות, בדרך להסתערות לעבר הצמרת.

הפועל נצרת עילית-עירוני "ניר" רמה"ש 0:1

בקבוצה הצפונית פתחו את העונה בגמגום, אבל שמרו על הביתיות ועל הנקודות מול האורחת מרמת השרון.

הרכש הטרי, עומר עבדול עזיז, היה חתום על שער הניצחון היקר בדקה ה-37, ועד הסיום הצליחו חניכיו של ירון הוכנבוים לשמור על רשת נקייה, ולהשיג ניצחון בכורה העונה.

בני לוד - עירוני ראשל"צ 3-0 (אייל בן יעקב)

ראשון לציון הוכיחה הערב (שני) שלא תמיד צריך זרים בשביל להיות קבוצה טובה. הכתומים שלהם זר אחד בלבד בסגל, הבלם ג'וזף הנדריקס, הפגינו משחק התקפי ושוטף והרבו לבעוט לשער.

מסכת השערים נפתחה בדקה ה-25 כשרוני אוחנה, שהיה המצטיין במגרש, קיבל כדור לבד מול אושרי לוי שוער לוד, ומחוץ לרחבה הקפיץ מעליו לרשת. לוד לא נראתה על המגרש ובדקה ה-45 הגיע השער השני. הכדור הוגבה לרחבה, והגיע למור גולן שכבש בבעיטה חזקה מקרוב.

במחצית השנייה לוד עלו קצת יותר נחושים וניסו להשוות אך החמיצו את השער. בדקה ה-80 סגרה ראשון את הסיפור עם שער יפה. צחי שמריהו, שנכנס כמחליף לאחר שחזר מפציעה ארוכה שלח כדור עומק למור גולן המצוין שהעביר רוחב לרוני אוחנה שלא התקשה לכבוש את השני שלו.

השיפוט היה חלש, והשופט יוסי כהן התעלם פעמים רבות מעבירות ברורות. "לא הגענו היום למשחק. ראשון היו הרבה יותר טובים, נלחמו יותר, וניצחו בצדק", אמר המאמן המפסיד, מישל דיין, "בני-לוד היא לא קבוצה שבנויה להגיע למשחקים כפייבוריטית וכמועמדת למקום ראשון בטבלה וזה הורגש בצורת המשחק שלנו".

עדכון ראשון: 19:00, 29/09/07
עדכון אחרון: 16:55, 01/10/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully