וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדג'י לא ישחק מול כפ"ס, אנסומבו בספק

לי בוץ

27.9.2007 / 21:02

הברזילאי של הפועל ת"א סובל ממתיחה בגיד ובספק גם למשחק באופ"א נגד סולנה. אלקסלסי ועובד תורגלו בהרכב הראשון. דגו צפוי לפתוח

הפועל תל אביב תצא בשבת לכפר סבא, שם תנסה להשיג נצחון בכורה בליגה מול הפועל המקומית. גיא לוזון יצטרך להסתדר במשחק ללא קשר הרכש הברזילאי, אבדג'י, שסובל ממתיחה בגיד ונצטווה לנוח מכל פעילות עד ליום ראשון. רק בתחילת השבוע הבא ניתן יהיה לדעת מתי יוכל הברזילאי לשוב לאימונים ובצוות המקצועי של האדומים מקווים כי הוא יהיה כשיר בזמן למשחק הגומלין מול א.י.ק סולנה בעוד שבוע בשבדיה.

שחקן נוסף שבספק למשחק מול חניכיו של אלי אוחנה הוא מזואה אנסומבו, שנעדר מאימון הערב של הקבוצה. הקונגולזי סובל מפציעה בכף הרגל ורק לאחר האימון המסכם מחר ניתן יהיה לדעת אם הוא יכלל בסגל בשבת. בינתיים, באימון היום תירגל המאמן גיא לוזון הרכב שונה מזה ששיחק במשחק הליגה האחרון מול בני יהודה - איתי אלקסלסי הצעיר, שפתח מול הכתומים בגביע הטוטו וקיבל מחמאות רבות על יכולתו, תורגל בקישור האחורי יחד עם ואליד באדיר וברוך דגו, ששב לאימונים מלאים אתמול ויחזור גם להרכב בשבת. כמותו, גם ראובן עובד, שמיעט לקבל דקות משחק העונה, תורגל ב-11 הפותחים.

המערך אותו תירגל לוזון באימון היה מעט שונה מה-2-4-4 הרגיל שלו, כשעובד הוצב באגף ימין של הקישור במקומו של אבדג'י, אסולין שיחק באגף השמאלי ופאביו ג'וניור תופקד כחלוץ בודד בחוד. נכון לעכשיו, אם לא יהיו שינויים במצב הפצועים, זה ההרכב שצפוי לקבל את הקרדיט בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully