וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן צפוי לחתום על חוזה ל-3 שנים במכבי ת"א

לי בוץ

27.9.2007 / 18:00

הבלם-קשר, שהחרים את האימונים בחודשיים האחרונים, הגיע להסכמה עם המועדון. עזרן ושטרית צפויים לפתוח נגד חיפה, מרטינוביץ' בספק

הבלם-קשר ליאור ז'אן צפוי לחתום מחר (שישי) על חוזה למשך שלוש שנים במכבי תל אביב.

ז'אן, שהחרים את אימוני הקבוצה במשך כחודשיים עקב מחלוקות ואי הסכמה עם הצהובים והתאמן באופן פרטי, הגיע לעמק השווה עם הקבוצה. הערב ייקבע מועד הפגישה של החתימה. אם ז'אן יחתום לפני אימון הבוקר מחר, הרי שייתכן כי ייטול חלק באימון ואף ייכלל בסגל למשחק נגד מכבי חיפה.

בקרית שלום עשו מאמצים גדולים על מנת להחתים בלם וקשר אחורי זרים, אך לא מצאו עדיין. הצהובים הבינו ככל הנראה כי המחסור בעמדות אילו משפיע מאוד על יכולת הקבוצה והצליחו להתפשר עם ז'אן, שיכול לשחק בשתי העמדות הללו.

בתוך כך, ערכו הצהובים היום אימון טקטי לקראת המשחק מול מכבי חיפה בבלומפילד בשבת. עומר פרץ וקובי מוסא הפצועים נעדרו מהאימון וכן ייעדרו מהסגל למשחק. דן רומן ממשיך לערוך אימונים אישיים וגם הוא לא צפוי להיכלל בסגל.

לעומתם יניב עזרן, אורי שטרית ומילאן מרטינוביץ' החלימו מפציעותיהם וערכו הערב אימון מלא. עזרן ושטרית צפויים להיכלל, כמעט בוודאות, בהרכב מול חניכיו של רוני לוי, למרות שרק מחר יוודע האם מרטינוביץ' יקבל את חולצת ההרכב או שמא יישב על הספסל. גם שירן ייני ואבי נמני, שערכו לפני החג אימונים אישים, חזרו להתאמן באופן מלא. הקפטן צפוי אף הוא לפתוח בהרכב בשבת.

לקראת סיום האימון ספג יובל שפונגין מכה ברגלו, ועבר לעשות אימון ריצה קל בלבד, אך הוא ויהיה כשיר לשבת. נמני, יאניק קמנאן ורודי חדד נשארו אחרי האימון ותרגלו בעיטות ממצבים נייחים.

סומאילה טוסמבדו, הקשר מבורקינה פאסו שנבחן בקבוצה, קיבל אחרי אימון הערב הודעה על שחרורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully