וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביליץ' פירסם את סגל קרואטיה למשחק נגד ישראל

27.9.2007 / 16:24

מאמן הנבחרת דבק בסגל שהצעיד אותו למקום הראשון, בדרך לאליפות אירופה. "אם ננצח, נריח את היורו, אך זה יהיה קשה כי ישראל חייבת לנצח"

מאמן נבחרת קרואטיה סלבאן ביליץ' פירסם היום (חמישי) את סגל נבחרתו לקראת משחקה נגד נבחרת ישראל, שייערך ב-13.10 בקרואטיה, במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. "זה יהיה משחק קשה, אין ספק לגבי זה. אם ננצח את המשחק הזה נוכל כבר 'להריח' את אליפות אירופה", אמר המאמן. "נבחרת ישראל יודעת שהיא חייבת לנצח כדי לשמור על סיכוייה להעפיל".

ביליץ' ממשיך לתת אמון בסגל שהוביל אותו עד למקום הראשון בבית בדרך ליורו. חלוץ פארמה איגור בודן פצוע והוא היחיד שלא זומן לסגל בהשוואה לזה שניצח את אסטוניה ואנדורה, מוקדם יותר החודש. לגבי ניקו קובאץ', אמר ביליץ' כי הוא מאמין שהוא גם ייעדר לאחר שקשר זלצבורג נפצע אמש במשחק קבוצתו באוסטריה.

סגל נבחרת קרואטיה:

שוערים: סטיפ פלטיקושה (ספרטק מוסקבה), ודרן רוניי (לאנס), מריו גלינוביץ' (פנאתנייקוס).

הגנה: דריו סימיץ' (מילאן), דינו דרפיץ' (דינמו זאגרב), רוברט קובאץ' (בורוסיה דורטמונד), יוזף זימוניץ' (הרטה ברלין), ודרן קורלוקה (מנצ'סטר סיטי), דריו קנזביץ' (ליבורנו).

קישור: ניקו קובאץ' (זלצבורג), דריו סרנה (שחטאר דונייצק), מרקו באביץ' (בטיס סביליה), ניקו קרנצ'יאר (פורטסמות'), לוקה מודריץ' (דינמו זאגרב), ירקו לקו (מונאקו), יוריצה וריינאש (ורדר ברמן), דניאל פראניץ' (הרנביין), איבן ראקיטיץ' (שאלקה), אוגניין ווקוייביץ' (דינמו זאגרב).

התקפה: מלדאן פטריץ' (בורוסיה דורטמונד), איביצה אוליץ' (המבורג), בושקו בלבאן (דינמו זאגרב) ואדוארדו דה סילבה (ארסנל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully