וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייסי הושעה בטענה שריכל על שחקנים

27.9.2007 / 20:00

לרוני לוי הגיעו שמועות לפיהן פתח המגן פה על המועדון ועל מספר שחקנים. קייסי הכחיש. בסביבתו של השחקן אומרים: "הוא עוד יחזור לסגל"

יומיים לפני מפגש התחתית נגד מכבי תל-אביב, הטמפרטורה בקרית אליעזר נוסקת. כזכור, הבוקר (חמישי) החליט מאמן מכבי חיפה רוני לוי להשעות את שחקנו, אדורם קייסי, עד להודעה חדשה. מתברר כי הטענה של המאמן הייתה שהמגן "ריכל על שחקנים ועל המועדון מאחורי הגב". לפני שהחל אימון הבוקר של הקבוצה, לוי ביקש מהמגן הוותיק להגיע לשיחה אישית, ובה סיפר לו את אשר שמע. המאמן חשד כי קייסי אמר דברים חמורים על המועדון ובין היתר נקב בשמות של שחקנים ספציפיים. קייסי הכחיש את הדברים ובין השניים התנהל ויכוח חריף.

מערכת היחסים בין לוי לקייסי הייתה עד כה טובה, ומאמן חיפה היה זה שהתעקש על החתמתו של המגן בתחילת העונה שעברה. לאחרונה, חלה קרירות ביחסים בין השניים, משום שללוי הגיעו אותן שמועות, ככל הנראה משחקנים בקבוצה. בעקבות ההשעייה, צפויה מכבי חיפה לפנות לבית"ר ירושלים, במטרה להשאיל את אלירן דנין.

בסביבתו של המגן אמרו היום: "אדו עוד יחזור לסגל והכל יסתדר. לא מדובר בשחקן שעלה מהנוער". כרגע לא ברור מתי לוי יחזיר את המגן לסגל, אם בכלל. באימון תורגל אלון חרזי כמגן שמאלי. לוי עדיין מתלבט האם לפתוח עם חרזי או עם המגן-קשר הדרום אפריקאי, פיטר מסיללה, שעדיין לא "הוקפא". כזכור, המגן רוני גפני עדיין מתאושש מפציעה והוא צפוי לחזור לאימונים רק בעוד כחודש.

לקראת המשחק מול מכבי תל אביב אמר המאמן: "אנחנו מגיעים למשחק מול קבוצה נוספת שלא נמצאת בכושר טוב. אבל עדיין, זו מכבי ת"א והיא משחקת בבית. אנחנו מנסים לעשות הכל כדי להוציא את הקבוצה מהתקופה בה היא נמצאת. נכון שמשחק ההגנה שלנו לא טוב, אבל אנחנו מקווים לשפר אותו כדי להוציא נקודות". לוי הוסיף כי המגמה היא להחתים את החלוץ ת'מבינקוסי פנטאני. "אני מקווה שנסגור את זה בשבוע הבא", הוסיף המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully