וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמח ומבדח ב-NL

27.9.2007 / 11:58

קולורדו וסן דייגו ניצחו, גם פילדלפיה עשתה את שלה, המטס, אריזונה, הקאבס ומילווקי הפסידו. עכשיו זה סופי: גם היאנקיז בפלייאוף

אוי, איזו תסבוכת ב-NL. בואו נלך מהכבד אל הקל, כדי שתוכלו להבין את התמונה.

במזרח ניצחה פילדלפיה בעוד ניו יורק מטס הפסידה. הפער בין שתי הקבוצות: משחק אחד בלבד. במרכז, שיקגו הפסידה אבל גם מילווקי. עם ארבעה משחקים ביד לכל אחת, לקאבס יתרון שניים. במערב הסיפור מוטרף לגמרי. קולורדו הלוהטת קצרה ניצחון עשירי ברציפות, אבל גם סן דייגו עשתה את שלה. אריזונה, לעמת זאת, הפסידה. אז איך זה נראה?

NL מזרח:

1. ניו יורק מטס (71:87)
2. פילדלפיה (72:86) - משחק אחד מאחור


מרכז:

1. שיקגו קאבס (75:83)
2. מילווקי (77:81) - שני משחקים מאחור


מערב:

1. אריזונה (70:88)
2. סן דייגו (71:87) - משחק אחד מאחור
3. קולורדו (72:86) - שני משחקים מאחור


ויילד קארד:

1. סן דייגו
2. פילדלפיה, קולורדו - משחק אחד מאחור

ב-AL הכל נסגר, כשכעת יש רק קרבות של מיקום. היאנקיז גברו על טמפה ביי, והצטרפו לבוסטון, לקליבלנד וללוס אנג'לס איינג'לס.

NL: קולורדו על גל גבוה

לוס אנג'לס דודג'רס - קולורדו 2:0

אם הרוקיז יעלו לפלייאוף, הם יגידו תודה רבה לגריידי ליטל והבחורים שלו, שסידרו להם סדרות מצוינות נגדם. ג'וש פוג הגיש היטב 6.2 אינינגים והכיש חמישה חובטים, מנואל קורפאס שמר וקולורדו מגיעה להישג שיא של עשרה משחקים רצופים עם ניצחון, משהו שלא קרה בתולדות המועדון הצעיר. דרק לואו הגיש שבעה וטיגן שבעה, אבל הרוקיז היום רוצים יותר. ומה קורה בסוף השבוע, ילדים? קולורדו מול אריזונה לסדרה על כל הקופה. אלוהים אדירים, איזה קרב זה הולך להיות.


פיטסבורג - אריזונה 1:5

כל עוד סן דייגו הפסידה וגם אריזונה, הכל היה בסדר. אלא שמה שקורה עכשיו הוא שהדי-באקס מפסידים, הפאדרס וקולורדו מנצחים ושום דבר לא סגור במערב. מאט מוריס הגיש שבעה וטיגן שבעה, קסאווייר ניידי חבט להומר וליבאן הרננדז נוצח.


מילווקי - סט. לואיס 7:3

לאלופה היוצאת יש תפקיד אחד: להיות ספוילר, ואת זה היא עשתה הלילה מצוין. אלברט פוחולס, בעונה הראשונה מאז 2003 שבה לא יעבור את ה-40 הומראנס, ירה להומר באינינג הראשון (32 העונה), ובאינינג השביעי, במצב של 2:3, הוסיפו הציפורים האדומות ארבע ריצות וסגרו עניין. ניצחון לבראד תומפסון והפסד לקרלוס וילנואבה.


סן פרנסיסקו - סן דייגו 11:3

ניצחון גדול לפאדרס, שחייבים להמשיך בדרך הזו אם הם לא רוצים למצוא את פילדלפיה וקולורדו דבוקות אליהם. הסיי יאנג הודאי ג'ייק פיבי קצר ניצחון מספר 19 העונה, סקוט היירסטון חבט להומר ופטריק מיש היה המגיש המפסיד.

בארי בונדס נפרד מהקהל בסן פרנסיסקו, לאחר 15 שנים, במשחק האחרון של הג'איינטס באצטדיונם. בינתיים הודיע רוכש כדור ההומראן ה-756 שלו, מארק אקו, כי יצרוב אותו בכוכבית ויגישו כך להיכל התהילה. בקופרסטאון כבר הודיעו כי יסכימו לקבל את הכדור.


ניו יורק מטס - וושינגטון 9:6

חברים, יש סיכוי, ולא מבוטל, שהמטס לא יהיו באוקטובר. כמו שההגשה הפותחת נראית, כפי שהבולפן נראה, חבל בכלל על המאמץ. פיליפ הומבר (מה זה? מי זה?) לא הצליח לשמור על יתרון 0:5 שנתנה לו ההתקפה, והנזק המשיך להיעשות גם לאחר יציאתו, כשהנשיונאלס מעמיסים חמש ריצות באינינג החמישי כדי להפוך את הפיגור ליתרון. "קשה להאמין שזה קורה לנו", אמר קרלוס בלטראן, שחבט לשני הומרים על מייק באקסיק ג'וניור. נו, לפחות מויסס אלו ירה להומר משלו והגדיל את רצף החבטות שלו ל-30 משחקים. הומר לריאן צ'רץ' מוושינגטון, ג'ואל הרנאהאן עם הניצחון ולואיס אייאלה עם השמירה.


פילדלפיה - אטלנטה 2:5

קייל לוהש הגיש שבעה וחמישה במשחק כוחני, ברט מאיירס שמר וג'ימי רולינס הגדיל את סיכויי ה-MVP שלו עם שלוש חבטות, כדי לתת לפיליז צ'אנס נוסף לא רק לויילד קארד, אלא גם לראשות הבית. מארק טשיירה חבט להומר על לוהש, אבל לא מנע הפסד מטים הדסון, ואטלנטה באופן סופי מחוץ לתמונת הפלייאוף.


פלורידה - שיקגו קאבס 4:7

אוי, הקאביז, עם הלשון בחוץ הם יגיעו לפלייאוף. שיקגו נוצחה, אבל ההפסד של מילווקי מקרב אותה לאוקטובר. מיגל קבררה חבט להומר והכניס שלוש ריצות הביתה, לוגאן קנסינג זכה בניצחון ולי גארדנר בשמירה. הומר לדרק לי, ג'ייסון מארקי עם ההפסד.


במשחק נוסף: סינסינטי - יוסטון 7:6

AL: בוסטון הדביקה את קליבלנד

כך נראה דירוג ה-AL אחרי משחקי הלילה:

1. קליבלנד 64:94
2. בוסטון 64:94
3. איינג'לס 67:92
4. ניו יורק יאנקיז 67:91


בוסטון - אוקלנד 6:11

לא משחק מרשים של ההגשה הפותחת של הרד סוקס, כשג'ון לסטר נפנף תשעה חובטים בסטרייקאאוט, אבל לא הצליח לנפנף את האייז מהעיניים עם חמש ריצות חובה. אלא שניצחון הוא ניצחון, ואחרי חלוקת משחקי הדאבל הדר של קליבלנד עם סיאטל, המאזן ביניהן שווה. דסטין פדוריה חבט להומר שהעלה ל-5:6 ונתן את האות לעוד חמש ריצות שסגרו את הסיפור. מייק טימלין זכה בניצחון.


טמפה ביי - ניו יורק יאנקיז 12:4

עם שבע ריצות באינינג החמישי, היאנקיז הבטיחו הופעה 13 ברציפות בפלייאוף, עם סיכוי קלוש עדיין להדביק את הרד סוקס בראש המזרח. הומר וחמישה ריביז לרובינסון קאנו, ניצחון מספר 19 לצ'ין מינג וונג, אחת הסיבות העיקריות למהפך שחל בניו יורק בחודש יוני. הומרים גם לדרק ג'יטר ולקרלוס פניה וג'וני גומז מטמפה ביי.


קליבלנד - סיאטל 4:12
סיאטל - קליבלנד 2:3

כל קבוצה ניצחה במשחק ה"ביתי" שלה, למרות שהאינדיאנס עשו זאת בסייפקו פילד. ומה שמשעשע הוא שזה, בעצם, היה אמור להיות משחק הבית הראשון של קליבלנד העונה. שמונה ריצות באינינג השלישי נתנו לשבט להרגיש בבית ולנצח את ריאן פייראבנד והמארינרס 4:12.

במשחק השני הקבוצות "החליפו ביתיות", והפעם סיאטל ניצחה 2:3, וגרמה לאינדיאנס להשמיט את חצי משחק היתרון על בוסטון. באינינג העשירי חבט מייק מורס לסינגל מנצח, אבל השבט צריך להיות מודאג מהקלוזר שלו, כשבלילה השני ברציפות שבר ג'ו בורובסקי שמירה, הפעם עם הומר שהעניק לג'ף קלמנט. ג'יי ג'יי פאץ זכה בניצחון, ארון פולץ עם ההפסד.


טקסס - לוס אנג'לס איינג'לס 2:16

בשלב זה נראה שהאיינג'לס ויתרו על המקומות הראשונים בבית, וכפי שזה נראה הם יבואו תחילה לבוסטון או לניו יורק. ג'ראלד ליירד, סמי סוסה, האנק בליילוק, נלסון קרוז וטראוויס מטקאלף התחלקו בהומרים, כשהריינג'רס מטאטאים את אלופת המערב. ג'ון ריינקר עם הניצחון, ג'ו סונדרס המאוד חלש עם ההפסד.


יתר התוצאות:

בולטימור - טורונטו 8:5
שיקגו וייט סוקס - קנזס סיטי 0:3
דטרויט - מינסוטה 4:9

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully