וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: זה מה שקורה כשמרגיזים את באיירן

26.9.2007 / 21:42

לאחר מחצית מאופסת התפוצצו שחקניו של היצפלד והביסו את קוטבוס 0:5, עם שלושער של קלוסה. לברקוזן ניצחה בחוץ את נירנברג

לאחר שבועיים לא מדהימים של שתי תוצאות תיקו, הביסה בשבת באיירן מינכן בחוץ את קרלסרוהה 1:4, והערב (רביעי) חזרה ל"אליאנז ארינה", כדי לפגוש את אנרגי קוטבוס, במפגש שעמד במוקד החלק השני של משחקי המחזור השביעי בגרמניה.

האורחים החזיקו מעמד 59 דקות, אבל אז החל מבול השערים, שבסיומו ניצחה באיירן 0:5. עם מאזן של תשעה שערים בשני משחקים ממשיכים שחקניו של אוטמר היצפלד להוליך את הטבלה. מירוסלאב קלוסה פתח את מסכת השערים בדקה ה-59 וגם נעל אותה בדקה ה-89, כשבתווך הוא מבקיע גם בדקה ה-75. מרטין דמיקליס (63) ולוקה טוני (69) השלימו את החמישייה המרשימה.

לברקוזן חזרה למקום השני לאחר 1:2 בחוץ על נירנברג. שטפן קיסלינג העלה את לברקוזן ל-0:1 בדקה ה-40, מארק מינטאל השווה בבעיטת עונשין מ-11 מטר בדקה ה-73, אבל השוויון החזיק מעמד שלוש דקות בלבד, כשטראנקווילו בראטה כבש את שער הניצחון ללברקוזן.

קרלסרוהה עלתה למקום השישי ודחקה את פרנקפורט לאחור, לאחר שהפתיעה אותה בחוץ 0:1. מארק פרנץ כבש את השער היחיד במשחק, בדקה ה-49.

שטוטגרט, האלופה שלא מרשימה בפתיחת העונה, קצרה ניצחון ביתי מינימלי, 0:1 על בוכום. רוברטו הילברט הבקיע את השער חמש דקות מפתיחת המחצית השניה.

האנובר התרחקה מהתחתית עם 0:2 בחוץ על ארמיניה בילפלד. זאבולקס הוצי הבקיע בכדור עונשין מ-11 מטר בדקה ה-54, סרחיו פינטו חתם את התוצאה בדקה ה-85.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully