וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש גם מי שתומך בקירילנקו

26.9.2007 / 20:15

אחרי ההתקפות של דרון וויליאמס, יוצא מהמט אוקור להגנת הפורוורד הרוסי: "השיטה כבר לא מתאימה לו". אייזיה תומאס מצטדק

הרצון העז של אנדריי קירילנקו, הפורוורד של יוטה ג'אז, לעזוב את סולט לייק סיטי עורר עליו מתנגדים רבים. רק לפני יומיים יצא דרון וויליאמס, הגארד של הג'אז, נגד קירילנקו כשאמר כי מוסר העבודה של הרוסי בעייתי: "הוא תמיד בא אחרון ועוזב ראשון את האימון". גם הקבוצה עצמה איימה לקנוס את קירילנקו אם ימשיך להתראיין ולספר על רצונו לעזוב.

אלא שלא כולם מצביעים על קירילנקו כאשם במצב, ומי שנחלץ לעזרת השחקן הוא הפורוורד הטורקי של הקבוצה, מהמט אוקור. ממו כתב באתר הרשמי שלו: "אנדריי הוא חבר טוב. אני חושב שצריך לכבד את העובדה שהוא לא מרוצה ביוטה ושיכול להיות שהשיטה כבר לא מתאימה לו. לפעמים זה קורה, כששחקן נמצא בקבוצה הרבה זמן והם לא מתאימים זה לזה יותר".

"לא תקין להשפיל אשה"

אייזיה תומאס מכחיש את האשמותיה של אנוקה סאנדרס בראון, האשה שהאשימה אותו בהטרדות מיניות כשעבדה בניו יורק ניקס ותובעת אותו ואת המועדון על עשרה מיליון דולר.

סאנדרס בראון טוענת כי תומאס כינה אותה בשמות כמו "כלבה" ו-"זונה". מאמן הניקס אמר בתגובה: "זה אף פעם לא תקין להשפיל ולבזות אשה בצורה כזו. מעולם לא קיללתי את אנוקה ומעולם לא קיללתי בסביבתה". תומאס המשיך לומר כי לעולם לא יגיד דבר גס לנשים: "זה מאוד מעליב כל אדם - שחור, לבן, סגול - לקרוא לו bitch", סיכם.

* דני איינג' רוצה שבוסטון תמשיך להתחזק בשחקני פנים. איינג' פנה לפורוורדים אריק וויליאמס (שבעבר שיחק בסלטיקס), לפורוורד לינטון ג'ונסון ולעוד מספר שחקנים. עם זאת, איינג' לא מוכן כרגע להציע לשחקנים החופשיים חוזים מובטחים, והחשש שלו הוא שהם לא יגיעו מהסיבה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully