וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי עדיף שרונאלדיניו לא יחזור?

26.9.2007 / 22:17

ברצלונה שוב חגגה בלי הברזילאי, וצמד של מסי הוביל אותה ל-1:4 מרשים על סראגוסה. ויאריאל ראשונה אחרי 0:2 על סנטאנדר

ויאריאל העפילה היום (רביעי) לפסגת הליגה הספרדית, לאחר שגברה 0:2 על ראסינג סאנטנדר, אבל הלהיט של הליגה ממשיכה להיות ברצלונה, שגברה 1:4 על סראגוסה עם רביעייה מרשימה במחצית הראשונה. ולנסיה צמודה אליהן, במקום השני, אחרי ניצחון 1:2 על חטאפה. לה קורוניה ודודו אוואט שוף ספגו הפסד ביתי, הפעם 2:0 לרקראטיבו הואלבה. מחר יינעל המחזור כשריאל מדריד תפגוש את ריאל בטיס.

ברצלונה - סראגוסה 1:4

רונאלדיניו? פאסה. מסי, זה הדבר האמיתי. הכוכב הארגנטינאי השלים היום שבוע חלומי, עם חמישה שערים תוך שמונה ימים, ונראה שברצלונה מתפקדת יותר טוב בלי הברזילאי, אחרי עוד ניצחון משכנע, הפעם על סראגוסה.

החגיגה התחילה כבר בדקה החמישית, כשמסי קיבל קטנה מהנרי וסובב בקלאסה מ-17 מטר כדור לפינה הרחוקה, 0:1 לבארסה. סראגוסה השוותה אחרי מבצע מצוין אחרי שתע דקות (אלברטו זאפאטר), אבל מהר מאוד מסי כבש את השני (דקה 11), אחרי עוד חילופי מסירות מהירות ברחבה. אינייסטה קבע 1:3 בדקה ה-22, ורפא מארקז השלים רביעייה עוד לפני השריקה למחצית. וואו.

המחצית השנייה התנהלה בעצלתיים, אבל גם בגארבג' טיים הקטלאנים שלטו, ורק יכולת שיא של השוער סאנצ'ז מנעה מסראגוסה לספוג שביעייה. אחרי הפתיחה המנומנמת, ברצלונה חוזרת להיראות כמו ההצגה הכי טובה בספרד. אולי עדיף שרונאלדיניו לא יחזור?

לה קורוניה - רקראטיבו 2:0

לה קורוניה ממשיכה עם פתיחת העונה הבינונית, וחבריו של דודו אוואט עם ניצחון אחד בלבד בחמישה מחזורים ועם הפסד שני באיצטדיונה הביתי. כבר אחרי 12 דקות קרלוס מרטינז העלה את האורחים ליתרון ראשון, ובדקה ה-47 חאבי גררו הכפיל את התוצאה. אוואט ספג את שערו השביעי בחמשיה מחזורים, ואם זה יימשך כך, הישראלי לא יוכל להשאיר את הרושם המצוין שהשאיר בעונה שעברה.

ראסינג סנטאנדר - ויאריאל 2:0

ויאריאל העפילה לפסגת ה"לה ליגה", אחרי עוד ניצחון מרשים באיצטדיון לא קל, ניצחונה הרביעי העונה מחמישה משחקים. למעשה, אם נזכרים שגם בהפסדה היחיד העונה, 5:0 לריאל מדריד, היא נראתה לא רע, הרי שוויאריאל הופכת למועמדת מצוינת לתואר, בעיקר בזכות כושר מציוין של שני כוכביה - ניהאט קובאצ'י הטורקי וג'וזפה רוסי האיטלקי. גם היום היו אלה השניים שכבשו (ניהאט, 39, ורוסי, 76), ובקבוצה מקווים שככה זה יימשך. ואף מילה על ריקלמה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

משחקים נוספים

ולנסיה - חטאפה 1:2

גם ולנסיה עם ארבעה ניצחונות מחמישה משחקים, וגם היא נראית יציבה ומרשימה. הצמד ההתקפי האטרקטיבי, דויד סילבה (15) ודויד וייה (31), כבשו היום שוב, וגם השער המצמק של בראוליו (76) לא שינה את התוצאה.

מיורקה - ויאדוליד 2:4

ויאדוליד הובילה 0:2, אבל חטפה רביעייה במחצית השנייה.

מורסיה - אלמריה 1:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully