וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרוסמן בחוץ, גריסי בפנים

26.9.2007 / 12:29

ללאבי סמית' נמאס מהקוורטרבק שלו, המחליף הותיק יקבל צ'אנס. מקאליסטר גמר את העונה, חבר המושבעים החליט: ויק יועמד לדין

זהו, יש גבול גם ללאבי סמית'. אחרי עוד תצוגה מחפירה של רקס גרוסמן ביום שני, בהפסד 34:10 של שיקגו ברס לדאלאס, החליט מאמן הדובים שדי, נתן את המושכות לבריאן גריסי והקוורטרבק הותיק יפתח במשחק מול דטרויט ביום ראשון.

גריסי, בעל ותק של עשר שנים בליגה, עבר בקריירה בדנבר, מיאמי, טמפה ביי ושיקגו. אופיו הבלתי יציב ונטייתו לעשות שטויות (וגם החיבה לטיפה המרה) מנעו ממנו להיות נעלה כמו אביו, בוב, האיש שהיה חלק מעונת 1972 הבלתי מנוצחת של הדולפינס ושהיה 8 פעמים בפרובול.

ומספסול לפציעה: העונה של דוס מקאליסטר גמורה. הרץ האחורי של ניו אורלינס סיינטס קרע את רצועות הברך בהפסד ביום שני לטנסי, ולא יראה עוד מגרש. למקאליסטר קריירה רוויית פציעות, כשגם הקודמת, לפני שנתיים, הייתה בברך וסגרה לו את העונה. רג'י בוש יהפוך לרץ המוביל של הסיינטס.

וחדשות מגזרת מייקל ויק: רוצח הכלבים ושלושת חבריו הואשמו ויועמדו לדין בבית המשפט בשל בארגון קרבות כלבים ובגרימת מותם, עבירה שהעונש המירבי עליה היא חמש שנים. בין 12 חברי המושבעים יש גם שני גברים שחורים ושתי נשים שחורות. עדיין לא ידוע האם בית המשפט בוירג'יניה יקבל את עסקאות הטיעון של ארבעת הנאשמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully