וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות קוסמית בהפועל ת"א

לי בוץ

26.9.2007 / 17:11

האדומים השיגו ניצחון ראשון בישראל, אסולין ופאביו ג'וניור סוף סוף כבשו, דגו ממשיך להחלים והצעירים פורחים. עכשיו מחכים לנקמה בכפ"ס

"הנצחון על בני יהודה בגביע הטוטו היה חשוב מאוד למורל של הקבוצה", כך הבהיר הבוקר (רביעי) אחד משחקני הפועל ת"א. "עד אתמול לא ניצחנו באף מסגרת בארץ, ולכן היה לנו חשוב לקחת שלוש נקודות, אפילו אם זה בגביע הטוטו".

בקבוצה הביעו שביעות רצון מכך שצמד החלוצים - ליאור אסולין ופאביו ג'וניור - כבשו את שני השערים אמש, כשבמקביל הצוות המקצועי היה מעודד גם מהיכולת שהציגו איתי אלקסלסי ויקיר לוסקי הצעירים.

היום ערכו חניכיו של גיא לוזון אימון באווירה חיובית ומחויכת, כשהשחקנים ששיחקו אתמול ערכו אימון שחרור קל וטיפולים. הבשורה הטובה מגיעה מכיוונו של הקשר המצטיין של האדומים עד כה, ברוך דגו, שערך אימון מלא לראשונה מאז שנפצע מול בני יהודה בליגה. דגו עשוי להיות כשיר כבר למשחק הליגה הקרוב מול הפועל כפ"ס בשבת, אולם ייתכן והמאמן יעדיף שלא לסכנו לקראת הגומלין בגביע אופ"א מול א.י.ק סולנה ביום חמישי הבא.

מחר תגביר הקבוצה הילוך לקראת המפגש מול חניכיו של אלי אוחנה, כשהשחקנים עדיין זוכרים את התבוסה 4:1 בגביע הטוטו לפני כשבועיים. "ליגה וגביע הטוטו זה סיפור אחר לגמרי", אמר היום אחד האדומים, "נקווה לכפר על התבוסה עם שלוש נקודות בשבת". מזואה אנסומבו ואבדג'י, שלא נכללו בסגל אמש בגלל פציעות, צפויים לעמוד לרשותו של לוזון בכפ"ס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully