וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה רעה לנבחרת הפדרציה

26.9.2007 / 16:32

שחר פאר הודחה מטורניר לוקסמבורג אחרי שנוצחה על ידי המדורגת שביעית ברוסיה, ורה זבורנבה. ציפי אובזילר בשמינית גמר גואנגז'ו

אכזבה לשחר פאר בטורניר לוקסמבורג. הטניסאית הישראלית הודחה היום (רביעי) מהטורניר (סך פרסים 600 אלף דולר), לאחר שהפסידה לוורה זבונרבה הרוסייה 4:6, 6:1, 6:4. פאר, שלא הצליחה לשחזר בטורניר את ההצלחה שלה מאליפות ארה"ב, תסתפק ב-35 נקודות דירוג ו-7,230 דולר.

הישראלית דווקא פתחה טוב את המשחק, וניצחה במערכה הראשונה 4:6. המערכה השנייה כבר הייתה התפרקות (6:1), וגם את המערכה השלישית הרוסייה פתחה עם שבירה ויתרון 0:2, אבל אז פאר חזרה למשחק והוליכה 2:3. למרות זאת, זבורנבה הצליחה לשבור שוב, ולהשלים ניצחון תוך שעה ו-59 דקות.

ההפסד הוא בשורה לא מעודדת לקראת מפגש נבחרות הפדרציה של ישראל ורוסיה. זבורנבה אומנם מדורגת במקום ה-27 בעולם, אך לפניה בדירוג יש לא פחות משש טניסאיות רוסיות (קוזנצובה, שראפובה, צ'קווטאדזה, פטרובה, דמנטייבה וסאפינה), כך שאם פאר מתקשה מול הרוסייה השביעית בטיבה, אנחנו בצרות.

ציפי אובזילר, שהגיעה בעונה שעברה לחצי הגמר בטורניר גואנגז'ו, עשתה הבוקר (רביעי) צעד נוסף לקראת שחזור, כשדילגה מעל ההולנדית אליסה טמאלה, שמדורגת 184 בעולם. הישראלית ניצחה במשחק 6:1, 6:3 והעפילה לשמינית גמר הטורניר הסיני, שם מחכה לה המקומית שואי פנג, המדורגת שלישית בטורניר וגברה על מריה אמיליה סאלרני, 3:6 ו-6:7, בדרך לשמינית.

רם וארליך נהנים בתאילנד

יוני ארליך ואנדי רם המשיכו את התנופה מהניצחון בגביע דייויס, והעפילו לסיבוב השני בטורניר בנגקוק (סך פרסים 550 אלף דולר). הצמד הישראלי, שזכה בטורניר בשנה שעברה ומדורג ראשון גם השנה, גבר על פרנק דנצ'ביץ' (קנדה) וחוזה דל פוטרו (ארגנטינה) 6:7, 4:6. בסיבוב הבא הם יפגשו את וינסנט ספדאה (ארה"ב) ופרננדו ורדסקו (ספרד).

אחרי שהודח מטורניר היחידים, הראל לוי הודח גם מטורניר הזוגות בבנגקוק, אחרי שהוא ובן זוגו התאילנדי דנאי אודומצ'וקה (122 בעולם) נוצחו 6:4, 6:1 על ידי אשלי פישר (ארה"ב) ומייקל ראסל (אוסטרליה). כזכור, רק אתמול הודח לוי על ידי אודומצ'קה עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully