וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: עימות אלים בין בה לסמיה

אריק רחמיאן

26.9.2007 / 14:04

הצרפתי לפת את צווארו של המגן אחרי תיקול חריף, עטר הפריד. ימפולסקי מועמד לפתוח בהרכב מול אשדוד, טגה עשוי לעבור ניתוח

"מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה טובה ואיכותית", אמר ראובן עטר, מאמן מכבי נתניה, בהתייחסו למשחק בשבת מול מ.ס אשדוד. המאמן, שמודע היטב לעובדה ששני ההרכבים ששיחקו ביום שני בגביע הטוטו יהיו שונים במפגש הליגה, הוסיף ואמר: "אני עדיין לא מגובש בקשר להרכב, הכל תלוי כיצד ארגיש את השחקנים מחר ומחרתיים ורק אז אחליט מי מהשחקנים יפתח. מעולם לא קבעתי הרכב באמצע השבוע".

למרות דבריו של עטר היום, כבר עתה ברור שהחלוץ, דלה ימפולסקי, שכבש צמד במפגש עם אשדוד בגביע הטוטו, מצוי חזק בתמונת ההרכב יחד עם סבסטיאן רוזנטל, שהיה גם הוא ממצטייני המשחק. אתמול זכה ימפולסקי לשבחים ממאמנו בשיחה אישית שקיימו השניים. עטר ביקש מהשחקן, שרק לפני כשבועיים סולק לקבוצת הנוער בשל ריבוי האיחורים לאימונים, להמשיך בדרך החדשה, של רצינות ועבודה קשה. עטר הוסיף ואמר לשחקן: "תמשיך כך ותשחק הרבה".

אתמול (שלישי) קיבלה נתניה הזמנה ממנהל הנבחרת הבוגרת לשלוח ביום שלישי הקרוב את לואיס מרין וג'ורג' בה להצטרף לנבחרת הזרים, שתשחק מול נבחרת ישראל במשחק ההכנה לקראת המשחק מול קרואטיה, שייערך ב-13 באוקטובר. עטר חושש לשלוח את מרין למשחק האימון, בשל חשיבותו למערך הקבוצתי ומתוך חשש לבריאותו, אך מתוך הערכה לראשי הנבחרת ישלח, ככל הנראה, שחקן זר אחר מסגל הקבוצה, ככל הנראה את סטניסלאב אנגלביץ'.

עימות אלים התפתח היום באימון הקבוצה. ג'ורג' בה, שתוקל בחריפות על ידי המגן מעוז סמיה במהלך משחקון פנימי שקיימה הקבוצה, כעס מאוד על סמיה ולפת את צווארו בכעס. נראה היה שהשניים נמצאים על סף קטטה, ורק בהתערבותו של המאמן ראובן עטר הופרדו הניצים והמשיכו באימון.

הקשר אמיה טגה, הפצוע בשרירי הבטן, בספק גדול למשחק בשבת. טגה סובל מפציעה שהשביתה אותו לתקופה ארוכה בעונה שעברה, ובנתניה לא שוללים את האפשרות שבסופו של דבר ייאלץ השחקן לעבור ניתוח. בקבוצה ממתינים לתוצאות בדיקת האולטרהסאונד.

החלוץ הארגנטינאי איסדורו נאון, שנבחן בקבוצה, ימשיך כך בימים הקרובים. עטר התייחס היום לחלוץ, שהציג יכולת פושרת במשחק גביע הטוטו מול אשדוד: "רואים שיש לו כדורגל, אבל הוא מצוי בכושר גופני ירוד. מדובר בשחקן יהודי, שמעוניין לבצע עלייה ולשחק בנתניה ומאחר והוא אינו לוחץ עלי עם לוח זמנים, הרי שיש לי את כל הזמן לבדוק אותו ולהחליט אם אני מעוניין בו".

היום ערכה נתניה אימון הכנה נוסף, בו חזר להתאמן שוער המשנה, גל ניר, לאחר שנעדר אמש בשל קלקול קיבה ואילו המגן השמאלי דדי בן דיין עדיין ממשיך להיעדר מאימוני הקבוצה. השחקן, שהתלונן לאחרונה על כאבים בעצמות הרגליים, זוכה למנוחה מוחלטת מהצוות הרפואי. כזכור, בן דיין לא פתח את אימוני ההכנה לעונה עם הקבוצה בשל אותה פציעה ובמכבי נתניה מעדיפים שינוח מתוך חשש שלא להחמיר את פציעתו.

הבעלים, דניאל יאמר, שמצוי בחו"ל, עדיין לא נתן אור ירוק לשחרור מענקי הפרמיה על ההעפלה לאירופה, למרות שהנהלת מכבי נתניה קיבלה את אישור הבעלים על גובה המענק לו יזכו השחקנים ואנשי הצוות הנלווה לקבוצה. על פי הידוע, הקפטן לירן שטראובר, מקיים שיחות בעניין עם הבעלים וככל הנראה, ישולמו המענקים לאחר החג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully