וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היאנקיז עדיין מחכים

26.9.2007 / 10:55

ניו יורק איבדה יתרון בן חמש ריצות בהפסד לטמפה ביי, וטרם הבטיחה מקום בפלייאוף. הדרמות ב-NL נמשכות, פילדר שוב מפגיז

טמפה ביי - ניו יורק יאנקיז 6:7

גראנד סלאם של אלכס רודריגז (הומר 53 העונה) העלה את הפסים ליתרון 0:5 באינינג השני, במה שנראה בדרך לניצחון קל ולהבטחת מקום בפלייאוף. כל שניו יורק צריכה הוא ניצחון אחד או הפסד של דטרויט, שניצחה את מינסוטה 0:8. אלא שגם היאנקיז לא מילאו את חובתם, ועם שש ריצות שספגו באינינג השישי (דווקא פתיחה טובה לקאי איגאווה, עם חמישה אינינגים נקיים) מידי אדוואר רמירז ובריאן ברוני, טרפו את הקלפים. חורחה ולאנדיה חבט לגראנד סלאם משלו במהלך האינינג. ניו יורק השוותה, אבל נכנעה באינינג העשירי להומר של מי שהיה פרוספקט שלה בעבר, דיונר נבארו. על ג'ף קרסטנס. גארי גלובר זכה בניצחון.


בוסטון - אוקלנד 3:7

קורט שילינג מוכן לפלייאוף, ובוסטון שאבה עידוד גם מהחזרה של מני רמירז. הרד סוקס הגדילו את יתרונם בבית המזרח לשלושה משחקים, וכשנותרו להם חמישה לשחק, צריך לקרות משהו מאוד מוזר כדי שיאבדו את הפסגה. שילינג הגיש שישה אינינגים וטיגן שישה חובטים בניצחון, דייויד אורטיז חבט להומר מספר 33 ורמירז קצר חבטה והולכה במשחק החזרה. צ'אד גאודין נוצח ודאריק בארטון ירה החוצה לאייז.


טקסס - לוס אנג'לס איינג'לס 1:3

האיינג'לס מתעקשים, כפי שזה נראה, להגיע לפנוויי פארק באוקטובר. איי ג'יי מארי וג'יימי רייט החזיקו את מחבטי אנהיים על מצב שקט, והדירוג, נכון לעכשיו, הוא קליבלנד במקום הראשון, בוסטון בשני, האיינג'לס בשלישי והיאנקיז על הויילד קארד. דארן אוליבר רשם את ההפסד.


סיאטל - קליבלנד 4:3

ניצחון חשוב לאינדיאנס, שנכון לעכשיו מובילים את הדירוג הכללי ב-AL בחצי משחק על בוסטון. ועם זאת, מה שצריך להדאיג את אריק וודג' היא העובדה שג'ו בורובסקי שבר שמירה בפעם השביעית העונה באינינג התשיעי, לפני שניסיון לשרוף שחקן בבסיס הראשון עלה לסיאטל בשגיאה איומה ובריצה באינינג ה-12 כתוצאה מחבטת הקרבה של קני לופטון. פגז בן שלושה ריביז של ויקטור מרטינז באינינג הראשון, ניצחון לתומאס מסטני ושמירה לרפאל בטנקורט. ברנדון מורו עם ההפסד.


בולטימור - טורונטו 11:4
דטרויט - מינסוטה 8:0
שיקגו וייט סוקס - קנזס סיטי 9:5

לפחות על ה-MVP אין ויכוח

מילווקי - סט. לואיס 1:9

צריך לקרות משהו מוזר מאוד (נגיד, מוזר כמו "אברהם גרנט מאמן צ'לסי") כדי שפרינס פילדר לא יזכה בתואר ה-MVP של ה-NL העונה. פילדר חבט להומרים מספר 49 ו-50, ריקי וויקס וביל הול עזרו לו עם הומרים משלהם וג'ף סופאן הגיש היטב שמונה וארבעה כדי לזכות בניצחון. בעקבות ההפסד של הקאבס, הפער של הברוורס משיקגו עומד על שני משחקים, כשלשתי הקבוצות נותרו חמישה על הלוח. תזכורת - במצב של שוויון אין הפרשים ושוברי שוויון מדומים - פשוט הולכים למיני פלייאוף.


פלורידה - שיקגו קאבס 2:4

דונטרל וויליס רשם את העונה הכי גרועה שלו במייג'ורס, אבל במשחק הזה הוא הזכיר שפעם זכה בתואר רוקי השנה. דונטרל הגיש שמונה אינינגים והכיש שבעה חובטים, כשהוא מזיק לקאביז בכך שהפער ממילווקי מצטמק. טד לילי ניזוק מאינינג שני, בו הרשה ארבע ריצות חובה, ורשם את ההפסד. טיילור טנקרסלי עם שמירה ראשונה העונה.


פילדלפיה - אטלנטה 10:6

המטס הפסידו, וזו הייתה ההזדמנות של הפיליז לצמק את הפער למשחק אחד בלבד. בשלב מסוים הם כבר הובילו, אבל ארבע ריצות חובה באינינג השישי הרגו להם את הסיכוי. מארק טשיירה חבט להומר בן שלוש ריצות, צ'יפר ג'ונס הוסיף הומר בן שתיים וג'ף בנט, שהחליף את צ'אק ג'יימס באינינג הרביעי, זכה בניצחון. ג'ימי רולינס, צ'ייז אטלי, ריאן הווארד וג'ייסון וורת' הגיעו רחוק בפילדלפיה, אבל ג'יימי מוייר לא החזיק מעמד והתפרק באינינג השישי.


ניו יורק מטס - וושינגטון 10:9

והמטס? אוי, המטס. בואו נגיד ככה: המטרה היא להיכנס לפלייאוף, וניו יורק עושה הכל כדי שזה לא יקרה. למרות קאמבק ענק של שש ריצות באינינג התשיעי, לא הצליחו המטס לרשום את השביעית, זו שתשווה את התוצאה, וג'ון ראוש הצליח לחפות על המחדלים של חזוס קולומה וצ'אד קורדרו. אוסטין קרנס, טוני באטיסטה וג'סטין מקסוול חבטו להומרים בנשיונאלס, כולם על טום גלאווין שהיה חלש מאוד. חוזה רייס התעורר והלביש שני הומרים במטס, אבל לא מנע מגלאווין את ההפסד.


סן פרנסיסקו - סן דייגו 6:4

ומכל הבלגאן יצאו הפאדרס נשכרים, כשעם מהפך ענק בן ארבע ריצות באינינג התשיעי שיפרו את סיכויי הויילד קארד לאין ערוך, וגם התקרבו בבית המערב לאריזונה. בריאן ג'יילס הפגיז עם הומר בן שלוש ריצות באינינג התשיעי, כשהוא מעניק לג'ו תאצ'ר ניצחון על בריאן ווילסון ולטרבור הופמן שמירה מספר 41 העונה. עכשיו הפאדרס מובילים על פילדלפיה בפער של משחק אחד. רנדי ווין עם הומר לפריסקו.


פיטסבורג - אריזונה 5:6

גם הדיאמונדבקס לא ממש יכולים לפתוח שמפניות, כשג'וש פלפס כיפר על איבוד יתרון ארבע ריצות במעלה האינינג השמיני, כדי להחזיר את היתרון לפייראטס, שיצאו מרצף של תשעה הפסדים. נייג'ר מורגן עם הומר לפיטסבורג, סלומון טורס עם הניצחון ומאט קאפס עם השמירה. ברנדון ליון הפסיד.


לוס אנג'לס דודג'רס - קולורדו 9:7

הרוקיז ממשיכים לקרקס את הדודג'רס, ואגב כך עדיין משאירים לעצמם סיכוי לזכיה בכרטיס הויילד קארד. שליח הצאר ואהוב חצרו של הפריץ, טרוי טולוביצקי, חבט להומר מספר 23 העונה, וקולורדו רשמה ניצחון תשיעי ברציפות. ריאן ספייר זכה בניצחון ומנואל קורפאס בשמירה. ג'יימס לוני, דלווין יאנג וצ'ין לונג הו עם הומרים ללוס אנג'לס, מה שלא מנע הפסד ממארק הנדריקסון.


במשחק נוסף: סינסינטי - יוסטון 8:5

תמונת הפלייאוף ב-NL:

ב-AL הכל כבר הוכרע, מעשית, והשאלה היא רק של מיקום, כשכאמור לקליבלנד כרגע יתרון על בוסטון והאיינג'לס, והיאנקיז נכנסים דרך הויילד קארד.

וב-NL? זו התמונה.

מזרח:

1. ניו יורק מטס (70:87)
2. פילדלפיה (72:85) - שני משחקים מאחור


מרכז:

1. שיקגו קאבס (74:83)
2. מילווקי (76:81) - שני משחקים מאחור


מערב:

1. אריזונה (69:88)
2. סן דייגו (71:86) - שני משחקים מאחור
3. קולורדו (72:85) - שלושה משחקים מאחור


ויילד קארד:

1. סן דייגו
2. פילדלפיה, קולורדו - משחק אחד מאחור
4. אטלנטה - שלושה משחקים מאחור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully