וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי במנהרת זמן

25.9.2007 / 23:08

מאמן מכבי פ"ת הזהיר את שחקניו מפני עבאס סואן, באסיפה לפני הניצחון על בני סכנין. אונגר מאוכזב, גורמים בקבוצה: "הוא יקבל אשראי בהמשך"

מאמן מכבי פתח תקוה יוסי מזרחי, לא ערך כנראה הכנה מדוקדקת לקראת משחק גביע הטוטו נגד בני סכנין (0:2). השחקנים המלאבסים סיפרו היום (שלישי) כי המאמן, שערך לפני המשחק אסיפה לא ממש הכיר את שחקני היריבה. מזרחי הקריא את הרכב בני סכנין לפני המשחק, ושם דגש מיוחד על הקשר שלהם, עבאס סואן. שחקני הקבוצה החלו לצחוק, מזרחי הבין את הטעות, וחזר בו. "זה היה ממש מבדר", אמר אחד השחקנים, "לפחות זה תרם למצב הרוח החיובי איתו עלינו למשחק הזה".

אירוע היתולי נוסף התרחש לפני המשחק. החלוץ רוביל סרסור איחר והגיע רק 2 דקות לפני סיום האסיפה. השחקן נכנס בשקט כדי שלא ישימו לב לאיחור האופנתי, וחבריו לקבוצה שיתפו עימו פעולה, אך המאמן יוסי מזרחי שם לב לעניין.

מבחינת כדורגל, בפתח תקוה היו מרוצים מיכולתם של שחקני הקבוצה. גורמים בקבוצה סיפרו כי הקשר דודי אונגר עזב את המגרש עצוב ומדוכא. אונגר, שלא זוכה לאשראי ממזרחי בליגה, לא שותף במשחק. מבחינת הקבוצה מדובר בסיבות מקצועיות. מספר קבוצות שהתענינו לאחרונה בשחקן, נתקלו בסירוב מצד הנהלת הקבוצה, כך שנראה כי מזרחי בכל זאת מעונין בשחקן. "מדובר בשחקן מוכשר, אנחנו מאמינים שיקבל אשראי בהמשך העונה", אמרו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully